nieuwsbrief gameplan

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

nieuwsbrief gameplan

Bericht door Arjen »

tja ik zit een beetje tegen dit punt aan te hikken gezien ik niet zo houd van taken uitdelen uit puur anarchistische overwegingen, maar er zal een soort gameplay uitgedacht moeten worden van wie wat gaat doen en ik dacht : laat ik vragen wie wat wil gaan doen.
Dit is iig wat er op de planningt staat en de desbetreffende persoon die het wil gaan schrijven. laten we maar kijken hoever we komen en wie wat gaat doen.
Wie wil moet zichzelf maar indelen en dan waren er daarna nog een paar die in ieder geval iets wilden doen...tenzij ook die mensen ( yppy,paulstolk,bjornspin ) zichzelf ergens toebedelen enzo..

Leestip -------Yppy-----
Museumtip -----Yppy----
Een column oid ------paulstolk-----
Een "weetje" over WOII

andere info omtrend de site. -----Proos----

een verzamelaars sectie-----Bjorn----
-een verzameling
-een verzamelaar
-1 bijzonder item

de prijsvraag -----Roel R. ----

een verslag van de forummeeting
een topic over de site van een verzamelar of andere wo2 site die eruit
springt (ik dacht aan die site van die foto's uit de lucht)-----Roel R.-----
Intervieuw (misschien wat te kort dag maar wie weet)

final editing en spellings check---- the boy wonder: Okke------
Laatst gewijzigd door Arjen op 02 feb 2004, 18:16, 3 keer totaal gewijzigd.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Ik wil wel wat schrijven over het boek van Jacqueline van Maarsen (Ik heet Anne, zei ze, Anne Frank). Dat is pas in 2003 uitgegeven, dus ik verwacht niet dat veel mensen dat al gelezen hebben. Dan kan ik dan verslagje meteen ook posten in het boeken en film forum. :) Hoeveel woorden hebben we per stukje?

De museumtip kunnen we misschien combineren met het verslag van de meeting. We gaan twee musea bezoeken, dus dan zou je al voor twee nieuwsbrieven tips hebben.
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

good thinking Yppy. Oh en btw: ik zou niet zo precies weten hoeveel woorden hoor...100 of 200 is dat voldoende?
daar heb ik nog geen seconde bij stilgestaan eerlijk gezegd.
Ik zou ook de maximale lengte niet zo precies weten van een nieuwsbrief.
Op zich 1 pagina denk ik..maar ja..dan wordt het allemaal wel erg krap...
zullen we het zo afspreken dat iedereen zelf een beetje op de lengte let?
Dan zal het wel loslopen gok ik...
het ene kost gewoon mer ruimte dan het andere denk ik.
Anyway..ik zet je op de lijst.
Thnx Yppy :)

ps. Vind jij het niet ook leuk om een stukje over die musea te schrijven dan Yppy?
Omdat je er zo over begint...
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Ik denk dat we de nieuwsbrief kort moeten houden. Er komen best veel stukjes in en als die allemaal lang zijn, ga je dat niet zo snel lezen. We kunnen het wel mooi combineren met het forum denk ik. Ik zal een stukje schrijven over dat boek voor in het boekenforum en de samenvatting daarvan kan dan in de nieuwsbrief met een linkje naar het topic. Dat kan ook voor de musea. Een uitgebreider stuk in de kennisdoos en een samenvatting daarvan in de nieuwsbrief. Naar mijn idee is een nieuwsbrief iets dat je tussendoor leest en als je iets tegenkomt dat je interesseert, ga je verder lezen.
Over 1 museum wil ik wel een stukje schrijven, meer ga ik niet redden. :)
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Idd had ik ook al zitten denken maar ik dacht: kijken wat ze doet :)
het is uiteindelijk van belang dat je het met plezier doet en je eigen ei erin kwijt kan vind ik altijd.
maar goed alles is welkom en je weet nooit waar ik nog in ga knippen natuurlijk :evil: .
dat zal wel meevallen hoor en natuurlijk nooit zonder overleg met de auter.

Ik kijk ernaar uit iig.
:)
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

Aan het verzamelaars stuk wil ik wel meewerken hoor! :o :)

Bjorn.
Gebruikersavatar
paulstolk
Lid
Berichten: 711
Lid geworden op: 05 nov 2003, 21:19
Locatie: Ede, gelderland
Contacteer:

Bericht door paulstolk »

Misschien is het een idee om een aantal onderdelen niet in de nieuwsbrief an sich te zetten, maar om daar naar door te linken op de wo2-site. Dan kan je een kleine introductie houden over het onderwerp en dan "lees verder" o.i.d.
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Dat hebben anderen voor jou ook al aangedragen en ik vind het een uitstekend plan paul; maar ik ben wel van mening dat er een soort inleiding in de nieuwsbrief moet komen daaromtrend dan. een beetje wat ik tegen Yppy zei geloof ik...
Anyway...doe in ieder geval wat JIJ LEUK vind dan word het meestal het best.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Het eerste deel van mijn boekbespreking is af. Het is nu 1 A4tje. Dat kan wel voor op het forum denk ik, maar voor een nieuwsbrief is het zeker te lang. Ik maak er een samenvatting van. Wil je beide teksten via een pm benmaf of alleen de tekst voor in de nieuwsbrief?
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

uuh...ik kan het totaal ook op het forum lezen dus op zich is de korte versie genoeg.
Maar als je graag wil vind ik het wel leuk hoor Yppy. ;)
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Plaats reactie