Roken of niet-roken

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.

roken of niet roken

niet roken
46
70%
roken
20
30%
 
Totaal aantal stemmen: 66

Gebruikersavatar
Jeeper704
Lid
Berichten: 1223
Lid geworden op: 05 jun 2005, 13:05
Locatie: Dendermonde (België)

Bericht door Jeeper704 »

Niet-roker en hoop het zo te houden.
Wat een ander doet, is zijn zaak, maar ik zit liever niet in bedompte lokalen.
Bring in the Hellcats! (M18 TDs)
World War II - European Theater of Operations
http://www.ww2-eto.com
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Ik rook gemiddeld twee pakjes shag per week ( de Zware Weduwe ), ik weet dat roken ongezond is maar ik rook gewoon verder. Ik heb wat roken betreft absoluut geen ruggegraat, ik heb geprobeert te stoppen maar het lukte me niet en nu paf ik gewoon verder.
Ik vind de huidige rookdiscussie ( politiek en media ) tamelijk overspannen, uiteindelijk gaat het om de roker zélf: hoe gedraagt de roker zich: asociaal of niet? Het is gewoon een kwestie van fatsoen rekening te houden met de niet-rokende medemens, zo simpel zit dat! De roker die ten koste van alles zijn saffie wil opsteken is gewoon een proleet... Anderzijds is het betuttelende gedrag van de EU behoorlijk hypocriet, want aan de roker wordt behoorlijk veel accijns verdiend. De hoge prijs op het roken te ontmoedigen... yeah right! De roemruchte preek over eigen verantwoordelijkheid gaat alleen op als er betaald moet worden, maar verder verzand alles in EU betutteling....
De roker dient rekening te houden met de omgeving, dat is gewoon common sense, daar heb je geen verboden voor nodig!
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Ik rook niet, alee ja, ik koop nooit sigaretten, ik krijg er gewoon 3 op de week ofzo, af en toe een sigaar of 2 op een avond, kan toch ook heel wat doen, man ik word zo rustig daarvan!
Maarja, of je dit roken of niet kunt noemen.... geen idee maar ik vind van niet...
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
PPL
Lid
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 okt 2002, 17:21
Locatie: Amsterdam

Bericht door PPL »

Simon schreef:Ik rook niet, alee ja, ik koop nooit sigaretten, ik krijg er gewoon 3 op de week ofzo, af en toe een sigaar of 2 op een avond, kan toch ook heel wat doen, man ik word zo rustig daarvan!
Maarja, of je dit roken of niet kunt noemen.... geen idee maar ik vind van niet...
14 jaar en aan de sigaren :shock:

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Cas
Lid
Berichten: 975
Lid geworden op: 31 aug 2005, 13:09
Locatie: Margraten

Bericht door Cas »

Ik rook (nog) en ik rook ongeveer een half pakje (10 sigaretten per dag)
Ik verdien dus ik kan het betalen, 't is ongezond dat weet ik , maar ik geef toe :

Ik ben Cas en ik ben Nicotine verslaafd ! :oops:

Ben overigens geminderd van een pakje naar een half pakje per dag

Qua geld, ik rij eens in de zoveel tijd naar luxemburg scheelt 16 euri's op een slof Lucky Strike....
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

PPL schreef:
Simon schreef:Ik rook niet, alee ja, ik koop nooit sigaretten, ik krijg er gewoon 3 op de week ofzo, af en toe een sigaar of 2 op een avond, kan toch ook heel wat doen, man ik word zo rustig daarvan!
Maarja, of je dit roken of niet kunt noemen.... geen idee maar ik vind van niet...
14 jaar en aan de sigaren :shock:
Bijna 15 8) oja, waterpijp af en toe ook eens, da's ook wel zalig spul :lol:


Afbeelding
beetje bewerkt 8)
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Ik rook zo nu en dan een sigaar. Lekker glaasje erbij ..... genieten.
Verslaafd ben ik gelukkig geenszins.

Ik vind overigens dat we tolerant en begripvol moeten zijn, rokers moeten de gelegenheid hebben om te roken, maar dienen zeer zeker met niet rokers rekening te houden. Is niet meer dan beschaafd, lijkt me.
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gebruikersavatar
marc
Lid
Berichten: 361
Lid geworden op: 01 feb 2005, 17:36
Locatie: Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door marc »

Zhukov schreef:Ik rook niet, maar ik heb totaal geen probleem met mensen die wel roken. Sterker nog, ik kan me dood ergeren aan die mensen die er constant over lopen te zeuren!!
Idd! Daar kan ik ook niet tegen. Ikzelf rook (dus heb ik me maar gewassen :lol: :lol: ) ook. Op het werk zijn er ook enkele van die collega's die steeds opmerkingen moeten maken over het feit dat er rook in de cantine hangt. Kan ook moeilijk anders, want dat verklikkerlichtje van de afzuiginstallatie ("maak mij schoon") brandt al van zolang ik daar werk, 2 jaar en half... :lol:
Er zijn twee tafels beetje apart gezet voor de niet-rokers. Twee lijkt een beetje weinig, maar 80% van ons personeel rookt, dus meer is niet nodig.
En die niet-rokers komen bijna altijd aan de rokerstafel zitten, want "anders zitten we zo alleen". Jah, dan moet je maar tegen de rook kunnen vind ik. En als er dan zo iemand met zijn/haar armen zwaait en zure gezichten opzet, dan is dat voor mij een reden om nog eens wat extra rook ik zijn/haar facie te blowen met de opmerking "daar zijn de tafels voor niet-rokers"; en meestal binden ze dan wel in. Niet dat ik het gelijk aan mijn kant heb maar ik heb er niet voor gekozen dat ze bij "ons" komen zitten...
Zal er maar van profiteren want vanaf 1/1/6 is het gedaan met roken in de cantine en er wordt GEEN aparte ruimte voorzien...dat wordt nagelbijten denk ik...
En voor ik de vraag gesteld krijg: tijdens het werk roken is een beetje moeilijk aangezien ik in een grootwarenhuis werk - zou geen zicht zijn :)
I finally found the perfect girl, I could not ask for more
She's deaf and dumb and overs*x*d and owns a liquor store
Gebruikersavatar
Tim Y.
Lid
Berichten: 1202
Lid geworden op: 27 apr 2005, 14:42
Locatie: Kerkrade

Bericht door Tim Y. »

Ik niet, kost te veel geld en de andere redenen zijn ook wel bekend lijkt me. Maar ik sta er wel verbaasd van, hoeveel mensen er nu bij ons op school roken. :shock:
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
Gebruikersavatar
TommoVich
Lid
Berichten: 401
Lid geworden op: 31 jul 2005, 22:07
Locatie: Gellik , Limburg , België
Contacteer:

Bericht door TommoVich »

Simon schreef:
PPL schreef:
Simon schreef:Ik rook niet, alee ja, ik koop nooit sigaretten, ik krijg er gewoon 3 op de week ofzo, af en toe een sigaar of 2 op een avond, kan toch ook heel wat doen, man ik word zo rustig daarvan!
Maarja, of je dit roken of niet kunt noemen.... geen idee maar ik vind van niet...
14 jaar en aan de sigaren :shock:
Bijna 15 8) oja, waterpijp af en toe ook eens, da's ook wel zalig spul :lol:


Afbeelding
beetje bewerkt 8)
De enige echt Ché :P :P :P
"L'union Fait la Force - Eendracht Maakt Macht"
"Regiment Forteresse de Liège"
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Ghahaha, inderdaad :P
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Erik S.
Lid
Berichten: 1828
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Locatie: Bergen Op Zoom

Bericht door Erik S. »

Nou maar hopen dat je ouders het forum niet lezen Simon :P :P :P :P :P :P .

Anders worden ze mischien wel })

Ik zal niks zeggen
Master of Puppets - Custom Mannequins
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Ik ben een niet roken en dat wil ik ook zo houden. Heb roken nooit lekker gevonden. Kost me ook veel te veel geld. Met uitgaan in een discotheek of cafe maakt het mij niet uit als er gerookt wordt.

Heb wel eens 5 sloffen peuken voor 7 euro gekocht en 1 keer voor 15 euro. Bij mijn vroegere bij baantje kwamen vrachtwagen chauffeurs uit Bulgarije en die namen zulk spul wel eens mee. Zodat ze zelf nog wat konden verdienen. En hieraan verdiende ik natuurlijk ook weer goed. Stoute Nico. :lol:
Gebruikersavatar
de loos
Lid
Berichten: 163
Lid geworden op: 19 apr 2005, 19:22
Locatie: Duffel, Belgie
Contacteer:

Bericht door de loos »

Ik rook niet :)
En als ik over 3 jaar nog niet rook krijg ik nen bak :P :)
http://www.remaindersofww2.tk ! (forten rond antwerpen)
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Van wie??? :shock: houd dat maar vol, dan kom ik mee drinken :wink:
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Plaats reactie