Beursafspraken

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
Plaats reactie
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Nou jah mij zul je in ieder geval treffen in Huizen Relichunter en zolang de rest van het forum weg blijft, blijft er ook meer voor ons over. :P ;)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Heheheh precies :) Altijd leuk om je in het echt een keer te spreken, en wat je zegt over het aantal leden, mits dat aantal klein is zullen wij denk ik in het voordeel zijn :lol:
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
pvt_Ed
Lid
Berichten: 478
Lid geworden op: 04 jan 2005, 20:01
Locatie: Valkenburg

Bericht door pvt_Ed »

Zondag is weer de beurs in Tilburg!
Vorige keer viel ie best wel tegen maar deze keer is hij groter met een diorama. Wie gaat er nog meer?

Het adres van de beurs is:
Enschotsestraat 60

Voor meer informatie: http://www.militil.nl
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
malarkey
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 11 jul 2005, 20:00
Locatie: ERgens

Bericht door malarkey »

Gaat er niemand naar duiven?






malarkey
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Iemand militaria beurs ieper? 18september?
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Brodie
Lid
Berichten: 1597
Lid geworden op: 27 feb 2004, 09:14
Contacteer:

Bericht door Brodie »

ja ikke ben er weer in ieper
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

aha, zin om samen te beurs te doen? ik zoek namelijk nog iemand :lol:
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Brodie
Lid
Berichten: 1597
Lid geworden op: 27 feb 2004, 09:14
Contacteer:

Bericht door Brodie »

ik ga met de auto
en die is al helemaal vol
(sorry)
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Weet iemand de beurslijsten van Duiven 2006?
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

RelicHunter44 schreef:Weet iemand de beurslijsten van Duiven 2006?
Die is waarschijnlijk nog niet bekend. Maar de beurs is normaal iedere laatste zaterdag van de maand behalve in augustus. Maar ik zal in sept kijken of ze al datums hebben. :)
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Jah graag, Relic en ik willen namelijk graag naar de beurs in Duiven in januari dus dan zou een lijstje met data fijn zijn. :) Ben gister voor het eerst naar een beurs geweest(Huizen) en kan wel zeggen dat ik de smaak te pakken heb. Niet vanwege de prijzen, want je vindt maar zelden tot nooit een koopje, maar vanwege de sfeer, de mensen met dezelfde interesse en alle mega interessante militaria spul natuurlijk wat je daar in tegenstelling tot in een museum gewoon mag aanraken oppakken en van alle kanten kunt bekijken. Jammer genoeg geen diorama's(in Tilburg dus wel lees ik net), maargoed daarvoor ga je ook naar musea en niet naar een beurs. :)

Overigens ook een leuke plek om mensen van het forum te ontmoeten en nieuwe contacten te leggen met andere verzamelaars en handelaars. :cheer:
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
malarkey
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 11 jul 2005, 20:00
Locatie: ERgens

Bericht door malarkey »

Wie ging er nu naar duiven? 24 september






malarkey
Gebruikersavatar
jeroen1944
Lid
Berichten: 991
Lid geworden op: 20 aug 2004, 22:03

Bericht door jeroen1944 »

ME!
malarkey
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 11 jul 2005, 20:00
Locatie: ERgens

Bericht door malarkey »

hoe zie je er uit dan kan ik je meschien herkenen?
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

SiNiStEr schreef:Jah graag, Relic en ik willen namelijk graag naar de beurs in Duiven in januari dus dan zou een lijstje met data fijn zijn. :) Ben gister voor het eerst naar een beurs geweest(Huizen) en kan wel zeggen dat ik de smaak te pakken heb. Niet vanwege de prijzen, want je vindt maar zelden tot nooit een koopje, maar vanwege de sfeer, de mensen met dezelfde interesse en alle mega interessante militaria spul natuurlijk wat je daar in tegenstelling tot in een museum gewoon mag aanraken oppakken en van alle kanten kunt bekijken. Jammer genoeg geen diorama's(in Tilburg dus wel lees ik net), maargoed daarvoor ga je ook naar musea en niet naar een beurs. :)

Overigens ook een leuke plek om mensen van het forum te ontmoeten en nieuwe contacten te leggen met andere verzamelaars en handelaars. :cheer:
Vind ik ook, ben nu al aan het sparen, om hopelijk wat canadees te kunnen kopen op de beurs :) Heb even gekeken op google, en het lijkt me dat de beurs 28 januari is. En sjah, beurzen blijven leuk, kijk er iig altijd naar uit, ook al heb ik soms totaal geen geld :) Is gewoon een leuk uitstapje, en ook leuk om mensen van het forum eens in het echt te spreken.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Plaats reactie