Dealer/Verkoper Feedback

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
Plaats reactie
Franz
Lid
Berichten: 159
Lid geworden op: 18 aug 2005, 18:52
Locatie: Emblem

Bericht door Franz »

Altijd de twee kanten van het verhaal horen.
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Franz schreef:Altijd de twee kanten van het verhaal horen.
Als dat er komt?
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Mij lijkt het duidelijk genoeg hoor...
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Franz
Lid
Berichten: 159
Lid geworden op: 18 aug 2005, 18:52
Locatie: Emblem

Bericht door Franz »

RelicHunter44 schreef:Mij lijkt het duidelijk genoeg hoor...
Natuurlijk slimmeke.
Gij zijt de "gedeputeerde".

Ook al heb ge gelijk,dan nog heeft de andere recht op gehoord te worden.

Voordat iedereen die bij voorbaat al schuldig vindt.
Gebruikersavatar
willysproject
Lid
Berichten: 716
Lid geworden op: 24 feb 2005, 23:20

Bericht door willysproject »

Giel schreef:Tim, ik heb hier niet echt meteen woorden voor, ik vind het gewoon smerig van Michael!
Joep,

Als jullie de Michael Wittman van dit forum bedoelen... Zijn echte naam is Michael Geurts...
Hij heeft mij ook al eens een 'stunt' gelapt door 2 (!) weken foto's te vragen van een HJ/DJ hemd en mij gans de tijd er over bezig te houden en alsnog niet te betalen... En blijkbaar doet hij dat bij veel mensen...

Ik vroeg 80 euro voor een DJ hemd... Er waren 2 kleine reparaties aan en 2 losse knopen...
Michael slaagde er in om af te dingen naar 45 euro !! Wat echt super goedkoop is, maar ik was blij dat ik het verkocht had omdat ik het geld op dat moment kon gebruiken...
Twee weken heeft hij mij nog beziggehouden... (Ondertussen had ik er 100 euro op Ebay voor kunnen krijgen!!!)
Hij hield me wel gans de tijd bezig met vragen te emailen, in zijn gekende slow-chat stijl:

"Ben je zeker dat het hemd origineel is?"

volgende mail:
"Is het in goede staat"

volgende mail:
"Hoe zijn de herstellingen?"

volgende mail:
"Zijn het grote of kleine herstellingen?"

volgende mail:
"Is het tijdens de oorlog hersteld"

volgende mail:
"Zijn alle knoper er nog aan?"

volgende mail:
"Heb je nog een broek ook?"

volgende mail:
"En das?"

volgende mail:
"Dus 45 euro voor hemd, broek en das...?"

volgende mail:
"Ik dacht dat het 45 euro voor alles was"

volgende mail:
Het internet heeft 3 dagen niet gewerkt. Het geld is nog niet gestort"

volgende mail:
"Er ontbreekt een cijfer in het rekening nummer"

Na deze laatste email heb ik er niet meer op gereageerd... Het hemdje heb ik nog steeds 8)

Voor diegenen die niet vooraan in de rij stonden toen het verstand werd uitgedeeld: het is niet 'zo maar' dat ik deze persoon telkens zeer scherp aanval wanneer hij één van zijn nieuwe aankopen plaats... Dat heeft hij aan deze stunt te danken... :x

Weet er iemand wat hij nu momenteel verzamelt...? Kriegmarine? Of was het SA...??? DRK ??? HJ ???? :?

gerd
Laatst gewijzigd door willysproject op 21 aug 2005, 20:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Giel schreef:
RelicHunter44 schreef:En morgen SA...
Jij kent er ook niets van he, morgen is het maandag, dus HJ :lol:
Pwhaha _/-\o- . Maar laten we eerst eens horen wat Wittman hier op te zeggen heeft
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Franz
Lid
Berichten: 159
Lid geworden op: 18 aug 2005, 18:52
Locatie: Emblem

Bericht door Franz »

Darryl schreef:
Pwhaha _/-\o- . Maar laten we eerst eens horen wat Wittman hier op te zeggen heeft
Inderdaad.


Overigens,Na trappen kan iedereen.
Is niet stoer,ook al verdiend hij het.
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Akkoord dat hij de kans moet krijgen zich te verdedigen. Ik denk dat hij dat morgen wel zal doen. Al denk ik wel dat het niet veel soeps zal zijn, denkend aan zijn reacties wanneer hij nog maar eens om meningen vroeg over zo'n twijfelachtig verzamelstuk.

Ik hoor via het forum en MSN dat hij nog andere forumleden heeft aan het lijntje gehouden en heeft proberen bedriegen, kan hij zomaar blijven misbruik maken van dit forum?
Gebruikersavatar
Michael_Wittmann
Lid
Berichten: 996
Lid geworden op: 11 jan 2005, 20:35

Bericht door Michael_Wittmann »

Tim schreef:Akkoord dat hij de kans moet krijgen zich te verdedigen. Ik denk dat hij dat morgen wel zal doen. Al denk ik wel dat het niet veel soeps zal zijn, denkend aan zijn reacties wanneer hij nog maar eens om meningen vroeg over zo'n twijfelachtig verzamelstuk.

Ik hoor via het forum en MSN dat hij nog andere forumleden heeft aan het lijntje gehouden en heeft proberen bedriegen, kan hij zomaar blijven misbruik maken van dit forum?
Even een korte reactie op deze quote.

Ik bedrieg NOOOOIT maar dan ook nooit! mensen.
van dat van gerd klopte het nummer eerlijk niet en ik kreeg te horen dat er een stuk achter gescheurt was.
En ik ben GEEEN!! henk.! ik vroeg alleen of je nog andere fotos had van venlo omdat ik momenteel weer geld had!
morgen typ ik mn verhaal wel!
( Waar wil je me voor gaan bannen voor het forum? belachelijk ik hebjou niks misdaan.! sander hbe ik goeie zaken mee gedaan met k98s ( pioneer) stengun enz..)
Gebruikersavatar
willysproject
Lid
Berichten: 716
Lid geworden op: 24 feb 2005, 23:20

Bericht door willysproject »

Nee, de 2 gaatje waren dichtgenaaid door een stukje zelfde stof in het gaatje in te naaien... Er zit dus inderdaad "een stukje stof achter" maar niet "een stuk achter gescheurd"

Als je geld vanuit nederland naar belgië stort heb je ook een IBAN of BIC nummer nodig... Anders heb je inderdaad een getal te kort... Of dacht je misschien dat ik nederlander ben... ?

Gerd

Michael_Wittmann schreef:
Tim schreef:Akkoord dat hij de kans moet krijgen zich te verdedigen. Ik denk dat hij dat morgen wel zal doen. Al denk ik wel dat het niet veel soeps zal zijn, denkend aan zijn reacties wanneer hij nog maar eens om meningen vroeg over zo'n twijfelachtig verzamelstuk.

Ik hoor via het forum en MSN dat hij nog andere forumleden heeft aan het lijntje gehouden en heeft proberen bedriegen, kan hij zomaar blijven misbruik maken van dit forum?
Even een korte reactie op deze quote.

Ik bedrieg NOOOOIT maar dan ook nooit! mensen.
van dat van gerd klopte het nummer eerlijk niet en ik kreeg te horen dat er een stuk achter gescheurt was.
En ik ben GEEEN!! henk.! ik vroeg alleen of je nog andere fotos had van venlo omdat ik momenteel weer geld had!
morgen typ ik mn verhaal wel!
( Waar wil je me voor gaan bannen voor het forum? belachelijk ik hebjou niks misdaan.! sander hbe ik goeie zaken mee gedaan met k98s ( pioneer) stengun enz..)
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

ik heb ook goede zaken gedaan met hem
verder houd ik me er buiten
niels
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Michael_Wittmann schreef:
killingspree schreef:ik heb ook goede zaken gedaan met hem
verder houd ik me er buiten
niels
Owja?
Met wat ook al weer? :P
Zucht, alsof enkele geslaagde transacties ook maar IETS afdoen van al het negatieve dat ik en anderen met je ervaren hebben?

Je reacties raken weer kant noch wal.
Wil je nu ècht ontkennen dat je via wat ebay gesjoemel de foto's van Venlo hebt willen bemachtigen?
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Ik wil iedereen vragen om niet meer op de zaak Tim - Michael Witmann te reageren, dit omdat deze reacties niets meer toevoegen en het geheel onduidelijk maken.

Tim heeft zeer duidelijk zijn zaak uiteengezet. Het is nu aan Michael Witmann om zichzelf te verdedigen. Besef goed Michael dat oplichters in deze hobbie niet gewenst zijn. Aangezien dit een forum voor en over onze hobbie is en dat sommige zaken via dit forum zijn gegaan, kan dit gevolgen hebben voor je verblijf hier.

Denk goed na over je reactie.
Gebruikersavatar
Michael_Wittmann
Lid
Berichten: 996
Lid geworden op: 11 jan 2005, 20:35

Bericht door Michael_Wittmann »

Roel R. schreef:Ik wil iedereen vragen om niet meer op de zaak Tim - Michael Witmann te reageren, dit omdat deze reacties niets meer toevoegen en het geheel onduidelijk maken.

Tim heeft zeer duidelijk zijn zaak uiteengezet. Het is nu aan Michael Witmann om zichzelf te verdedigen. Besef goed Michael dat oplichters in deze hobbie niet gewenst zijn. Aangezien dit een forum voor en over onze hobbie is en dat sommige zaken via dit forum zijn gegaan, kan dit gevolgen hebben voor je verblijf hier.

Denk goed na over je reactie.
Ik snap best dat oplichters niet ongewenst zijn.
Als ik nu wat te koop had kon ik bewijzen dat ik niemand op wil lichten...
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Idd Michael, oplichters zijn niet gewenst.

Per prive bericht heb ik van Tim het ip bericht doorgekregen van de ebay gebruiker "Henk Last". Dit ip adres is precies hetzelfde als dat van de gebruiker "Michael Wittman" op dit forum.

Ik geef je hier nog de kans om hierop te reageren,
Plaats reactie