Gaat het forum achteruit?

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie

Gaat het forum achteruit?

Ja
63
66%
Nee
32
34%
 
Totaal aantal stemmen: 95

pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Met aanscherping van regels zou het goed komen. Als een topic op slot gaat word er weer in een ander verder gezeurt.
Gebruikersavatar
TommoVich
Lid
Berichten: 401
Lid geworden op: 31 jul 2005, 22:07
Locatie: Gellik , Limburg , België
Contacteer:

Bericht door TommoVich »

101st Michiel schreef:Vind dat het forum niet achteruit gaat, zoals gezegd, het veranderd wel. Maar als je een serieuse vraag stelt over een item, krijg je altijd een serieus antwoord en mensen zijn altijd bereid om te helpen! Vind dat een beetje kl*ten en grappen best mag op een forum.
Nou kerel hier geef ik je volledig ongelijk in :

http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=10079

Lees dit topic maar eens , zit er weer eentje tussen die zich moet aanstellen en het hele topic verkl*ten !!!!! dat noem ik geen serieus antwoord !
"L'union Fait la Force - Eendracht Maakt Macht"
"Regiment Forteresse de Liège"
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

pionier schreef:Ook een groot onzin gehalte de laatste tijd, wat eventueel in de babbelbox kan...
Wordt er meer onzin geplaatst ind e andere onderdelen buiten de babelbox of valt onzin steeds harder op?
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

TommoVich schreef:
101st Michiel schreef:Vind dat het forum niet achteruit gaat, zoals gezegd, het veranderd wel. Maar als je een serieuse vraag stelt over een item, krijg je altijd een serieus antwoord en mensen zijn altijd bereid om te helpen! Vind dat een beetje kl*ten en grappen best mag op een forum.
Nou kerel hier geef ik je volledig ongelijk in :

http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=10079

Lees dit topic maar eens , zit er weer eentje tussen die zich moet aanstellen en het hele topic verkl*ten !!!!! dat noem ik geen serieus antwoord !
Tom,

Wat het alstublieft niet té ernstig op van Brian, al is 'ie geestesziek. Sander heeft op WH-Awards die wire helm van pat(ton) gepost en aangezien hij fake is kan er hier en daar wel een grapje tussenvallen als: "it would look nice with flowers in it".

Ik hoop dat dit jze en beetje geruststeld, maar ik begrijp je gefrusteerdheid.

MvG,
Junior :wink:
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Gebruikersavatar
TommoVich
Lid
Berichten: 401
Lid geworden op: 31 jul 2005, 22:07
Locatie: Gellik , Limburg , België
Contacteer:

Bericht door TommoVich »

Flauwekul , als je een object post en je weet er niets van , wat die sander wel wist dat hij zeker niet echt was , ik wist er niks van , ik vraag een serieuze vraag , komt die kerel zich even intressant maken door het topic te ........ !!!!
"L'union Fait la Force - Eendracht Maakt Macht"
"Regiment Forteresse de Liège"
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

I rest my case.

MvG,
Junior

Zena
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Peter Moelans schreef:
pionier schreef:Ook een groot onzin gehalte de laatste tijd, wat eventueel in de babbelbox kan...
Wordt er meer onzin geplaatst ind e andere onderdelen buiten de babelbox of valt onzin steeds harder op?
Valt steeds harder op denk ik, omdat het veel vaker gebeurd. Maar zal wel eraan liggen dat vele mensen thuis zitten/zaten in de vakantie en niks hadden te doen...
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Jammer dat een verzamelaarskwestie nu een negatieve sfeer uitademt over het hele forum. Ik vind namelijk net als Proos dat er een paar leuke discussies ontstonden in forumonderdelen als "Discussiëren" en "actueel".

Ik vind dit eigenlijk meer naar stemmingmakerij vinden neigen. Er zijn mensen bij die hier posten dat het forum achteruit gaat, die misschien eens kritisch naar zichzelf moeten kijken. Misschien kunnen ze wel meehelpen dan om dit gevoel weer om te buigen. Je hebt namelijk veel dingen zelf in de hand, en je moet er zelf iets van maken!
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Het gaat voornamelijk over het onderste gedeelte (verz en coll. as, allied en overig).
Gebruikersavatar
TommoVich
Lid
Berichten: 401
Lid geworden op: 31 jul 2005, 22:07
Locatie: Gellik , Limburg , België
Contacteer:

Bericht door TommoVich »

Dus je wilt zeggen dat het mijn fout is ?
"L'union Fait la Force - Eendracht Maakt Macht"
"Regiment Forteresse de Liège"
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Ik vind dit ook een vrij vreemde reactie van martijn (het laatste gedeelte), ik snap niet, omdat er steeds van die discussies komen waar ik me (niet) meer in meng, en waarbij het goed begint maar uiteindelijk vaak toch persoonlijk wordt ipv over het object, ik snap zelf niet wat ik hieraan of tommovich, of simon etc etc kan doen.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Inderdaad, het gediscusieer het gezeik langs alle kanten....
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Er is echt een tijd geweest dat ik echt graag op het forum kwam!
Dat ik echt elke minuut vernieuwde om te kijken of er geen nieuwe post ofzo was
Nu is het echt niet meer leuk....
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Ik wil niet voor m'n beurt spreken, maar volgens mij bedoelt Martijn dat dit topic geen enkele positieve bijdrage levert. Als je een poll start of iets "vooruit" of "achteruit" gaat, dan ligt in die vraag al een negatieve lading en zul je voorts in het topic buiten wat algemene gevoelens geen concrete dingen aantreffen waar we met z'n allen wat mee kunnen.

Hierover ging ook mijn allereerste vraag in dit topic, lees maar terug. Een aantal leden wordt door ons reeds aangesproken op gedrag en we hebben regels, maar jullie maken samen een community. En een aantal leden van dezelfde community zijn toevallig vrijwilliger op dit forum. Laat zien hoe je graag participeert. Ofwel, neem een eigen verantwoordelijkheid, niet alleen voor je eigen gedrag maar richting anderen.

Het valt me direct op dat mensen zich daarop aangesproken voelen, hetgeen precies typeert wat er eigenlijk bedoelt wordt...en ook dit topic is er een mooi voorbeeld van.

Probeer een positieve insteek te vinden en kijk eens hoe je vandaaruit verder kunt, zonder direct in een openlijke sfeer naar anderen te wijzen, zonder ze expliciet te noemen.

Ook jammer dat we als vrijwilligers nauwelijks wat horen, maar alle gevoelens worden opgespaart en in zo'n topic als dit worden gegooid. Stuur concrete berichten aan moderators, met links naar de diverse topics.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
TommoVich
Lid
Berichten: 401
Lid geworden op: 31 jul 2005, 22:07
Locatie: Gellik , Limburg , België
Contacteer:

Bericht door TommoVich »

Als ik een serieus topic start wens ik ook een serieus antwoord , en niet een of ander kereltje dat mijn topic komt verne.ken door zich even intressant te maken. Dan stap ik van dit forum af en ga ik wel naar een forum waar ik wel een serieus antwoord krijg !

Zelf probeer ik me zo goed mogelijk aan de regels te houden en als mensen een serieus topic start dan antwoord ik ook serieus ... maar ik ga me niet intressant maken door aanstellerig gedrag :!:

Als je dit in babbelbox doet of in slowchat dat is iets heel anders , daarvoor is de babbelbox in principe voor gemaakt en dan heb je zo van die mensen die wat denken dat het hele forum een babbelbox is of een slowchat , en dan krijg je spamn en onnodige opmerkingen , discussies , topics , etc etc...

Als het forum toch een slowchat is dan zoek ik wel een ander forum waar ze het alleen in de Babbelbox houden... Ik zal nu wel zien , gaat het niet beter dan ga ik jullie hier een tijdje verlaten.

Groeten Tom[/b]
"L'union Fait la Force - Eendracht Maakt Macht"
"Regiment Forteresse de Liège"
Plaats reactie