Verzameling van een vriend

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
AtroX
Lid
Berichten: 422
Lid geworden op: 23 jun 2005, 13:14
Locatie: Tongeren, België
Contacteer:

Bericht door AtroX »

Geen idee eigelijk :oops:

Ik denk dat dat gewoon houten platen zijn, waar dan een muur is opgeschilderd, om het een echte muur te laten lijken???
"Hier liggen hun lijken als zaden in 't zand, hoop op den oogst o vlaanderland"
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Ik zal de foto's nog eens goed bekijken, ben zelf van plan iets te gaan doen met steenstrip platen en oude gietijzeren stalraampjes die je hier nog op iedere rommelmarkt kunt kopen.
Vandaar dat ik geïnteresseerd was/ben in hoe hij de achtergrond gemaakt heeft, ziet er in ieder geval mooi uit 8) .
Collector of uniforms of the enemy
AtroX
Lid
Berichten: 422
Lid geworden op: 23 jun 2005, 13:14
Locatie: Tongeren, België
Contacteer:

Bericht door AtroX »

Hmm is idd niet een slecht idee :P moet namelijk ook mijn kelder ombouwen tot een "museum", want nu is dat maar lelijk met die witte latex verf :P
Maja kga een ander idee zoeken, anders is dat ook maar gekopieerd :wink:
"Hier liggen hun lijken als zaden in 't zand, hoop op den oogst o vlaanderland"
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

Mooie collectie maar ik heb een vraagje :)
Er is daar een foto ("Duitse Soldaten) en daarop is er 1 te zien die met zn rug naar de camera staat, deze heeft een netje op, kan het zijn dat dit na-oorlogs is? Bundeswehr? Heb je misschien een colse-up?
Groeten,
Junior
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
AtroX
Lid
Berichten: 422
Lid geworden op: 23 jun 2005, 13:14
Locatie: Tongeren, België
Contacteer:

Bericht door AtroX »

Geen idee zal ik hem zelf moeten vragen :)

Hoewel hij dat normaal zou zeggen, aangezien hij me altijd zegt wat goed en slecht is als ik iets bij hem ga kopen ...
"Hier liggen hun lijken als zaden in 't zand, hoop op den oogst o vlaanderland"
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

AtroX schreef:Geen idee zal ik hem zelf moeten vragen :)

Hoewel hij dat normaal zou zeggen, aangezien hij me altijd zegt wat goed en slecht is als ik iets bij hem ga kopen ...
Mocht hij je die lachende etalagepop eens aanbieden en je zelf geen interesse hebben, dan kan je mij altijd een PBtje doen.
Collector of uniforms of the enemy
AtroX
Lid
Berichten: 422
Lid geworden op: 23 jun 2005, 13:14
Locatie: Tongeren, België
Contacteer:

Bericht door AtroX »

Hehe, eigelijk is die pop zelfgemaakt hoor :P
alleen de kop is echt :D
de rest is allemaal eigenhandig getimmerd ;)
"Hier liggen hun lijken als zaden in 't zand, hoop op den oogst o vlaanderland"
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.
Gebruikersavatar
jeroen1944
Lid
Berichten: 991
Lid geworden op: 20 aug 2004, 22:03

Bericht door jeroen1944 »

Mooyman schreef:Ik zal de foto's nog eens goed bekijken, ben zelf van plan iets te gaan doen met steenstrip platen en oude gietijzeren stalraampjes die je hier nog op iedere rommelmarkt kunt kopen.
Vandaar dat ik geïnteresseerd was/ben in hoe hij de achtergrond gemaakt heeft, ziet er in ieder geval mooi uit 8) .
Meindert,

Ben laatst met Niels naar een verzamelaar van LW geweest en diehad ook in een kleine ruimte zoiets gemaakt van wat jij zegt met steenstrips. Niels heeft daar een aantal fotos van genomen.. Misschien kun je hem even erover pb...
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

jeroen1944 schreef:
Mooyman schreef:Ik zal de foto's nog eens goed bekijken, ben zelf van plan iets te gaan doen met steenstrip platen en oude gietijzeren stalraampjes die je hier nog op iedere rommelmarkt kunt kopen.
Vandaar dat ik geïnteresseerd was/ben in hoe hij de achtergrond gemaakt heeft, ziet er in ieder geval mooi uit 8) .
Meindert,

Ben laatst met Niels naar een verzamelaar van LW geweest en diehad ook in een kleine ruimte zoiets gemaakt van wat jij zegt met steenstrips. Niels heeft daar een aantal fotos van genomen.. Misschien kun je hem even erover pb...
Bedankt, zal ik doen, zit al langer met dit idee, hier op plaatselijke rommelmarkten vind je nog geregeld van die gietijzeren stalraampjes, mogelijk dat ik samen met die steenstrip iets moois kan doen.
Collector of uniforms of the enemy
Plaats reactie