Ben je het eens met het sluiten van 'Je Nieuwe aankopen'?

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie

Ben je het eens met het sluiten van de Nieuwe aankoop topics?

Ja, hier ben ik het volledig mee eens.
16
22%
Nee, hier ben ik het totaal niet mee eens.
43
58%
Dit maakt me helemaal niks uit.
15
20%
 
Totaal aantal stemmen: 74

Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Waarom sluiteennnn???
Tssss, het forum gaat wel degelijk achteruit!!!!!!
Ik ben het met me naamgenoot Niels eens..
Bedankt voor het begrip en de duidelijke onderbouwing van je mening.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
TommoVich
Lid
Berichten: 401
Lid geworden op: 31 jul 2005, 22:07
Locatie: Gellik , Limburg , België
Contacteer:

Bericht door TommoVich »

Ik vind dat het niet gesloten moet worden ! zo kun je imers op de hoogte blijven van wat medeverzamelaars op de kop hebben kunnen tikken !
"L'union Fait la Force - Eendracht Maakt Macht"
"Regiment Forteresse de Liège"
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

TommoVich schreef:Ik vind dat het niet gesloten moet worden ! zo kun je imers op de hoogte blijven van wat medeverzamelaars op de kop hebben kunnen tikken !
Nu toch nog steeds. :roll:
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Skylighter schreef:
TommoVich schreef:Ik vind dat het niet gesloten moet worden ! zo kun je imers op de hoogte blijven van wat medeverzamelaars op de kop hebben kunnen tikken !
Nu toch nog steeds. :roll:
Denk niet dat iedereen een topic gaat open als hij bijv. een nieuwe foto of iets dergelijks heeft,
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Dean- schreef:
Denk niet dat iedereen een topic gaat open als hij bijv. een nieuwe foto of iets dergelijks heeft,
Vaak krijg je op zulke dingen toch maar één a 2 reactie's van: aaahh mooi zeg! Dan kan je alles beter in één keer in een topic gooien waar heel je verzameling in staat.
n2
Lid
Berichten: 883
Lid geworden op: 01 mar 2005, 12:57

Bericht door n2 »

Martijn schreef:
Waarom sluiteennnn???
Tssss, het forum gaat wel degelijk achteruit!!!!!!
Ik ben het met me naamgenoot Niels eens..
Bedankt voor het begrip en de duidelijke onderbouwing van je mening.
Mijn mening: als zoveel mensen van een topic gebruik maken vindt ik het nergens opslaan dat het dan dicht moet.
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Kijk het is wel gesloten, maar de bedoeling is dat je nieuwe items op een andere manier kan laten zien. Misschien is dat even vervelend en anders werken, dus enige aanpassing vereist. Maar misschien zeggen straks ook de tegenstanders dat het beter werkt zo. Het kan ook zijn dat wij het terugveranderen omdat we gauw genoeg merken dat het niet werkt. Enige tijd moeten we het toch gunnen.

Het is alleen helaas zo dat we het niet iedereen naar de zin kunnen maken.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Skylighter schreef:
Dean- schreef:
Denk niet dat iedereen een topic gaat open als hij bijv. een nieuwe foto of iets dergelijks heeft,
Vaak krijg je op zulke dingen toch maar één a 2 reactie's van: aaahh mooi zeg! Dan kan je alles beter in één keer in een topic gooien waar heel je verzameling in staat.

Kan je vinden, ben het er niet mee eens...dan nog liever allemaal aparte topics, of een apart onderwerp voor je nieuwste aanwinst
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Tim schreef:Moeten er nu nieuwe topics geopend worden als Piet een rantsoenbonnetje heeft gekregen of Pol een knoop aan zijn verzameling heeft toegevoegd?

Een hoop interessante topics zullen door zulke maatregelen direct van de kaart geveegd worden.
Kunnen die topics van Piet en Pol niet interessant worden? Het is hier al eens vermeld, maar ik denk dat het met een voorbeeld duidelijk gemaakt moet worden:

- Piet opent een topic over zijn nieuw rantsoenbonnetje, met foto en tekst: 'Mijn nieuwste rantsoenbon, ik ben er gelukkig mee'. Denk je dat er veel respons op komt? Volgens ons niet, dus wordt volgende optie interessanter:
- Piet opent een topic over zijn nieuw rantsoenbonnetje, met foto en tekst: 'mijn nieuwste rantsoenbon, ik ben er erg gelukkig mee. Heeft er iemand meer informatie over deze rantsoenbonnen? Nog iemand met rantsoenbonnen? Plats ze hier!'. Volgens ons kan je dan versteld staan van de informatie die bovenkomt.

Als je bepaalde objecten natuurlijk per definitie oninteressant vind, kunnen we er weinig aan doen - je hebt dan echter wel het voordeel dat je een topic waarvan het onderwerp je niet interesseert niet hoeft te bekijken, terwijl je in één centraal topic moeilijk je ogen toe kan knijpen bij postst tussendoor.
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Idd het forum gaat achteruit, en hier lopen 10 mensen over te zeuren in dit topic. Maar kijk eens naar je eigen gedrag in dit topic en op het gehele forum? Want dat is juist de rede van de achteruitgang.

Doorzeuren, onbeleefd, interessant en grappig proberen te zijn, kinderachtig doen, niets toegeven of accepteren.
Gebruikersavatar
RLS
Lid
Berichten: 326
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:29

Bericht door RLS »

Ik moet zeggen dat ik eerst zoiets had van, waarom moet dat topic dicht?!
Het werd druk bezocht etc.

Maar nu ik de reacties van de moderators heb gelezen vind ik het eigenlijk een goed idee. Zo krijgt men waarschijnlijk meer informatie en reacties op een gepost item, omdat het niet ondergesneeuwd raakt tussen andere items. Ik denk dat deze verandering de kwaliteit van het forum ten goede gaat komen.
76th Infantry Divsion ...::...ONAWAY...::...
Gebruikersavatar
Tim Y.
Lid
Berichten: 1202
Lid geworden op: 27 apr 2005, 14:42
Locatie: Kerkrade

Bericht door Tim Y. »

Ik ben het er niet mee eens, de redenen hiervoor zijn al een aantal keer genoemd. Je kunt nu ook nog wel je nieuwe aankopen laten zien, maar dan moet je hiervoor een heel nieuw topic openen. Als het nu om een groot, belangrijk object gaat is dit wel goed maar om nu voor elk klein muntje/postzegeltje/knoopje o.i.d. een nieuw topic te openen lijkt mij ook weer overdreven. Ik vond "je nieuwste aankoop"een prachtig topic waar je zonder veel heisa eromheen "ff-tjes" je nieuwste aankoop kon laten zien.
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

Doodzonde dat het topic dicht is !!!
En nog erger dat mensen besloten hebben het forum (voorgoed) te verlaten !!! :x
Maar ik kan het best begrijpen. Op den duur wordt waarschijnlijk iedereen die persoonlijke aanvallen, en dat eeuwige gezeik zat. Op een forum hoort ,volgens mij, een vriendelijke, gezellige sfeer te hangen. En die is er niet. Altijd dat gezeur over alles. Dat is er al genoeg op school enzo, en dat wil je dus niet ook nog op een forum hebben !
Meindert (mooyman) heeft het forum nu ook al verlaten, en dat is eigenlijk voor mij ook de druppel die de emmer liet overlopen.... :| zal vanaf nu ook geen actief deel meer nemen aan het forum, totdat dat eeuwige gezeik hier verdwijnt, maar dat betwijfel ik.


:|
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

het is even afwachten hoe het is.

maar het zal niet voor niets zijn gedaan.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Is er al een idee om een ander forum op te richten? Ik ben van de partij.
Plaats reactie