wie kan mij helpen?

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Ernst-Jan
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 jan 2004, 16:04
Locatie: zuidlaren/delfzijl

wie kan mij helpen?

Bericht door Ernst-Jan »

hallo,

mischien iets voor de experts? ik ben op zoek naar een serie die over de 2e wereldoorlog gaat, het speelt zich(voor zo ver ik me herrinder) af in heel europa. het gaat over de jodenvervolging( bij 1 van de scenes die ik me herrinder word er een groep joden in een synsgoge gedreven en dan word die synagoge in de brand gestoken) en is volgens mij een serie van ongeveer 15 afleveringen.(ik weet het niet zeker maar volgens mij speelde Meryl Streep er ook in mee) ik heb hem ook als box te koop zien staan bij Free record shop, is alleen al weer een poos geleden en heb hem toen helaas niet gekocht(dom dom dom)

wie kan mij helpen ik wil hem namelijk heel graag hebben

met vriendelijk groet,

Ernst-Jan
Gebruikersavatar
paulstolk
Lid
Berichten: 711
Lid geworden op: 05 nov 2003, 21:19
Locatie: Ede, gelderland
Contacteer:

Bericht door paulstolk »

Bedoel je misschien deze serie?
Ernst-H
Lid
Berichten: 606
Lid geworden op: 02 jan 2004, 12:59

Bericht door Ernst-H »

is deze serie nog te krijgen op VHS of DVD? Weet iemand een adres?
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
Gast

Bericht door Gast »

niet bij bol.com in iedergeval maar ik ga verder op zoek en als ik iets vind dan zal ik het laten weten!!
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Ik heb onderandere op play.com voor je gekeken, geen succes,

Het beste kun je naar je lokale expert of andere cd/dvd zaak gaan en dan kunnen zij kijken of hij te bestellen is!
Plaats reactie