Je Nieuwste aankoop - Deel 4

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gesloten
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

FELIX schreef:
Giel schreef:
FELIX schreef:De schirmmütze niet inbegrepen? Ga je die nog een keertje bijkopen denk je? In ieder geval vind ik het een heel mooi en apart uniform, in een bijzonder mooie staat :)
Ja die komt er later wel eens bij, gelukkig zijn NCO artillerie kepies de goedkoopste :P
Hahaha ok daar heb je geluk mee :lol: . Zijn zulke vlaggen überhaubt nog te krijgen? En wat voor een vlag zou ''hij'' moeten dargen? De Reichsvlag of...........................
Neen, die vlaggen zijn practisch niet te krijgen, en om dan nog één te vinden van juist het 7de artillerie regiment is als een naald in een hooiberg.
FELIX
Lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 25 feb 2005, 14:51
Locatie: Nederland

Bericht door FELIX »

Giel schreef:
FELIX schreef:
Giel schreef: Ja die komt er later wel eens bij, gelukkig zijn NCO artillerie kepies de goedkoopste :P
Hahaha ok daar heb je geluk mee :lol: . Zijn zulke vlaggen überhaubt nog te krijgen? En wat voor een vlag zou ''hij'' moeten dargen? De Reichsvlag of...........................
Neen, die vlaggen zijn practisch niet te krijgen, en om dan nog één te vinden van juist het 7de artillerie regiment is als een naald in een hooiberg.
Ok bedankt voor de info. In ieder geval succes met je geweldige uniform!!!! :lol: :!:
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

FELIX schreef:
Giel schreef:
FELIX schreef: Hahaha ok daar heb je geluk mee :lol: . Zijn zulke vlaggen überhaubt nog te krijgen? En wat voor een vlag zou ''hij'' moeten dargen? De Reichsvlag of...........................
Neen, die vlaggen zijn practisch niet te krijgen, en om dan nog één te vinden van juist het 7de artillerie regiment is als een naald in een hooiberg.
Ok bedankt voor de info. In ieder geval succes met je geweldige uniform!!!! :lol: :!:
Dank je.
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Je kunt anders een display gelijkaardig met deze in Ambleteuse...

Afbeelding


Johan
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

johan willaert schreef:Je kunt anders een display gelijkaardig met deze in Ambleteuse...

Afbeelding


Johan
Heb je geen foto van die panzer in Ambleteuse, die zou ik liever hebben :lol:

Ik ken de mensen daar vrij goed, zij hebben ook alle (ja alle) schildjes mint apart liggen :wink:
Gebruikersavatar
willysproject
Lid
Berichten: 716
Lid geworden op: 24 feb 2005, 23:20

Bericht door willysproject »

Mooi vestje Giel 8)


Maar wat vind je hier van... :) ? Niet alles is een nieuwe aanwinst... Was't maar waar... 8)

:cheer:

Afbeelding

Gerd
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Giel schreef:Heb je geen foto van die panzer in Ambleteuse, die zou ik liever hebben :lol:
AUB
Afbeelding

Johan
29th Let's Go!!!!!
FELIX
Lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 25 feb 2005, 14:51
Locatie: Nederland

Bericht door FELIX »

Heel ff of-topic, weet iemand hoe duur zo'n panzer baret is? Dat zijn echt hele mooie dingen, en worden deze veel nagemaakt?
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

johan willaert schreef:
Giel schreef:Heb je geen foto van die panzer in Ambleteuse, die zou ik liever hebben :lol:
AUB
Afbeelding

Johan
De panzer fahnentrager die ik bedoel staat daar links vlak naast Johan :P

FELIX, nee ze worden niet echt veel nagemaakt, prijs ligt tussen de 3500 en de 6000 euro.
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Nope...

Johan
29th Let's Go!!!!!
FELIX
Lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 25 feb 2005, 14:51
Locatie: Nederland

Bericht door FELIX »

Jezus wat duur!!! :lol: ok in ieder geval bedankt!! :)
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Even een middag niet aanwezig op het forum en het "regent" weer bijzonder mooie aankopen.

Begin maar bij Sander, bijzonder mooie Luftwaffe omkeer parka 8) , kon in het verleden eens het complete uniform kopen waarvan ik nu nog "spijt" heb dat ik dat niet gedaan heb :| .

Giel, dan toch in de bekleidung :wink: , bijzonder mooie waffenrock 8) , met al die onderscheidings lusjes heb je geen vitrinekast meer nodig :wink: :) .

En welke van de drie items heb je als jongste aanwinst kunnen "begroeten" Gerd?.
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
willysproject
Lid
Berichten: 716
Lid geworden op: 24 feb 2005, 23:20

Bericht door willysproject »

Mooyman schreef: En welke van de drie items heb je als jongste aanwinst kunnen "begroeten" Gerd?.
Het LMK leeuwtje 8)
Moest je nog ergens een bandje weten zitten..... :) :wink:

MvG,
Gerd
FELIX
Lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 25 feb 2005, 14:51
Locatie: Nederland

Bericht door FELIX »

willysproject schreef:
Mooyman schreef: En welke van de drie items heb je als jongste aanwinst kunnen "begroeten" Gerd?.
Het LMK leeuwtje 8)
Moest je nog ergens een bandje weten zitten..... :) :wink:

MvG,
Gerd
Hey, Gerd mooie aanwinst!! Wat voor een bandje zoek je? Een voor dat leeuwtje? :)
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

willysproject schreef:
Mooyman schreef: En welke van de drie items heb je als jongste aanwinst kunnen "begroeten" Gerd?.
Het LMK leeuwtje 8)
Moest je nog ergens een bandje weten zitten..... :) :wink:

MvG,
Gerd
Heb ooit een paar keer geluk mogen hebben in mijn vondsten maar ben bang dat een dergelijke "vondst" er helaas niet in zit Gerd :| .
BTW, bijzonder mooie aankoop 8) .
Collector of uniforms of the enemy
Gesloten