Big Brother 2005

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

1 miljoen kijkers voor BB5??? :shock:

Nederland is gek
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Harro schreef:1 miljoen kijkers voor BB5??? :shock:

Nederland is gek
Nee, ik.. De Nederlanders zijn normaal.. Voor Nederland.
Of ben ik nou normaal en denken alle Nederlanders dat ik gek ben..

Hmm...

Maarja, ik wist zelf niet eens dat er al weer een nieuwe Big Brother gelanceerd werd. Ik heb zo het idee dat het project zo onderhand wel uitgemergeld is. En dan toch 1 miljoen kijkers. Bij het gem. klootjesvolk doet BB5 het dus nog steeds goed. Zegt weer wat over onze cultuur..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Harro schreef:1 miljoen kijkers voor BB5
:nocheer:

En ik maar denken dat de Nederlandse kijker wél oog heeft voor kwaliteit en vakmanschap, dat ze zich niet zouden laten paaien voor John's goedkope troep...
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Talpa is echt slecht, hij wil nu ook al al de nederlandse zenders op gaan kopen... waardeloze tv wordt het dan... :frownno:
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door KevinP »

Het merendeel van de programma's van Talpa is ook niet aan mij besteed. Big Brother zal ik zeker niet gaan kijken. De 1ste en ik geloof ook de 2de serie heb ik wel (deels) gevolgd, maar daarna ben ik afgehaakt. Het programma werd steeds platter, de bewoners extravaganter en de levensomstandigheden steeds onrealistischer.

Eén realityprogramma wat ik wel trouw volg en ook op Talpa blijf volgen is Expeditie Robinson. In vergelijking met andere realityprogramma's vind ik dit programma sterk omdat het niet zozeer draait om het showeffect, plat vermaak en geknutselde situaties, maar om vrij natuurlijke menselijke situaties. Een groep mensen dient een kleinschalige samenleving op te bouwen en dient gezamenlijk te presteren. Terwijl in Big Brother degene die de leukste show weggeeft wint, komen er in Expeditie Robinson heel wat meer menselijke vaardigheden aan te pas.

Afijn, lastig om uit te leggen waarom ik dit realityprogramma wel volg en andere soortgelijke programma's niet. Sociologie en psychologie komen op speelse wijze naar voren en ik denk dat het programma me daarom aanspreekt.
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Welnu, de publieke omroep is ook geen garantie voor kwaliteit. Ik kwam net al zappend langs Mooi Weer de Leeuw van nota bene mijn cluppie (De VARA) ...... om te huilen !! Afschuwelijk plat en dom.
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door KevinP »

Zulk soort uitspattingen horen nou eenmaal bij Paul de Leeuw :). Soms misschien plat en dom, maar ik kan zijn programma's toch meestal wel waarderen.
Gebruikersavatar
Tim Y.
Lid
Berichten: 1202
Lid geworden op: 27 apr 2005, 14:42
Locatie: Kerkrade

Bericht door Tim Y. »

Ik vind het ook maar niks, echt zinloze tv. Trouwens of het echt reality-tv is vraag ik me soms ook af..... :roll: En Brainiac, dat zijn gewoon na-apers van de Mythbusters, die onderzoeken het wel professioneel en blazen niet gewoon dingen ofzo.
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
vincent
Lid
Berichten: 1022
Lid geworden op: 05 jun 2004, 18:26

Bericht door vincent »

Expeditie Robinson en Gordon en Gerard, daarmee eindigt het wel voor mij. :|
Ik heb er geen kracht meer voor
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

Ik heb zo het gevoel dat De Mol de plank mis slaat. Televisie maken is iets moeilijker dan overal 'populaire' presentators/trices weghalen en ze vervolgens allemaal in 1 zender te proppen.
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Achja,het voetbal vind ik er wel op vooruit gegaan. Meer supporters laten zien,en wat voor en na de wedstrijd gebeurd. Alleen irritant is de reclame na elke wedstrijd. Maarja,als je zoveel geld hebt betaald van de rechten,dan moeten ze het natuurlijk wel ergens mee terug verdienen. Helaas,maar ik kan er mee leven :P
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

Ik vind het gewoon asociaal dat er een zwangere vrouw in het huis zit die bovendien ook nog wel van een sigaretje houdt.

Bewust natuurlijk! Dat is lekker choquerend!! Dat betekent KIJKCIJFERS!! GELD!!

Als het aan De Mol ligt, komt er in Big Brother 4 een ernstig zieke vrouw die niet lang meer heeft. KIJKCIJFERS!!!

Nee, ik zal nog geen minuut naar BB kijken.
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Expeditie Robinson zal ik zeker volgen, eveneens Parels en Zwijnen, en een zender heeft tijd nodig om zich goed te ontpopen,

wat ik wel goed vind is dat ze meer als 70% eigengemaakte progamma`s willen maken...

en daarbij, er zit ook een HIV besemette patient in BB ;)
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Inderdaad. Het huidige programma-aanbod is niet zo zeer aan mij besteed. Echter, een zender heeft, zoals eerder gezegd, tijd nodig. Toen rtl4 begon stelde het niets voor (RTL Véronique heette het) maar nu brengt het toch aardig wat goede programma's voort (niet allemaal mijn smaak, maar goed).

Vergeet niet dat smaak wat anders is dan kwaliteit, mensen...
werner vuijk
Lid
Berichten: 37
Lid geworden op: 13 aug 2005, 17:27
Locatie: den haag

Bericht door werner vuijk »

Als ik zo de afgelopen 5 dagen de berichten lees ben ik blij dat ik 's avonds achter de computer zit.
Plaats reactie