Ben je het eens met het sluiten van 'Je Nieuwe aankopen'?

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie

Ben je het eens met het sluiten van de Nieuwe aankoop topics?

Ja, hier ben ik het volledig mee eens.
16
22%
Nee, hier ben ik het totaal niet mee eens.
43
58%
Dit maakt me helemaal niks uit.
15
20%
 
Totaal aantal stemmen: 74

Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Stravers schreef:
Roel R. schreef:Maar wat kunnen we doen om het beter te maken? Hoe zou iets als nieuwe aankopen beter kunnen laten lopen zonder ruzie of te veel slowchat?
Had je dit niet eerder kunnen vragen? Voordat de betreffende topics gesloten werden?
Het was nu tijd voor een signaal. Het ging steeds vaker mis in dat topic. En een aantal forumgebruikers kan schijnbaar pas nadenken over zijn eigen gedrag als er echte actie ondernomen wordt.

Ik ben echt blij om te zien dat het forum jullie aan het hart gaat, jullie moeten echt weten dat dat bij de gehele staf ook zo is.
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

779 schreef:
Stravers schreef:
Roel R. schreef:Maar wat kunnen we doen om het beter te maken? Hoe zou iets als nieuwe aankopen beter kunnen laten lopen zonder ruzie of te veel slowchat?
Had je dit niet eerder kunnen vragen? Voordat de betreffende topics gesloten werden?
Ja, dat bedoel ik nou met autoritair Roel ;)
Autoritair vind ik toch echt niet gepast in dit geval 779, hoe kun je zoveel mensen tevreden houden? Hoe kun je een negatieve sfeer ombuigen zonder enkele zeer zware en nare acties te ondernemen?

Ik geloof nog steeds dat we hier met zijn alle goed uit kunnen komen als we vooruit kijken en gaan verbeteren in plaats van afbreken.
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Zeer jammer dat dat soort topics is verpest door een aantal personen,naar mijn mening.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
Bert-Jan
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:51
Locatie: Diepenheim
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 14 keer

Bericht door Bert-Jan »

Kun je anders geen gele kaart uit delen als iemand te iritand word en daarna een rode en dan 2 weken niet meer toelaten.
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Skylighter schreef:
Simon schreef:Waarom sluiteennnn??? :shock: :?
Tssss, het forum gaat wel degelijk achteruit!!!!!!
Kijk dit is nou zo'n reactie waar totaal niemand wat aan heeft, hou je mond dan lekker dicht Simon.
Laten we eerst maar eens afwachten hoe alles loopt en dan commentaar geven i.p.v. in het wilde weg roepen dat het forum nu nog meer achteruit gaat. :|
oké kerel ik zwijg al!!!!!!
n2
Lid
Berichten: 883
Lid geworden op: 01 mar 2005, 12:57

Bericht door n2 »

Mischien een idee om met z'n alle naar de Jerry Springer show te gaan:P
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

n2 schreef:Mischien een idee om met z'n alle naar de Jerry Springer show te gaan:P
Dat soort berichten zijn echt toepasselijk in dit topic,tjonge jonge jonge.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

bertjan schreef:Kun je anders geen gele kaart uit delen als iemand te iritand word en daarna een rode en dan 2 weken niet meer toelaten.
Zou in principe een goed systeem zijn, toch willen we daar niet aan. We hebben echt maar heel weinig mensen hoeven te bannen sinds het forum groter aan het worden is en dat is toch al een jaartje of twee. En maar enkelen hebben een ban voor onbepaalde tijd gekregen, dat kun je in de mededelingen nakijken. Dat wij een autoritair forum zijn valt denk ik ook wel mee dus.

Zoals Roel al zegt, het is een beetje mode geworden om over alle beslissingen die de staff maakt te gaan zeuren en maar te moeten melden dat je weg blijft. Zoals ook al eerder gezegd, ga je gang maar post dat niet meer in dit topic. Doet er namelijk niet toe. Ik wil je wel adviseren om af en toe nog eens te kijken hoe het gaat , want misschien werken de maatregelen wel erg goed.

En lees het voorbeeld dat Peter Moelans eens goed door, dan begrijp je misschien de gedachte erachter. Dan merk dat we er echt wel over nagedacht hebben.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Nou ik merk dat ik een hoop losgemaakt heb met dit topic, maargoed de klap had alweer verzacht kunnen worden als iedereen d.m.v. een mailtje geinformeerd was over deze stap en dan had dit misschien voorkomen kunnen worden.
Overigens helpt het overstappen naar een ander forum niet want daar zullen dezelfde mensen op den duur naar toe komen. Daarnaast moet ik zeer zeker toegeven dat de Mod's erg goed hun best doen en ongetwijfeld zullen proberen het forum beter te maken. En een groot forum als dit heeft ze hard nodig. Voor de inspanningen die ze voor ons doen wil ik ze dan ook bij deze heel erg bedanken want het wordt erg ondergewaardeerd denk ik.
Toch hoop ik wel dat jullie als Mod's zullen inzien dat deze zet een misstap was. Het is namelijk zo dat als iemand meer info wilde over zijn item dat hij er toch al een apart topic voor opende en dat als er iets interessants gezegd werd over een nieuw item dat er toch vaak wel een topic voor aangemaakt werd. En met name vrees ik, zoals inmiddels al meerdere keren is gezegd in dit topic, voor de kleine aanwinstjes zoals bonkaarten, een knoop, een paar hulzen, enz; enz. Voor dit soort aanwinsten worden namelijk geen topic's geopend. In de Nieuwe aanwinsten afdeling was er voor dit soort dingentjes een plek. En dan is het alleen om te laten zien en of daarnou weinig reacties opkomen zal de mensen die dat posten een zorg zijn. En zeg a.u.b. niet dat kleine aanwinstjes toch niet echt interessant zijn want er zijn zat mensen, waaronder ik, die dat soort kleine dingen stilletjes best wel heel erg waarderen.
Overigens vond ik het: 'hou je mond dan lekker dicht Simon' van Skylighter ook nergens op slaan, dat kun je best anders zeggen.
Ik heb tot nu toe altijd nog heel erg veel plezier aan dit forum en zijn leden beleefd en ik denk dat alles wat we nu zien een gevolg is van een gezellig forum dat net even iets te snel gegroeid is en nog moet wennen aan zijn grote. Ik geloof er ook zeker in dat dit op niet al te lange termijn wel weer bijtrekt en dat het weer net zo wordt als het eerder was. Ik ben dan ook zeker niet van plan te vertrekken, maar om het nog een tijdje op de achtergrond aan te kijken of het beter wordt.
Ik hoop dan ook heel erg dat mensen als Meindert en alle anderen die besloten hebben te vertrekken en/of hun heil ergens anders willen gaan zoeken , dat die mensen terug zullen keren en dat we weer verder kunnen gaan op de manier als hoe we dat ooit gedaan hebben.

Helaas moet ik besluiten met het bericht dat ook Jurryt heeft besloten het forum te verlaten en hij heeft in zijn bericht aan mij, waarin hij mij vroeg dit mede te delen, niet laten merken dat hij nog van plan is terug te komen. Ook hij vind het forum te erg achteruit gegaan. Helaas maar waar. Ook hem zal ik vragen terug te komen als het weer beter gaat. :( :( :(
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Toch hoop ik wel dat jullie als Mod's zullen inzien dat deze zet een misstap was. Het is namelijk zo dat als iemand meer info wilde over zijn item dat hij er toch al een apart topic voor opende en dat als er iets interessants gezegd werd over een nieuw item dat er toch vaak wel een topic voor aangemaakt werd. En met name vrees ik, zoals inmiddels al meerdere keren is gezegd in dit topic, voor de kleine aanwinstjes zoals bonkaarten, een knoop, een paar hulzen, enz; enz. Voor dit soort aanwinsten worden namelijk geen topic's geopend. In de Nieuwe aanwinsten afdeling was er voor dit soort dingentjes een plek. En dan is het alleen om te laten zien en of daarnou weinig reacties opkomen zal de mensen die dat posten een zorg zijn. En zeg a.u.b. niet dat kleine aanwinstjes toch niet echt interessant zijn want er zijn zat mensen, waaronder ik, die dat soort kleine dingen stilletjes best wel heel erg waarderen.
Ik denk dat deze dingen wel gepost moeten worden. Als jij een paar lege hulsen hebt als nieuwe aanwinst is er vast wel iemand geweest die ook al eens hulsen bij zijn collectie heeft toegevoegd. Als dat niet zo is, dan hebben mensen in de toekomst ook vast wel iets uit deze catagorie. Past precies bij elkaar in 1 topic. Dat moet er van komen zo, mijns inziens.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

SiNiStEr schreef: Overigens vond ik het: 'hou je mond dan lekker dicht Simon' van Skylighter ook nergens op slaan, dat kun je best anders zeggen.
Er staat al tig pagina's geschreven dat je je mening moet onderbouwen en niet alleen dit topic. En als men dan nog steeds met losse kreten komt van: forum gaat achteruit ik kom er niet meer! Tsjah dan raakt in geirriteerd, want aan zulke losse uitspraken heb je niks. Ik vond het een beetje kinderachtig zoals hij reageerde, maar misschien had ik het ook wel wat anders kunnen formuleren.
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Oké, en dat van u was ni kinderachtig????? :shock:
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Ik wou al zeggen ja ;)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Simon schreef:Oké, en dat van u was ni kinderachtig????? :shock:
Lees mijn laatste zin....
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Owkay, dat is duidelijk Skylighter en netjes opgelost zo. Dan moet je er niet over doorgaan Simon want het is duidelijk wat Skylighter bedoelde en hij geeft aan dat hij het misschien anders had kunnen formuleren.
En Martijn, ik geloof niet in de manier die jij noemt. Maargoed we zullen snel genoeg zien of het werkt of niet. Maar mocht het niet werken dan hoop ik wel dat jullie ons het Nieuwe aanwinsten topic terug zullen geven. Dit is overigens absoluut geen reden voor mij om de manier van jullie te laten mislukken. Zoals gezegd zal ik het aankijken.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Plaats reactie