huisvrouwen.org

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

dat is zeer moeilijk te schatten....het toeval wil dat ik een blad papier heb waarin met zo'n schaar geknipt is. Hiervan was de waarde (dan wel samen met een haarlok van the King) ettelijke 10000-den euro.

Gisteren zei Elvis nog hoogstpersoonlijk tegen mij dat zo'n schaar van hem niet onder de 100.000EUR onder de hamer mocht gaan. Ik hoop dat je zijn wens respecteert als je verkoopt. Maar ik begrijp zeker dat je zo'n stuk niet uit je scharencollectie wil verwijderen!
Laatst gewijzigd door Peter M op 10 feb 2004, 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

antwerpx schreef: Gisteren zei Elvis nog hoogstpersoonlijk tegen mij dat zo'n schaar van hem niet onder de 100.000EUR onder de hamer mocht gaan. Ik hoop dat je zijn wens respecteerd als je verkoopt. Maar ik begrijp zeker dat je zo'n stuk niet uit je scharencollectie wil verwijderen!
Iemand interrese?
Peter als jij zorgt dat ik hem voor 200.000 euro kwijt ben,dan mag jij 5.000 euro van mij hebben voor je verzameling :P .
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
Teije
Lid
Berichten: 74
Lid geworden op: 01 okt 2003, 20:19
Contacteer:

Bericht door Teije »

Zozo... Nou ik moet toch even kwijt dat ik een originele kersttheemutsop de kop heb weten te tikken. Jaja, er gaan zelfs geruchten dat hij is gebruikt door Napoleon...

Hier zie je hem op archiefbeeld:
Afbeelding
Gebruikersavatar
LHek
Lid
Berichten: 762
Lid geworden op: 20 nov 2003, 14:58
Contacteer:

Bericht door LHek »

antwerpx schreef:Neen! Robin heeft een stuk uit de speciale prodcutie! Weet dat dit soort scharen op vraag van Elvis Presley in 1995 zijn bijgemaakt! er bestaan +/- 100 exemplaren van deze productie.
uiterst zeldzaam!
Toevaalig is the King al zo'n 25 jaar dood. We hebben toch zeker niet te maken met een scharenoplichter? En trouwens, ik heb het NOOIT mis op het gebied van huishoud collectibles.
Mooie theemuts Teije, Napoleon had duidelijk smaak!
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

LHek schreef:
antwerpx schreef:Neen! Robin heeft een stuk uit de speciale prodcutie! Weet dat dit soort scharen op vraag van Elvis Presley in 1995 zijn bijgemaakt! er bestaan +/- 100 exemplaren van deze productie.
uiterst zeldzaam!
Toevaalig is the King al zo'n 25 jaar dood. We hebben toch zeker niet te maken met een scharenoplichter? En trouwens, ik heb het NOOIT mis op het gebied van huishoud collectibles.
Mooie theemuts Teije, Napoleon had duidelijk smaak!
Nee hoor, ik sta nog met de king op de foto. Springlevend is ie. Helaas is de gallery (tesamen met de rest van de site) nog steeds down, maar de foto kun je straks bekijken.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

Mooie verzamelingen hoor!!! :)

Het wordt tijd dat ik de mijne eens ga showen, maar dat lijkt mij aan de eenne kant niet zo'n goed idee.
Want ik bezit zulke unieke prachtstukken die ik liever niet op Internet heb, omdat ze dan erg makkelijk na te maken zijn...

maar ik bezit onder andere een strijkijzer die door de Paus is aangeraakt in 1998.
Ook bezit ìk de eerste wettelijk goedgekeurde stoomstrijkijzer uit, jawel: 1929, echt een superstuk!

Ik heb ook een nieuwe koelkast gekocht een paar dagen geleden op een huishoudbeurs in Leeuwarden...ontwerpen naar model van de eerste koelkast die in een ruimteschip zat!!!(hij zat om precies te zijn in de Apollo...)

Eenm goede aankoop dus...wat vinden jullie ervan?

Bjorn.
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Vervelen jullie je ofzo :? ?? :wink:
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

Sjoerd schreef:Vervelen jullie je ofzo :? ?? :wink:
Hoe kom je daar nou bij???? :?

Dit is onze 2de passie!!! :P

:) Bjorn.
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

LHek schreef:
Toevaalig is the King al zo'n 25 jaar dood. We hebben toch zeker niet te maken met een scharenoplichter? En trouwens, ik heb het NOOIT mis op het gebied van huishoud collectibles.
Mooie theemuts Teije, Napoleon had duidelijk smaak!

Elvis leeft!

en als je dat niet gelooft kan je even goed huishoudartikelen beginnen verzamelen :lol:
Gebruikersavatar
LHek
Lid
Berichten: 762
Lid geworden op: 20 nov 2003, 14:58
Contacteer:

Bericht door LHek »

antwerpx schreef:
LHek schreef:
Toevaalig is the King al zo'n 25 jaar dood. We hebben toch zeker niet te maken met een scharenoplichter? En trouwens, ik heb het NOOIT mis op het gebied van huishoud collectibles.
Mooie theemuts Teije, Napoleon had duidelijk smaak!

Elvis leeft!

en als je dat niet gelooft kan je even goed huishoudartikelen beginnen verzamelen :lol:
Of militaria. Er schijnen zelf mensen te zijn die dát verzamelen! :+ :P :arrow: :bonk:
Bjorn, noem je dat nou topstukken! Ik heb een zeemlap gesigneerd door de paus zelf![/b]
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Sjoerd doe toch niet zo saai.. we hebben zelf Willem al zo ver gekregen (zie pagina 3)..

Volgens mij ben jij de enigste die stug aan forum.wo2.nl blijft vasthouden..

Ik heb trouwens toestrax een zeldzame collectie wasbolletje op de kop weten te tikken. Ooit nog gebruikt door Mohammed Ali.

Foto's kijgen jullie lekker niet te zien aangezien ik bang ben dat oplichters ze te koop aanbieden, ofdat mijn zeldzame wasbolletjes strax over de hele wereld te zien zijn.

Michel
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Miesjel schreef:Sjoerd doe toch niet zo saai.. we hebben zelf Willem al zo ver gekregen (zie pagina 3)..

Volgens mij ben jij de enigste die stug aan forum.wo2.nl blijft vasthouden..
Inderdaad ja, en dat viel me ook vies van Willem tegen:
Eerst strijden we schouder aan schouder om een staatsgreep te voorkomen en daardoor dit forum te redden, ik had echt het idee dat er een 'Band of Brothers' tussen ons ontstond en nu heult hij met de vijand... :x

Ik zal strijdend ten onder gaan!! :evil:

(Maarre... niets is zo effectief tegen vieze ramen als Glassex :!: :wink: )
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
paulstolk
Lid
Berichten: 711
Lid geworden op: 05 nov 2003, 21:19
Locatie: Ede, gelderland
Contacteer:

Bericht door paulstolk »

jongens... ik ben zo blij dat dit topic inmiddels al 4 pagina's beslaat.
Heerlijk om te zien hoeveel onzin mensen kunnen produceren en dat terwijl een paar mensen een paar uur weg waren.
Leeghoofdigheid ter bestrijding van het maken van domme beslissingen
Gebruikersavatar
Willem ter Haar
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 27 jul 2003, 15:18
Locatie: Barneveld (Gelderland)
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

Sjoerd schreef:
Miesjel schreef:Sjoerd doe toch niet zo saai.. we hebben zelf Willem al zo ver gekregen (zie pagina 3)..

Volgens mij ben jij de enigste die stug aan forum.wo2.nl blijft vasthouden..
Inderdaad ja, en dat viel me ook vies van Willem tegen:
Eerst strijden we schouder aan schouder om een staatsgreep te voorkomen en daardoor dit forum te redden, ik had echt het idee dat er een 'Band of Brothers' tussen ons ontstond en nu heult hij met de vijand... :x

Ik zal strijdend ten onder gaan!! :evil:

(Maarre... niets is zo effectief tegen vieze ramen als Glassex :!: :wink: )
Sjoerd dit heet taktiek. Ik ben geinfiltreed in dit netwerk en probeer zo achter informatie te komen. Gelukkig zijn deze opstandelingen nog niet verspreid over het forum en klitten ze lekker samen zodat we ze mooi in de gaten kunnen houden. Maar vertel dit niet verder, anders krijgen ze er lucht van en gaan ze zoeken naar de spion. Mondje dicht dus :wink:
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Gebruikersavatar
LHek
Lid
Berichten: 762
Lid geworden op: 20 nov 2003, 14:58
Contacteer:

Bericht door LHek »

Proos schreef:
LHek schreef:
antwerpx schreef:Neen! Robin heeft een stuk uit de speciale prodcutie! Weet dat dit soort scharen op vraag van Elvis Presley in 1995 zijn bijgemaakt! er bestaan +/- 100 exemplaren van deze productie.
uiterst zeldzaam!
Toevaalig is the King al zo'n 25 jaar dood. We hebben toch zeker niet te maken met een scharenoplichter? En trouwens, ik heb het NOOIT mis op het gebied van huishoud collectibles.
Mooie theemuts Teije, Napoleon had duidelijk smaak!
Nee hoor, ik sta nog met de king op de foto. Springlevend is ie. Helaas is de gallery (tesamen met de rest van de site) nog steeds down, maar de foto kun je straks bekijken.
Kun je de foto niet hier posten? Ik ben wel benieuwd.
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Gesloten