Big Brother 2005

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Richard1976
Lid
Berichten: 467
Lid geworden op: 14 apr 2005, 18:40
Locatie: Roermond
Contacteer:

Big Brother 2005

Bericht door Richard1976 »

Het is weer zover. John de Mol heeft Big Brother onder een dikke laag stof vandaan gehaald. Vanaf morgen weer iedere werkdag te zien op talpa. Van mij hadden ze dit echt niet hoeven doen. Persoonlijk vind ik dat er al teveel van die "reality"programma's worden uitgezonden. Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden?

Gr,

Richard
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Niet voor mij weggelegd dit soort series. Kijk gewoon liever Discovery :).. Als ik toch iets zinloos moet kijken.. dan kijk ik wel Brainiac!

779
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

John de Mol vergalt het hele Nederlandse tv-gebeuren. Denkt dat alles te koop is en dat hij de kijkers kan paaien met troep. Ik ben er daarom niet treurig om dat er maar slechts 100.000 mensen naar NSE kijken, dat de spermashow niet doorgaat omdat er niemand in geïnteresseerd is, dat Big brother dalijk van de zender wordt gehaald door een gebrek aan kijkers en dat er grote kritiek is op zijn voetbaluitzendingen (door Zhukov's stadgenoot Theo Teitsma; Spijkenisse über alles!!). 8)

Ikzelf kan over Talpa niet meepraten, omdat ik nog geen één uitzending heb gezien, zelfs de voetbalwedstrijden niet.

Zhukov is niet te koop, John de Mol!! :r
Вместе мы непобедимы
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

He shit Zhukov.. ik wou net een bod op je uitbrengen :P
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Toch niet voor in de spermashow he??
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Ik dacht in het verleden, zelfs toen er al commerciele televisie was, dat het belangrijkste doel van televisiemakers, het maken van mooie, goede televisie was.

Met Talpa is deze illusie definitief verdwenen... Het gaat louter om de poen.
John de Mol maakt het echter nog bonter maken. Hij wil (heel) veel geld verdienen door ons, de Nederlandse televisieconsument, regelrechte troep te serveren.

De SPERMASHOW, kan het nòg wanstaltiger ?
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

wat is er nou weer mis met de sperma show

ik vind talpa wel koel, gerard en gordon ruled nog t meest
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

ik vind big brother maar een beetje goedkope tv.
discovery bijv die hebben zulke relaxte progammá's waar je tenminste aan ziet dat er moeite voor is gedaan (mythbusters).
en nu dat gedoe met die big brother baby onzin
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Big Brother is voor mij, samen met Star Academy, Idols, de Bus, de Bauers e.d., hét voorbeeld van hersenloos, simpel en dom. Er gebeurt zo verschrikkelijk weinig in dit programma, het is zo duidelijk puur en alleen gemaakt om kijkers te trekken, dat het voor mij werkelijk onuitstaanbaar is. Ik kijk het simpelweg niet.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

eigenlijk is het gewoon geld vangen door jezelf te zijn voor de camera, en tja ik snap niet dat mensen daar interesse in hebben.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Hé ja, nóg meer rotzooi op TV, ik stel voor om voor een avondje TV de hersenen op sterk water te zetten want me dunkt dat je die niet nodig hebt. Wat een treurnis zeg, het bestaansrecht van de TV is bij mij het feit dat ik een DVD speler heb en actualiteiten en journaal kijk. Ook Discovery kijk ik wel eens, maar vind het aanbod qua documentaires redelijk eenzijdig de laatste tijd. TV? De zon schijnt ook wel zonder Landal Greenparks... Het Circensis hebben we, nu het Panem nog.
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
Eric
Lid
Berichten: 1275
Lid geworden op: 15 mei 2005, 21:30

Bericht door Eric »

Als je voetbal wil kijken is er mee reclame dan voetbal :roll:
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Zo zit mijn stiefvader ook altijd als ik op bezoek ben en áls ze tv kijken:

"He bah, weer een programma tussendoor..."
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Ik vind De Bauers nog een hoogstaand product vergeleken met Big Brother. Uit principe kijk ik niet naar dit programma. Vooral de vrouw die in de uitzending moet bevallen vind ik nogal belachelijk. Maar er is natuurlijk altijd iemand labiel genoeg om dit te doen. Hopelijk kijkt er niemand en wordt het een grote flop!
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Richard1976
Lid
Berichten: 467
Lid geworden op: 14 apr 2005, 18:40
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Richard1976 »

Martijn schreef:Hopelijk kijkt er niemand en wordt het een grote flop!
Idd.
Plaats reactie