Vertek van forumleden...

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

gilles schreef:maar mss hebben jullie gemerkt dat ik ook niet meer post.
Nou kan ik niet zeggen dat dat mij na drie dagen al opgevallen was :?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
gilles
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 27 jan 2004, 20:06
Locatie: Hofstade (aalst)

Bericht door gilles »

welja gistere niet :lol:
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

gilles schreef:welja gistere niet :lol:
Mafketel.. :P
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
gilles
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 27 jan 2004, 20:06
Locatie: Hofstade (aalst)

Bericht door gilles »

Dodo schreef:
gilles schreef:welja gistere niet :lol:
Mafketel.. :P
:lol:
da woord moet ik onthoude
8)
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Verzoek van Jurryt:

Laat dit een serieus topic blijven. Houd het schoon!
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Gebruikersavatar
Reca
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 04 mei 2005, 11:32
Locatie: de beste provinincie

.

Bericht door Reca »

Ook ik betreur het zeer dat jullie drie hier weg gaan, en ook ik snap het wel als ik sommige posts op dit forum zie. Maar ik hoop vooral dat jullie je ooit nog bedenken of dat iig niet nog meer gerespecteerde leden vertrekken. Want waar kan ik dan terecht voor vragen enz. als de mensen met echt verstand van zaken verdwijnen.. :|
mvg
Rémy
----
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

Jammer dat enkele verzamelaars vertrekken, kennis en collega's die vertrekken!

Wat ik mij dan écht afvraag waarom sommige mensen zoeits als dit moeten melden dat zij vertrekken.. Als je dit forum niet meer wil bezoeken, doe dat dan ook niet! Waarom zo openlijk bespreken?


Jurrty, ik mag je zeker, maar waarom je verzoek?!?!?!:

"Laat dit een serieus topic blijven. Houd het schoon!"

Slaat nergens op, je bent toch al weg? dan boeit het jou toch niet of het schoon blijft of niet? Of moet dit topic een eerbetoon worden?

Rare topic, vol gezever!
Gebruikersavatar
Jeeper704
Lid
Berichten: 1223
Lid geworden op: 05 jun 2005, 13:05
Locatie: Dendermonde (België)

Bericht door Jeeper704 »

Ook leuk voor de achterblijvers om te moeten horen dat de "kennis" weggaat en "ze" nergens meer terecht kunnen voor serieuze vragen. :roll:
Bring in the Hellcats! (M18 TDs)
World War II - European Theater of Operations
http://www.ww2-eto.com
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Re: .

Bericht door johan willaert »

Rémy carré schreef:Want waar kan ik dan terecht voor vragen enz. als de mensen met echt verstand van zaken verdwijnen..
Dank u...... :?
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
Jeeper704
Lid
Berichten: 1223
Lid geworden op: 05 jun 2005, 13:05
Locatie: Dendermonde (België)

Re: .

Bericht door Jeeper704 »

johan willaert schreef:
Rémy carré schreef:Want waar kan ik dan terecht voor vragen enz. als de mensen met echt verstand van zaken verdwijnen..
Dank u...... :?
What he said! En ik erboven zei dus.
Ik denk dat er nog genoeg mensen met kennis van zaken overblijven ..... niet soms? :shock:
Bring in the Hellcats! (M18 TDs)
World War II - European Theater of Operations
http://www.ww2-eto.com
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

zoals johan al zegt (niet dat ik mezelf bedoel want ik wil hier juist leren)
maar er zijn hier zat mensen die wel degenlijk veel verstand hebben van bepaalde landen/objecten/enz.
dus dit wil natuurlijk niet zeggen dat door het vertrek van een aantal personen direct heel het forum in niveau daalt.
er zijn er nog zat die heel veel weten.

maar toch is het wel jammer.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom er zo'n ophef van gemaakt wordt. Natuurlijk is het jammer dat mensen met veel kennis van zaken het forum verlaten, maar er blijft nog zat kennis achter die het forum wél blijft bezoeken.

Het is zoals wel vaker heel simpel, dit forum is voornamelijk ter vermaak. Mensen komen hier omdat ze het leuk/gezellig vinden en omdat ze geïnteresseerd zijn in WOII. Daarnaast is het leerzaam om hier af en toe wat rond te lezen en zo nu en dan zelf eens iets zinnigs te posten. Dit doet iedereen omdat ze dat leuk vinden.

Nu komt het simpelste; als ze het nou niet meer leuk vinden, dan moeten ze weg gaan!! Wat heeft het voor zin om hier te blijven als je het niet meer leuk vindt?? Dan zit je tegen je zin te posten en dat schiet niet op. Dat komt de kwaliteit van de posts niet ten goede, dat komt de sfeer op het forum niet ten goede en dat komt de kwaliteit van het forum niet ten goede. Het forum heeft veel meer aan mensen die het hier naar hun zin hebben, die slechts posten wanneer ze denken iets zinnigs te zeggen hebben en die met plezier andere forumleden willen helpen met problemen waar ze niet uit komen.

Ik vind het daarom overdreven van de 'verlaters' om zo'n heisa van hun vertrek te maken. Alsof het forum nu haar bestaansrecht heeft verloren oid. Dat is natuurlijk geenszins het geval. Mensen die het forum op prijs stellen, die blijven toch wel komen en die brengen ook een nieuwe partij kennis met zich mee.

Ik zou graag zien dat het vanaf nu is afgelopen met al dat negatieve anti-forum gedoe. Als je hier wilt blijven, blijf dan, als het je hier niet bevalt, ga dan alsjeblieft weg en laat de mensen die hier wel graag komen rustig hun gang gaan. :roll:
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Reca
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 04 mei 2005, 11:32
Locatie: de beste provinincie

Bericht door Reca »

zucht..
Ik zeg juist ik hoop dat niet NOG MEER mensen weggaan want DAN kan ik nergens terecht, dus als nog meer leden weggaan. Dus als het overkwam alsof ik denk dat iedereen die er nu nog wel is geen kennis in huis heeft sorry, want zo was het dus niet bedoeld. :oops:
mvg
Rémy
----
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Aan iedereen die weggaat: :W
Gebruikersavatar
TommoVich
Lid
Berichten: 401
Lid geworden op: 31 jul 2005, 22:07
Locatie: Gellik , Limburg , België
Contacteer:

Bericht door TommoVich »

Volgens mij word dit topic niet echt serieus genomen , inieder geval , voor die gene wat weggaan , ik hoop jullie snel terug te zien zodat het forum weer goed draait ! het ga jullie goed ;-)
"L'union Fait la Force - Eendracht Maakt Macht"
"Regiment Forteresse de Liège"
Plaats reactie