Ben je het eens met het sluiten van 'Je Nieuwe aankopen'?

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie

Ben je het eens met het sluiten van de Nieuwe aankoop topics?

Ja, hier ben ik het volledig mee eens.
16
22%
Nee, hier ben ik het totaal niet mee eens.
43
58%
Dit maakt me helemaal niks uit.
15
20%
 
Totaal aantal stemmen: 74

Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Dean- schreef:Beetje jammer hoor, vond het juist wel leuk om al die nieuwe aankopen te zien.

Zal toch wat minder vaak het forum bekijken :s
Toch jammer dat je dit zegt. Besluit is nog geen dag geleden genomen en het nieuwe idee moet nog echt van de grond komen. Er bestaat nog steeds de mogelijkheid je nieuwe aanwinsten te laten zien. Door nu gelijk te zeggen dat je minder vaak zal komen geeft mij ook de indruk dat het jou alleen om dat topic gaat. Kijk het eerst maar eens een paar weken aan hoe het gaat. Voor ons is dit ook iets nieuws waarvan wij op voorhand ook niet kunnen zeggen of dit gaat werken. :)

Ik denk dat het grote voordelen kan hebben. Je kan veel langer over een voorwerp doorgaan terwijl je in het nieuwe aanwinsten topic werd verzocht weer terug ontopic te gaan. Denk ook dat er veel meer informatie over het betreffende voorwerp te lezen valt.
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Nico Roelofs schreef:
Dean- schreef:Beetje jammer hoor, vond het juist wel leuk om al die nieuwe aankopen te zien.

Zal toch wat minder vaak het forum bekijken :s
Toch jammer dat je dit zegt. Besluit is nog geen dag geleden genomen en het nieuwe idee moet nog echt van de grond komen. Er bestaat nog steeds de mogelijkheid je nieuwe aanwinsten te laten zien. Door nu gelijk te zeggen dat je minder vaak zal komen geeft mij ook de indruk dat het jou alleen om dat topic gaat. Kijk het eerst maar eens een paar weken aan hoe het gaat. Voor ons is dit ook iets nieuws waarvan wij op voorhand ook niet kunnen zeggen of dit gaat werken. :)

Ik denk dat het grote voordelen kan hebben. Je kan veel langer over een voorwerp doorgaan terwijl je in het nieuwe aanwinsten topic werd verzocht weer terug ontopic te gaan. Denk ook dat er veel meer informatie over het betreffende voorwerp te lezen valt.
Het gaat my echt niet alleeen om dit topic, en ook eerdere voorvallen. Maar als iedereen nu een eigen topic gaat aanmaken over zijn/haar nieuwe aanwisten, volgens my gaat dat nooit werken. Straks na Ciney waar aardig wat mensen heen gaan volgens my krijg je hele pagina`s waar nieuwste aanwisten staan. Daarbij, eerst stond alles nog handig bij elkaar, kon je zo zien wat iemand gekocht had, nu moet je elke topic weer gaan kijken. Maarja, ik kijk wel ff aan hoe alles loopt/gaat...

//Dean
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Ik vind het jammer dat het topic nieuwe aanwinsten niet meer bestaat... 'tuurkijk kwam er onzin in voor waarmee ik me overigens zeer vermaakt heb, maar het kán een overzichtelijk geheel worden mits men het slowchatgehalte verlaagd!
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

Hier gaat een slotje op! Dat je het niet eens bent met de sluiting van de topics nieuwe aanwinsten kan. Hierover kun je op een normale manier met ons communiseren. Maar krijg de indruk dat dit gewoon een kinderachtige manier is om je mening te uiten.
tja

dat krijg je er van hé
en ja dit was effe onozel bedoelt !

ook onder het mom wie de bal kaatst kan hem van mij snoeihard terug verwachten !

ik kijk het nog een paar dagen en aan maar ik denk dat ook ik dan de pijp aan maarten geef !

dit gaat helaas te ver !

jammer

dan begin ik wel mijn eigen forum :D
Gebruikersavatar
Bert-Jan
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:51
Locatie: Diepenheim
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 14 keer

Bericht door Bert-Jan »

ja ik vind het ook jammer dat het zo is gelopen vond het altijd wel geinig ff kijke wat iedereen had gekocht.


in 1 toppic moet ik nu snachts 21 toppics door bladeren!!
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Moeten er nu nieuwe topics geopend worden als Piet een rantsoenbonnetje heeft gekregen of Pol een knoop aan zijn verzameling heeft toegevoegd?

Een hoop interessante topics zullen door zulke maatregelen direct van de kaart geveegd worden.

Soort van wanhoopspoging om het forum zonder al te veel moeite weer op de rechte baan te krijgen? :/
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Ach, weer een negatiefe verandering op het forum... belachelijk zeg, waar gaat dit forum naar toe?
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

zoals ik al eerder aangaf

ik denk toch dat ik straks maar eens verder ga kijken

ik vind dit niet jammer
ik vind diet eerder zielig / kinderachtig !
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

killingspree schreef:
Hier gaat een slotje op! Dat je het niet eens bent met de sluiting van de topics nieuwe aanwinsten kan. Hierover kun je op een normale manier met ons communiseren. Maar krijg de indruk dat dit gewoon een kinderachtige manier is om je mening te uiten.
tja

dat krijg je er van hé
en ja dit was effe onozel bedoelt !

ook onder het mom wie de bal kaatst kan hem van mij snoeihard terug verwachten !

ik kijk het nog een paar dagen en aan maar ik denk dat ook ik dan de pijp aan maarten geef !

dit gaat helaas te ver !

jammer

dan begin ik wel mijn eigen forum :D
Communiceer nu gewoon eens met iemand van de staff hierover, in plaats van domweg alleen maar te zeuren in opmerkingen en suggesties en postgedrag te vertonen dat je zelf als slecht aanmerkt.

Wat had je dan verwacht? Dat dat nietszeggend topic zou mogen blijven staan? Natuurlijk niet, ook al hadden we deze actie niet genomen, was het topic ook dicht gegaan.

Tja en wie kaatst moet de bal verwachten? Die snap ik niet helemaal. Wij proberen iets, leggen het zo goed mogelijk uit aan de leden. Zeggen er eerlijk bij dat we ook niet weten hoe het gaat werken en jij denkt dat je in de positie bent om de regels maar meteen weer op te rekken en anders te maken? Vreemd want ik zou even afwachten hoe dit gaat werken.

Kijk wij (de moderators) zetten ons in om het forum te verbeteren. Wij weten ook niet altijd precies wat gaat werken. Er waren/ zijn spanningen in het verzamelaarsgedeelte. Daar proberen we op deze manier iets aan te doen. Denk je dat het niet werkt? Oke, maar wacht nog even af. Heb je misschien een ander idee, mail of pb iemand van de staff. Misschien vinden wij het ook een goed idee. Maar ga alsjeblieft niet als een klein kind de hele tijd de veranderingen en regels bekritiseren.

Ook dat gedreig van sommige leden dat ze het forum gaan verlaten zit me niet lekker. Je bent vrij om hier te posten, en we vinden het fijn om je erbij te hebben mits je je natuurlijk aan de regels houdt. Bevalt het je niet meer hier en denk je dat er niets meer aan te doen is, ben je vrij om te gaan. Nogmaals helaas, want ik vind dat we al bij verschillende leden ver zijn gegaan om ze te proberen te houden. Ga echter niet liggen dreigen in de hoop dat het teruggedraaid wordt, want daar zijn we ongevoelig voor.

De staff vind het namelijk fijn om opbouwende kritiek te horen in plaats van gezeur. Wij zullen het best wel eens niet goed doen, maar de hoeveelheid kritiek die op het moment om onze oren vliegt maakt het er niet leuker op. Dan lijkt het meer werk dan hobby. Probeer daar ook rekening mee te houden.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Eerlijk gezegt vind ik dit niet zon ramp. Zie liever iemands complete collectie (evt. met updates). Maar jammer is het natuurlijk wel. Was een leuk topic
n2
Lid
Berichten: 883
Lid geworden op: 01 mar 2005, 12:57

Bericht door n2 »

Ik ben het met me naamgenoot Niels eens..
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Waarom sluiteennnn??? :shock: :?
Tssss, het forum gaat wel degelijk achteruit!!!!!!
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
Jurrie
Moderator
Moderator
Berichten: 1947
Lid geworden op: 05 jan 2004, 23:09

Bericht door Jurrie »

Ik weet nog niet of ik het een goed besluit vind.

Ik kan me vinden in de redenen van de staff, echter ik vond de opzet zoals het was ook wel leuk...

...ik denk dat ik het even ga afwachten :)

Jurrie
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Simon schreef:Waarom sluiteennnn??? :shock: :?
Tssss, het forum gaat wel degelijk achteruit!!!!!!
Kijk dit is nou zo'n reactie waar totaal niemand wat aan heeft, hou je mond dan lekker dicht Simon.
Laten we eerst maar eens afwachten hoe alles loopt en dan commentaar geven i.p.v. in het wilde weg roepen dat het forum nu nog meer achteruit gaat. :|
Gebruikersavatar
Jurrie
Moderator
Moderator
Berichten: 1947
Lid geworden op: 05 jan 2004, 23:09

Bericht door Jurrie »

Ow, dan zou ik eigenlijk nog graag een optie willen toevoegen aan de poll:

"Ik weet het nog niet; ik wacht / bekijk het eerst even af"

Greetz!

Jurrie
Plaats reactie