Ben je het eens met het sluiten van 'Je Nieuwe aankopen'?

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie

Ben je het eens met het sluiten van de Nieuwe aankoop topics?

Ja, hier ben ik het volledig mee eens.
16
22%
Nee, hier ben ik het totaal niet mee eens.
43
58%
Dit maakt me helemaal niks uit.
15
20%
 
Totaal aantal stemmen: 74

Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Ben je het eens met het sluiten van 'Je Nieuwe aankopen'?

Bericht door SiNiStEr »

Ik heb zojuist gezien dat de nieuwe aankopentopics gesloten zijn, en ik ben het daar helemaal niet mee eens. Ook de redenen die gegeven worden staan mij helemaal niet aan. Ik vond dit topic juist een van de leukste topics altijd en dat daar af en toe een kleine discussie doorheen liep en een paar reacties door mekaar stonden vond ik geen probleem.
Daarnaast kon je het overzichtelijk houden door een stukje wat een ander geschreven had te quoten en daar dan je reactie onder te schrijven. Dan wist iedereen meteen waar het om ging.

Het was altijd mooi en leuk om alle nieuwe aanwinsten te zien, ook ook al waren deze maar erg klein en bijna niks waard. Ik hoop dat jullie er ook zo over denken en dat de topics weer open kunnen. :)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

niet mee eens !
waarom ? omdat sommige mensen zich gewoon neutraler op moeten stellen en andere ook het licht in de ogen gunnen. dat is waarom
ik kreeg gisteren een bericht van meindert dat hij er voorlopig niet meer zo veel zal zijn omdat hij het ook kots moe is !
moet je kijken hoever het nu onderhand al gekomen is !

wat krijg je dadelijk:
mijn nieuwe aanwinst sander een jasje
nieuwe aanwinst van giel een abz
nieuwe aanwinst van roel een paar laazen
nieuwe aanwinst van willys een setje knopen
nieuwe aanwinst van killingspree een setje slaufen
nieuwe aanwinst van bob een setje naai garen

conclusie
als dat het gevolg is word het joekels overzichtelijk

maar goed
de tijd zal het leren !
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

killingspree schreef:niet mee eens !
waarom ? omdat sommige mensen zich gewoon neutraler op moeten stellen en andere ook het licht in de ogen gunnen. dat is waarom
ik kreeg gisteren een bericht van meindert dat hij er voorlopig niet meer zo veel zal zijn omdat hij het ook kots moe is !
moet je kijken hoever het nu onderhand al gekomen is !

wat krijg je dadelijk:
mijn nieuwe aanwinst sander een jasje
nieuwe aanwinst van giel een abz
nieuwe aanwinst van roel een paar laazen
nieuwe aanwinst van willys een setje knopen
nieuwe aanwinst van killingspree een setje slaufen
nieuwe aanwinst van bob een setje naai garen

conclusie
als dat het gevolg is word het joekels overzichtelijk

maar goed
de tijd zal het leren !
Precies, ik ben dan ook 100% voor heropening van deze topics!!! Overigens heb ik het van Meindert ook gehoord. Schandalig gewoon dat het zover moet komen!!!! :mad: :frownno:
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Totaal NIET mee eens!

Wat Niels zegt, dan krijg je dalijk allemaal verschillende topics over de nieuwe aanwinsten van mensen! Daar schiet je dus niets mee op, want dan krijg je nog steeds het gezeik over mensen die gewoon mede-verzamelaars willen helpen en die commentaar geven, wat dan weer niet mag van andere mensen...etc, etc

Dus lekker laten staan!
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Ik zie net dat ie gesloten is!

SCHANDE!!

Hier is een forum toch niet voor? Het is echt schandalig dat het zo loopt! Waar mogen de trotse verzamelaars nu hun nieuwe aanwinsten tonen? Moeten zij die nu op hun kamer neerzetten en geen andere verzamelaars mee laten genieten????

SCHANDE!! :mad: :mad:
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Dat is de ondertitel van Miesjel. Is het de juiste en doordachte oplossing Michel?

Beetje 500% belachelijk wat hier besloten is. Het is natuurlijk jullie site en jullie zijn de mods, maar overleg met de leden had ook wel gekunt. Dik autoritair is het hier. Jullie weten dat je hiermee nog meer gedonder mee krijgt en dat het fragiele sfeertje hebt opgeblazen... Denk niet dat er veel leden overblijven op dit forum? Of is dit wat jullie willen? Een Saddam Hoessein beleid voeren... 't verschil is alleen dat er geen leden 'gedorpteerd' worden.

't Was een een waar genoegen hier.. laters!
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

belachelijk....
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

ik snap het nut er niet van zoals niels al zei aan tig topic's met de spullen van mensen apart berijken we ook niets.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Wij zijn gister tot een besluit gekomen en we willen iets nieuws uitproberen. Hier hebben we een aantal redenen voor. Dat zijn de volgende die Miesjel al in de betreffende topics heeft geplaatst.
Hiervoor zijn meerdere redes. O.a. het feit dat dit topic behoorlijk onoverzichtelijk is, reacties op meerdere aanwinsten worden dwars door elkaar gepost. Ook veranderd het topic de laatste tijd veel te gemakkelijk in een saaie slowchat of felle discussie, met als gevolg de inmiddels bekende topics in 'Opmerkingen en Suggesties'.

Het is voortaan wel weer mogelijk om een topic te openen indien je een nieuwe aanwinst hebt, waarvan jij vindt dat hij speciaal genoeg is om een nieuw topic voor te openen. Dit kan voor bijv. Duitse militaria in 'As-Mogendheden' en voor bijv. Amerikaans in 'Geallieerd'.
Je zult wel meerdere kleine topics hebben. Maar wat wij hiermee willen proberen te bereiken is dat we straks ook informatieve topics te krijgen over het item. Wij willen kijken hoe dit de komende tijd gaat verlopen. Mocht het goed gaan dan houden we dit zo en mocht het totaal niet werken dan kunnen we het nog altijd terug draaien. Graag willen wij dan ook om jullie medewerking vragen en niet gelijk fel te reageren dat dit belachelijk is. :)
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

als er een mogelijkheid is dat het word terug gedraaid dan wil ik wel ''meewerken''.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
GliderRider
Lid
Berichten: 325
Lid geworden op: 25 apr 2005, 13:35
Contacteer:

Bericht door GliderRider »

Nico Roelofs schreef:Wij zijn gister tot een besluit gekomen en we willen iets nieuws uitproberen. Hier hebben we een aantal redenen voor. Dat zijn de volgende die Miesjel al in de betreffende topics heeft geplaatst.
Hiervoor zijn meerdere redes. O.a. het feit dat dit topic behoorlijk onoverzichtelijk is, reacties op meerdere aanwinsten worden dwars door elkaar gepost. Ook veranderd het topic de laatste tijd veel te gemakkelijk in een saaie slowchat of felle discussie, met als gevolg de inmiddels bekende topics in 'Opmerkingen en Suggesties'.

Het is voortaan wel weer mogelijk om een topic te openen indien je een nieuwe aanwinst hebt, waarvan jij vindt dat hij speciaal genoeg is om een nieuw topic voor te openen. Dit kan voor bijv. Duitse militaria in 'As-Mogendheden' en voor bijv. Amerikaans in 'Geallieerd'.
Je zult wel meerdere kleine topics hebben. Maar wat wij hiermee willen proberen te bereiken is dat we straks ook informatieve topics te krijgen over het item. Wij willen kijken hoe dit de komende tijd gaat verlopen. Mocht het goed gaan dan houden we dit zo en mocht het totaal niet werken dan kunnen we het nog altijd terug draaien. Graag willen wij dan ook om jullie medewerking vragen en niet gelijk fel te reageren dat dit belachelijk is. :)

Het forum heeft nu 5 onderwerpen:
* WO2.nl
* Algemeen
* Tweede Wereldoorlog
* Overige Fora
* Hobby's

Ik stel voor een zesde onderwerp te maken hetende; "Nieuwste Aankopen"
En in dit onderwerp de volgende drie fora onder te brengen:
Één forum voor Duits en As militaria, één voor geallieerde militaria en één voor onbekende stukken (die daar dan geïdentificeerd kunnen worden.)

Zo kun je apparte topics openen waarin spullen besproken kunnen worden. Zonder dat deze tussen vragen over militaria in de "Geallieerd" of "As-mogendheden" fora komen te staan. Zo houdt je het forum overzichtelijk en kunnen nieuwe aanwinsten uitgebreidt besproken worden.
"Never tell people how to do things. Tell them what to do and they will surprise you with their ingenuity."

http://www.tommy-talk.com
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Het is echt heel, en heel simpel.

De gebruikers bepalen de kwaliteit van een forum. Als bepaalde gebruikers zich niet kunnen gedragen heeft de rest daar helaas last van.

Dit is een signaal van ons dat we niet tevreden zijn met hoe mensen met elkaar omgaan op dit forum en hoe mensen een forum gebruiken. Denk hierbij aan slowchat, flames etc.

Ik ben blij om te zien dat dit forum veel gebruikers toch aan het hart gaat. Dat moet toch motiveren om samen met ons iets te verbeteren?

Wacht geduldig af, denk na over hoe jij je profileert op dit forum. Hopelijk zien we een verbetering in het gedrag en in het omgaan met elkaar en misschien kan zo'n topic dan weer.

Simpel toch ?
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Beetje jammer hoor, vond het juist wel leuk om al die nieuwe aankopen te zien.

Zal toch wat minder vaak het forum bekijken :s
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Ja, ik ben volledig akkoord dat het topic niet meer bestaat.....


Dit zou kunnen vervangen worden door het:

'Dit interesseert mij, wat denken jullie??' topic!!

Dit geeft de discussie vrije baan ....
Items die je gekocht hebt en bijgevolg al tot de collectie behoren kunnen terecht in de respectieve categories....(Verzamelaars en Collecties, Geallieerd en AS-mogendheden)

Johan
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Ik vind het erg tof dat mensen hier hun nieuwe aankopen kunnen laten zien. En ik vind het tof dat ze niet verplicht zijn dit in één topic te doen waar jouw aankoop geen aandacht krijgt, omdat er een heftige discussie gaande is over iets waarvan niemand meer precies weet wat het was.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Plaats reactie