Spyware attack

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Whoo HitmanPro heeft alles weggehaald.. en zelfs de C schijf opgeruimd en 108MB vrijgemaakt :D Relaxed!

Enne admins... Weet niet of de discussie door mag blijven gaan of dat er een slotje op moet, maar mijn probleem is gefixed!
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Ik heb nog wel een pc probleem, meer. Als ik op een link klik ( IE ), wordt een nieuw venster geopend maar de informatie wordt niet ingeladen. Iemand enig idee?
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Ik denk dat je iets meer info moet geven, Roel
Er wordt een nieuw venster geopend en dan ...

Krijg je een 404 melding of enig andere melding?

Kun je wel naar de desbetreffende link toe doe het adres in de adresbalk van IE in te toetsen ?

Kun je wel naar één van de adressen uit de favorietenlijst ?
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Ik geloof meer dat je hebt ingesteld dat elke link in een nieuw venster geopend moet worden, of bedoel je dat niet?

779
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Als we hier toch over pc-probleempjes beginnen:
Ik heb hier een nieuwe muis moeten aansluiten, een Logitech. Alleen het muiswieltje reageerd niet.
De muis zelf is al getest op andere computers. Op mijn lap-top werkt ie perfect.
Ook heb ik bij de opties gekeken, en 4x het ding op 'scrollen' (oid) gezet... De opties veranderen trouwens niet bij het opstarten!!
Alleen op deze computer doet ie het niet... Ik begrijp er niets van :? Iemand een idee?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Welke Windows versie heb je, Dodo ?
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Driver props?
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

dvaupell schreef:Welke Windows versie heb je, Dodo ?
Windows XP Home edition Service pack 2 - 5.1
Wat bedoel je met Driver props, Bob??
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Driver problemen.. Kijk anders op de website van logitech.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

779 schreef:Driver problemen.. Kijk anders op de website van logitech.
Dat is een goede!!
Aan het downloaden!
Bedankt voor de tip.

(je moet tegenwoordig overal drivers voor hebben..)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Kleine kans dat mijn advies de goeie is maarja.. you never know! Ik ben eigenlijk totaal niet handig met PC's. Dus don't blame me als je PC straks kaduuk is :P
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

dvaupell schreef:Ik denk dat je iets meer info moet geven, Roel
Er wordt een nieuw venster geopend en dan ...

Krijg je een 404 melding of enig andere melding?

Kun je wel naar de desbetreffende link toe doe het adres in de adresbalk van IE in te toetsen ?

Kun je wel naar één van de adressen uit de favorietenlijst ?
Er gebeurd helemaal nix, geen nieuwe pagina, geen adres in de adresbalk, helemaal niets.
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Ik denk dat je op de goede weg bent, Dodo!

Roel, Het lijkt me een soort Spyware-Hijack waar je mee te maken hebt, d.w.z. als dit probleem ineens, uit het niets ontstaan is.
In dat geval, zou jij ook eens Hitman moeten draaien. In elk ander geval.... Sorry, Ik zou het niet weten.

Wat je eens kunt proberen is een andere Webbrowser gebruiken... De windows verkenner bijvoorbeeld of Netscape. Kijken of je dan hetzelfde verschijnsel hebt.
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Bob, het heeft gewerkt!!
Nu nog een ander probleem..
Ik heb op mijn computer ook quicktime, heb dit helaas nodig voor iTunes voor me iPod..
Het probleem is nu, firefox wil de hele tijd quicktime gebruiken als er een flash site is..
Dus bijvoorbeeld op http://www.planet.nl zie ik niet het middelste vak dat het nieuws laat zien.

Dit is heel vervelend.
Hoe zorg ik ervoor dat firefox ook flash gaat gebruiken als het nodig is? Het is wél geinstalleerd op de computer!!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Dodo, dit kun je volgens mij regelen door een andere toewijzing te kiezen voor je standaard media speler.

Configuratiescherm/Software/Programmatoegang en instellingen
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Plaats reactie