Vertek van forumleden...

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Vertek van forumleden...

Bericht door Jurryt »

Beste forumleden en moderaters,

Ja, het forum is inderdaad achteruit gegaan. Ik neem nu het begrip forum dat ik voorheen niet wilde gebruiken. Voorheen waren het voornamelijk enkele leden, maar op het moment.... Ja, op het moment is het het forum dat achteruit gaat. Na het sluiten van (Wat Bob al zegt) Het "trots" van het forum, 'je nieuwste aankoop', heb ik het wel gezien. Ook al zal je 100en topics openen met 1 persoon zijn nieuwste aankoop, niets zal zo dicht komen om 1 topic gewoon door te nemen.
Zo kan ik nog wel even door gaan met kritiek geven, zoals het niet voorstellen aan de leden wat wij er nu van vinden als een dergelijke top[ic op slot zal gaan, zoals het snel deleten van posts/ closen van topics. Ja, het forum is zeker achteruit gegaan.

Ik zal bij deze niet meer actief zijn op dit forum en ik neem aan dat velen er zo over denken.
Mocht het forum ooit weer eens terug komen zoals het ooit eens was, dan, ja dan wil ik nog wel overwegen om terug te komen.

Het ga jullie goed.

Jurryt
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

Na zo'n 2,5 jaar lid te zijn geweest van dit Forum, heb ik vandaag besloten het hier voor gezien te houden, evenals andere Forumleden, waaronder Mooyman en Jurryt...

Ik heb het een tijdje aangezien, maar ik ben, nadat ik het hoorde van het zomaar sluiten van de ,,mijn nieuwste aankoop''-topics, en nadat Mooyman en Jurryt mij vertelde dat ook hij het hier voor gezien houdt, tot het besluit gekomen, dat het zo goed is voor mij....ben t hier helemaal zat...

Al dat gezeik, continue, over repro dit, repro dat, mensen continue afkraken, beledigen; daar wordt het Forum niet beter van !!!
Ik wordt gewoon kostziek van dat gezeik hier !!! En het blijkt wel dat ik zeker niet de enige ben die dat ook vindt !

En daarom weiger ik vanaf vandaag nog hier te komen en te posten. Mocht het Forum weer net zo goed worden als voorheen, ja, dan kom ik misschien wel weer terug.

Veel succes verder met verzamelen!

de Groeten
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Dankjewel jongens, voor het tonen van karakter en het kiezen van de makkelijke weg.

Waarom niet gewoon zelf mee werken om het te verbeteren ?
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Jammer om dat te horen Jurryt. Ik wou eerst ook gaan, maar ik heb me bedacht, ik blijf nog even hier wat rondhangen, wordt het niet beter, dan vertrek ik ook.

Groeten Darryl
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Doeg..
Kusje :*)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Jammer, maar kan jullie wel begrijpen !!
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Roel R. schreef:Dankjewel jongens, voor het tonen van karakter en het kiezen van de makkelijke weg.

Waarom niet gewoon zelf mee werken om het te verbeteren ?
Tja, er zijn 2 keuzes, of dicht of open van nieuwste aankoop, nu is gekozen voor dicht, en daardoor hebben ze besloten om niet meer actief deel te nemen!!
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Roel R. schreef:Dankjewel jongens, voor het tonen van karakter en het kiezen van de makkelijke weg.

Waarom niet gewoon zelf mee werken om het te verbeteren ?
Roel,

De makkelijke weg? Ja, eindelijk wel eens. En mee werken om te verbeteren? Doe je ogen open, Jij zou van mij beter moeten weten. Ik heb zelfs suggesties doorgevoerd.

Ik wil hier verder ook niet eens een discussie over maken, die zijn er al genoeg over zulke dingen.

groet
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

Dean- schreef:
Tja, er zijn 2 keuzes, of dicht of open van nieuwste aankoop, nu is gekozen voor dicht, en daardoor hebben ze besloten om niet meer actief deel te nemen!!
Hallo Dean,

Dat is zeker niet de enigste reden hoor.
Het heen en weer gezeik tussen forumleden, de vreemde beslissingen van de staff, het beledigen, het afkraken....en het zijn zeker niet alleen ,,de jonge verzamelaars'' die weglopen voor ,,het probleem'' en vertrekken hoor...
Laatst gewijzigd door Bjorn op 07 sep 2005, 20:42, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Dean- schreef:Tja, er zijn 2 keuzes, of dicht of open van nieuwste aankoop, nu is gekozen voor dicht, en daardoor hebben ze besloten om niet meer actief deel te nemen!!
Merkwaardig dat deze verandering meteen als negatief aanzien wordt. De functie van het tonen van nieuwste aankopen is gewoon behouden gebleven. Waarom is er niemand vertrokken nadat we de verzamelaarsonderdelen hebben gesplitst? Daar hebben we volgens mij ook geen speciale peiling voor gedaan? Toen wist ook nog niemand hoe het ging uitdraaien.
Dat laatste was gericht op Dean, de sfeer is een andere zaak.
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Over mijn nieuwe aankopen is al duizend keer hetzelfde gezegd. Het is heel simpel.

Iedereen kan zijn nieuwe aankopen tonen. In zijn eigen topic. Kijk maar eens naar bv Arie met zijn collaboratieverzameling. Dat is veel overzichtelijker.
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Peter Moelans schreef:
Dean- schreef:Tja, er zijn 2 keuzes, of dicht of open van nieuwste aankoop, nu is gekozen voor dicht, en daardoor hebben ze besloten om niet meer actief deel te nemen!!
Merkwaardig dat deze verandering meteen als negatief aanzien wordt. De functie van het tonen van nieuwste aankopen is gewoon behouden gebleven. Waarom is er niemand vertrokken nadat we de verzamelaarsonderdelen hebben gesplitst? Daar hebben we volgens mij ook geen speciale peiling voor gedaan? Toen wist ook nog niemand hoe het ging uitdraaien.
Dat laatste was gericht op Dean, de sfeer is een andere zaak.
Dat klopt, misschien pakt het ook wel beter uit. Ik was weer eens te vroeg met mijn mening, ik zie wel hoe alles loopt...
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

Vooral de sfeer op het forum heeft het verpest
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Jammer om te horen dat jullie weggaan...!

Ik heb besloten om nog te blijven, als het echt verslechterd pak ik mijn biezen ook, dus..

Het ga jullie goed! Mss spreek ik jullie nog een keer op MSN! ;)

Afbeelding

Afbeelding
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Ik snap jullie helemaal!!!! Ik heb voor het sluiten van het topic nieuwste aankopen ook al getwijfeld om het hier af te bollen....
Nu ga ik hier zoals meerdere nog even blijven, moest het echt niet meer gaan zien jullie mij hier zo direkt niet meer terug....
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Plaats reactie