Welk type?

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Plaats reactie
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Welk type?

Bericht door SiNiStEr »

Van wat voor soort Flak munitie is deze kist? Ik heb deze kist al een tijdje in mijn collectie, maar ik vroeg me nu ineens af voor welke munitie deze nu eigenlijk is. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

AfbeeldingAfbeelding
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
TommoVich
Lid
Berichten: 401
Lid geworden op: 31 jul 2005, 22:07
Locatie: Gellik , Limburg , België
Contacteer:

Bericht door TommoVich »

Geloof me of geloof me niet , maar ik zag vandaag precies dezelfde op een rommelmarkt staan :| , meer weet ik niet over deze kist
"L'union Fait la Force - Eendracht Maakt Macht"
"Regiment Forteresse de Liège"
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Dat is een munitiekistje voor 25x Zeitzünders S30(Tijdsontstekers), voor onder andere de FlaK 8,8cm (die ook de AZ 23 gebruikte).
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Ok cool! Wil toch ooit nog weer een Duitse Flak soldaat neerzetten, of van mij part alleen een buste daarvan en dan kan die kist er mooi bijstaan. Wederom bedankt Edgar! :D :cheer:
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Die kist staat er totaal niet bij!!! :P :P :P echt niet! :P Verkoop je hem? haha
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

hahaha grappenmaker! :P ;) Ik heb het er met je al via de PB over gehad maar ik houd hem in eerste instantie toch nog maar bij mijn collectie daar hij mooi in een luchtoorlog verzameling past vind ik. :P ;) Maar aangezien jij ook een hele interessante bril hebt voor mijn piloot kunnen we misschien nog ergens een keer wat spul ruilen. :evil: :P ;) Wat mag zo'n kist tegenwoordig overigens opleveren, en nou niet extra laag gaan zeggen omdat je hem voor een zo laag mogelijke prijs wilt hebben. :P ;)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Waarde is zo'n 15.000 euro :) Kan trouwens nog oplopen natuurlijk ;)
















Ik denk zo'n 20 euro totaal
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

SiNiStEr schreef:Wat mag zo'n kist tegenwoordig overigens opleveren, en nou niet extra laag gaan zeggen omdat je hem voor een zo laag mogelijke prijs wilt hebben. :P ;)
LOL wat ken je me goed na een keer in het echt spreken :P hahaha, ik denk ook zo'n 20-30 euro inderdaad.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Plaats reactie