verzamelaar gezocht

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

verzamelaar gezocht

Bericht door Arjen »

De meesten van jullie hebben wellicht enige topics over de nog te versturen nieuwsbrief gelezen. Nu is het zo dat het idee is een stuk(je) hiervan te wijden aan :
- Verzamelingen
- Verzamelaars
- Verzamelstukken

Nou vroeg ik me af of iemand het leuk vind om iets te zeggen over jezelf (zijn/haar drijveer in het verzamelen ofzo) of over je eigen verzameling of over een speciaal stuk waar je wat meer informatie over hebt.
Misschien wil je alleen maar 1 van de 3 of misschien vind je het wel leuk om dit in plaats van zelf te schrijven meer als een soort intervieuw te doen.
Hoe het ook zij, we zoeken vrijwilligers.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

Ik meld me vrijwillig aan Benmaf! :)

Bjorn.
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Mij maakt het niks uit,laat het me maar weten.

Robin.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

oip zich heb ik met bjorn afgesproken dat hij een en ander gaat schrijven; maar misschien kunnen jullie onderling de taken verdelen?
laat het iig maar weten zou ik zeggen.
ik vind eigenlijk alles wel leuk :)
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

doe voor mij maar een "enquete" :wink:
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Er komen nog meer nieuwsbrieven hè, je hoeft je niet in de eerste helemaal leeg te schrijven. De bedoeling is 3 a 4 keer uit te komen. Dus ook als je deze keer iemand voor was, bewaar je tekst voor de volgende nb.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Plaats reactie