moet men zoiets nog serieus nemen ???

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

leg het eens uit !
misschien zie jij het wel niet guido.
je bent er zo van onder de indruk gelijk te hebben dat je vergeet dat het misschien wel eens helemaal niet zo is !
ik zeg niet dat wij gelijk hebben maar goed

niels
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

Ik wil alleen zeggen, dat ik het brutaal vind om mensen zo belachelijk te maken! Want in mijn ogen doen jullie dat! Ik kan het misschien fout interpreteren maar zo is het wel. Nevermind this bullcr*p, ik ga er geen tijd meer aan spenderen om hier mijn mening door te drammen!
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

nou ja evegoede vrienden guido !

menings verschillen op zijn tijd is niet verkeerd toch ?

gr van niels
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Ik ben het gedeeltelijk met Guido eens. Toen ik pas begon met verzamelen was ik precies zoals deze gast. Ik dacht ook dat alles voor een prikkie te krijgen was. Ik kende niemand die wo2 verzamelde, wist helemaal niets van deze spullen. Toen ik op een rommelmarkt een britse basistas vond voor €0,50, dacht ik dat wo2 spul helemaal niets koste. Dus ik plaatste net zo'n berichtje op qoop.nl... Ik kreeg toen een mail met een link naar dit forum...

Maar ik vind het wel een beetje brutaal om hem op te bellen, maar van de andere kant...Nu weet hij wel waar hij aan toe is. :)
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Als hij toch zelf zegt dat je hem op kan bellen, zie ik het brutale er niet van in.. :?
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Lol, sorry hoor, maar best een kansloze discussie... Praat nou eens niet langs elkaar heen jongens, dat zou heel wat schelen.

En waarom, oh waarom, letten bepaalde mensen nou nog steeds niet op hun schrijfstijl? Interpunctie, maak de woorden fatsoenlijk af, gebruik niet te veel uitroeptekens, gebruik hoofdletters... Come on!
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

101st Michiel schreef:Het hele topic gaat niet over de persoon uitlachen.

Jij vind het dus ok, als iemand die BoB heeft gezien, zomaar even een advertentie plaatst voor een M42 jumpsuit. Zonder zich te informeren, en dan ook nog eens een verkeerde jumpsuit als pic plaatst!? Ook niet een klein beetje onrespectvol? Zou jij het ook zo aanpakken dan?
Dus? Jij verkleed jezelf als 15 jarige toch ook als para? Om dat te doen op die leeftijd vind ik persoonlijk ook onrespectvol.
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Skylighter schreef: Dus? Jij verkleed jezelf als 15 jarige toch ook als para? Om dat te doen op die leeftijd vind ik persoonlijk ook onrespectvol.


_/-\o-
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Skylighter schreef: Dus? Jij verkleed jezelf als 15 jarige toch ook als para? Om dat te doen op die leeftijd vind ik persoonlijk ook onrespectvol.
Daar zou ik dan graag bewijs van hebben! :) Lijkt me wel eens leuk om mezelf in een paratrooper pak te zien! Nog nooit gezien! Ben benieuwd..:)


Zielig hoor...
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

Lol, sorry hoor, maar best een kansloze discussie... Praat nou eens niet langs elkaar heen jongens, dat zou heel wat schelen.

En waarom, oh waarom, letten bepaalde mensen nou nog steeds niet op hun schrijfstijl? Interpunctie, maak de woorden fatsoenlijk af, gebruik niet te veel uitroeptekens, gebruik hoofdletters... Come on!
meneer Koch,

verklaar U nader jongen en what the hell heeft dit met deze discussie te maken ???

niels
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

killingspree schreef:
Lol, sorry hoor, maar best een kansloze discussie... Praat nou eens niet langs elkaar heen jongens, dat zou heel wat schelen.

En waarom, oh waarom, letten bepaalde mensen nou nog steeds niet op hun schrijfstijl? Interpunctie, maak de woorden fatsoenlijk af, gebruik niet te veel uitroeptekens, gebruik hoofdletters... Come on!
meneer Koch,

verklaar U nader jongen en what the hell heeft dit met deze discussie te maken ???

niels
Deze 'jongen' is misschien ouder dan u denkt? Voel je je aangesproken? Want je reageert wel héél verdomd denigrerend. Bah.

Dat heeft met deze discussie te maken dat ik, en anderen, me stoor aan berichten die bomvol type- en interpunctie-fouten zitten. Dat maakt het heel vervelend en vermoeiend die te lezen. Daar staat meer over in de forum-regels.

Niets persoonlijks, 'jongen' :roll:
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

101st Michiel schreef:
Skylighter schreef: Dus? Jij verkleed jezelf als 15 jarige toch ook als para? Om dat te doen op die leeftijd vind ik persoonlijk ook onrespectvol.
Daar zou ik dan graag bewijs van hebben! :) Lijkt me wel eens leuk om mezelf in een paratrooper pak te zien! Nog nooit gezien! Ben benieuwd..:)


Zielig hoor...
Laten we het zo zeggen, je verkleed jezelf als soldaat -> kijk maar naar je avatar. :)
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

ja en,
wat is daar mis me
als hij er nu in vrouwekleding had gestaan was het anders geweest :D

Trouwens
Michiel heeft hem gebeld. hij zal wel wete of hij oud of jong klonk of niet ?

gr van niels zelf

en nee ik voel me verder niet aan gesproken, ik vroeg me alleen af wat dit in dit topic te zoeken had maar das wel duidelijk ;)
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

worden er nu geen dingen bij betrokken die totaal niets temaken hebben met de discussie?
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

ja juist sobel

dat vroeg ik me dus ook al af !
het word weer een chaos :D
start ik ook weer eens een topic :D haha

Nou ja als we op eens de discussie om gedraaid krijgen omdat iemand die niet eens moderator is zich begint gebemoeien met hoofdletters en punten. tja dan krijg je zoiets ! tssssssssss maak me niet gek man :P
en het verkleden :? Wat heeft dat met het topic te maken man
Plaats reactie