Schieten met seinpistolen

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Simon schreef:oké, pas dan niet op.... sjonge jonge
Neeh ik bedoel het helemaal niet kwaad of verwijtend, maar het lijkt me toch logisch dat hij oppast met zo'n ding. En zo'n ding is echt niet gevaarlijker dan de gemiddelde vuurpijl hoor. :) ;)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

een gemiddelde vuurpijl is dodelijk....
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Marc 82 Recon schreef:een gemiddelde vuurpijl is dodelijk....
Daar in Belgie wel jah met al die lawinepijlen enzo, maargoed als ik ergens op dit forum zou zeggen dat ik vuurwerk af zou gaan steken met oud en nieuw dan zou ook niemand tegen mij zeggen: "Goh pas je wel op, er kan wat gebeuren hoor." Hou toch op zeg ik weet zelf wel dat ik op moet passen daarnaast klink je als een moeder tegen haar kinderen als je het zo zegt. De meesten op dit forum zullen echt verstandig en voorzichtig genoeg zijn met dit soort spul. Maargoed dat ik mijn mening. :)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

ja oké oké, tuurlijk zul je opassen, maar die wethouder zal ook wel gedacht hebben: er kan niets gebeuren...
maar die zit wel met de dood van een kind op zijn geweten hé

ik zou niet graag hebben dat iemand anders hetzelfde moet meemaken, niet alleen voor de persoon, maar ook voor het slachtoffer...
voor mij hoeft er niet echt iemand gewond te geraken om mezelf een plezier te geven met zo'n pistool te schieten...
je doet nog altijd wat je wilt, maar ik heb je gewaarschuwd :wink:
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Plaats reactie