Loveproblem:Het is over,maar niet voorbij. Het klopt niet

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Djeeezes man.
Ander en beter.
Leer ermee leven.

Klinkt hard,maar iedereen of toch iedereen heeft dat wel eens meegemaakt wat jij nu meemaakt.
Ge gaat er niet van dood hoor. :)
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

"De passievrucht" Boek zou je echt moeten lezen, als je dit nog niet gedaan hebt. De vergelijkenis tussen jou en de hoofdrolspeler Armin is groot.

Verder wens ik je echt veel sterkte toe!
Gebruikersavatar
earlymb
Moderator
Moderator
Berichten: 1754
Lid geworden op: 16 jul 2004, 23:54
Locatie: Den Haag
Ontvangen: 28 keer
Contacteer:

Bericht door earlymb »

Misschien een vreemd idee, maar waarom laat je haar dit topic niet lezen? Dan kan ze precies lezen wat jouw gedachten en gevoelens erover zijn, zeker omdat je het allemaal zo open hebt gezegd. Wellicht kan het helpen. :wink:

Grtn & sterkte

David
Gebruikersavatar
Daniel
Lid
Berichten: 181
Lid geworden op: 24 feb 2005, 21:23
Locatie: omg. Arnhem

Bericht door Daniel »

Vreemd idee???? Waarschijnlijk vind zij het een vreemd idee dat hier alles zo over haar besproken wordt :P . Tenminste, ik ken maar weinig vrouwen die daar verguld mee zouden zijn! Maar goed....
FELIX
Lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 25 feb 2005, 14:51
Locatie: Nederland

Bericht door FELIX »

Hoe gaat het eigenlijk nu met je?
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
WarZoneII
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 sep 2005, 23:57
Locatie: Doesburg

Bericht door WarZoneII »

Heey Sbf.Koch,

Ik ben nog maar net lid maar jouw berichtje valt me gelijk al op en ik dacht, meteen maar even reageren....

Ik heb je verhaal door zitten lezen en moet zeggen dat het inderdaad lastig te begrijpen is wat er nu eigenlijk allemaal speelt en gespeeld heeft. Maar goed, het is duidelijk dat je relatieproblemen/verdriet hebt. Het klinkt allemaal heel heftig en emotioneel maar goed, je bent ook nog jong....

Maar je moet me toch eens vertellen, wat wil je er nu mee bereiken door dit topic te openen? Is het puur voor je eigen gemoedszucht dat je het hier van je af wilt praten en daar mee af? Ofwil je haar graag weer terug?

Sommigen zeggen, je moet t haar eens laten lezen wat hier allemaal staat.... Hahaha, en dan? Denk je dat ze het op prijs stelt dat je haar hele prive leven te grabbel gooit, zo via dit forum de wereld over? Heb je daar wel eens over nagedacht? Je post haar sms berichtjes, persoonlijke email en zelfs haar foto!! Ik krijg flink op mn kloten als ik dat bij mijn vrouw zou flikken, dat weet ik wel!

Nee jongen, niet echt slim! Als ik haar was ging ik mooi feesten met die Belg en stuurde ik je lekker mn PartyPics samen met hem! :lol:
War Sucks!
Gebruikersavatar
Daniel
Lid
Berichten: 181
Lid geworden op: 24 feb 2005, 21:23
Locatie: omg. Arnhem

Bericht door Daniel »

Ik ga helemaal met je mee, WarZone! Volgens mij is Koch's handelwijze de beste manier om ervoor te zorgen dat dat meiske niet meer bij hem terug komt! Mijn meisje zou het zeker niet appreciëren dat 1600 forum-gasten inzage hebben in haar liefdesperikelen.....
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Wel heren.. Ik heb respect voor Sbf.Koch en de wijze waarop hij zijn mede formumleden raadpleegt in zake dit hele persoonlijke onderwerp.

Klaarblijkelijk is hij heel onzeker over de situatie en over zichzelf.

Ik vind het jammer dat hij nu zoveel commentaar krijgt. Dat heeft hij namelijk niet verdient.

Natuurlijk is het discutabel dat hij hier alles open en bloot op tafel legt, maar hoe kun je goed advies van je mede forummers verwachten als je niet alle informatie op tafel legt ?

Mij persoonlijk lijkt het sowieso een verloren zaak voor Sbf.Koch, helaas, maar ik zou me kunnen voorstellen dat als zijn (ex?) vriendin dit zou lezen ze dusdanig respect voor hem zou kunnen opbrengen en zich zo overtuigd voelt van de oprechte gevoelens van Sbf.Koch dat ze zich gaat realiseren wat voor mens ze nu de rug toekeert.

Sterkte vriend. Ik gun je dat het allemaal nog goedkomt.
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Ja, ik ben het eens met Dvaupell!!

Het is ook niet dat Koch compromitterende dingen over haar heeft gepost, haar naam ben ik nog niet tegen gekomen, een ardes evenmin, het emailtje wat staat gequote is toch ook niet het einde van de wereld en haar foto zouden we ook tegen kunnen komen in het 'waar-val-je-op-topic' en dan had iedereen het hartstikke leuk gevonden. We lezen geen geheimen, maar krijgen wel inzicht in iemand persoonlijke situatie en ik denk dat het alleen maar mooi is als hij zo wat van zich af kan schrijven en er hier misschien mensen zijn die hem enigszins op kunnen beuren.

Ik stel de aanwezigheid van Koch hier op het forum erg op prijs en ik hoop dan ook dat zijn situatie snel weer op knapt!!
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Zhukov schreef:Ja, ik ben het eens met Dvaupell!!

Het is ook niet dat Koch compromitterende dingen over haar heeft gepost, haar naam ben ik nog niet tegen gekomen, een ardes evenmin, het emailtje wat staat gequote is toch ook niet het einde van de wereld en haar foto zouden we ook tegen kunnen komen in het 'waar-val-je-op-topic' en dan had iedereen het hartstikke leuk gevonden. We lezen geen geheimen, maar krijgen wel inzicht in iemand persoonlijke situatie en ik denk dat het alleen maar mooi is als hij zo wat van zich af kan schrijven en er hier misschien mensen zijn die hem enigszins op kunnen beuren.

Ik stel de aanwezigheid van Koch hier op het forum erg op prijs en ik hoop dan ook dat zijn situatie snel weer op knapt!!
Weinig aan toe te voegen. Sterkte, Koch! Uiteindelijk slijt het wel!
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
Jeeper704
Lid
Berichten: 1223
Lid geworden op: 05 jun 2005, 13:05
Locatie: Dendermonde (België)

Bericht door Jeeper704 »

Zhukov schreef: Ik stel de aanwezigheid van Koch hier op het forum erg op prijs en ik hoop dan ook dat zijn situatie snel weer op knapt!!
Yep, ziet er mij een toffe kerel uit.
En misschien is dit een manier om het een beetje van hem af te schrijven?

Zijn vriendin kan dit op twee manieren opnemen, zoals hier al is gezegd door anderen.
Hoe zij op dit alles zou reageren, wel dat weet enkel zij zelf.
Jullie kunnen niet voor haar gaan denken.
Bring in the Hellcats! (M18 TDs)
World War II - European Theater of Operations
http://www.ww2-eto.com
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Dank voor de steun in de rug, heren.
En de anderen: het is dan ook niet de bedoeling dat zij dit alles gaat lezen, en mocht ze erachter komen dan moet ze maar begrijpen dat zij zo veel heeft betekend in mijn leven dat ik het abrupte einde van me af moest schrijven.

In ieder geval, ik ben nu 2 weken geleden naar haar toe geweest en heb haar mijn verhaal verteld. Zoals ik al eerder schreef, komt het er op neer dat ik in de laatste maand (vanaf eind juni zeg maar) me afstandelijker ben gaan gedragen, uit angst haar kwijt te raken. Ik ben namelijk al vaker gedumpt omdat ik te aanhankelijk was, en dat wilde ik niet nog eens, zeker niet bij haar. Maar, zij is juist iemand met veel behoefte aan aandacht, liefde, zekerheid, lieve woordjes en bevestiging. Mijn houding heeft haar dus dat vervelende gevoel gegeven. Heel stom, want zo ben ik helemaal niet...

Maar goed, toen ik haar dit vertelde, reageerde ze eigenlijk alleen met 'Fijn voor je dat je jezelf bent tegengekomen, succes ermee in je volgende relatie.".
Toen ik wegging zei ik bij de deur nog samenvattend dat het me speet, dat ik anders was dan ik eigenlijk ben... haar reactie: "had je je maar eerder moeten bedenken".

Bah. Ze was die woensdag echt zichzelf niet meer, dat was niet het meisje dat ik 11 maanden geleden heb leren kennen. Ze was bot, kil en reageerde alsof ik een of ander hopeloos mannetje was dat in de kroeg verliefd op haar was geworden maar waar zij niets van moest hebben. Mijn dank voor die 10 maanden? Ik weet het niet meer...

Daarna heb ik niets meer van me laten horen.
Maar sinds gisteren spreekt ze me opeens aan op msn, stuurt ze me een sms-je, spreekt ze me vandaag weer aan op msn, met de vrolijkste verhalen...

Confused again...
Gebruikersavatar
Richard1976
Lid
Berichten: 467
Lid geworden op: 14 apr 2005, 18:40
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Richard1976 »

Tja

Als ik jou was zou ik de eer aan mezelf houden en doorgaan met m'n leven. Je bent nog jong. Probeer haar te vergeten. Is heel moeilijk. Ze zeggen weleens dat het evenveel tijd kost om haar te vergeten dan dat de relatie geduurd heeft.
Wil je het toch nog een keer proberen, dan moet je eerst afvragen of je haar nog vertrouwd? Vertrouwen is namelijk het allerbelangrijkste in een relatie.

Succes m8
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Ik heb nu haast het idee dat ze je aan het dollen is.
Niet meer op reageren..

Tijd om nu echt je eigen weg in te slaan, en jezelf niet meer te treiteren.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

ze houd je aan het lijntje

ik heb het nu ook....ik lijd er extreem onder, besteed nergens meer aandacht aan....

ik ga nooit meer van iemand houden, als het fout gaat, ga je kapot tifus zooi
Plaats reactie