De meest slechte Nederlander?

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Slechtste Nederlander, ik sluit mij aan bij voorheen onze Lord...
Lord_Vetinari schreef:P. Fortuyn - Zette de polarisatie in Nederland op scherp en wel zodanig dat nu elke scheet van een buitenlander aanleiding is tot ellenlange generaliserende en discriminerende reacties op Internet-brede fora.
Als statement natuurlijk, want als je de hele geschiedenis bekijkt zijn er genoeg slechtere Nederlanders. Maar Fortuyn is toch wel de slechtste van het afgelopen decennium.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Bert-Jan
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:51
Locatie: Diepenheim
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 14 keer

Bericht door Bert-Jan »

Maar Fortuyn is toch wel de slechtste van het afgelopen decennium.

hoezo dan ?

heeft die er een vermoord verkracht zijn er mensen door hem hum baan kwijt geraakt ?

oja k*t het kwartje van pim sorry :oops:
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Ik zeg net waarom. Is het zinvol om dat te herhalen?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Als het over het laatste decennium (en een beetje meer gaat) heb ik nog een kandidaat..... Gerrit Zalm.
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Goed punt, Zalm is zeker een goede kandidaat. En bij dezelfde criteria - Zette de polarisatie in Nederland op scherp en wel zodanig dat nu elke scheet van een buitenlander aanleiding is tot ellenlange generaliserende en discriminerende reacties op Internet-brede fora - schiet mij als kandidaat ook Theo van Gogh tebinnen.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door KevinP »

En nu we toch bezig zijn, nomineer ik Rita Verdonk met dezelfde redenen als die voor Fortuyn en van Gogh genoemd zijn: zij zet(te) de polarisatie in Nederland op scherp en wel zodanig dat nu elke scheet van een buitenlander aanleiding is tot ellenlange generaliserende en discriminerende reacties op Internet-brede fora.
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

KevinP schreef:En nu we toch bezig zijn, nomineer ik Rita Verdonk met dezelfde redenen als die voor Fortuyn en van Gogh genoemd zijn: zij zet(te) de polarisatie in Nederland op scherp en wel zodanig dat nu elke scheet van een buitenlander aanleiding is tot ellenlange generaliserende en discriminerende reacties op Internet-brede fora.
Zoooo, genoeg gequote voor vandaag! 8)

Over Mevr. Verdonk gesproken, kennen jullie die reclame van city-box o.i.d.? Da's zo'n bedrijf dat opslagcontainers verhuurd...
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Oei...Ik zal eens tegen Rachid zeggen dat ie geen ui meer mag eten...daar gaat ie altijd scheten van laten.
:+
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Arjen schreef:Oei...Ik zal eens tegen Rachid zeggen dat ie geen ui meer mag eten...daar gaat ie altijd scheten van laten.
:+
Zal wel aan mij liggen, maar ik volg je even niet :?
Gebruikersavatar
Bert-Jan
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:51
Locatie: Diepenheim
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 14 keer

Bericht door Bert-Jan »

Nederland op scherp en wel zodanig dat nu elke scheet van een buitenlander aanleiding is tot ellenlange generaliserende en discriminerende reacties op Internet-brede fora.

en Rachid is naar alle waarscheinlijkheid een marokaan of turk vandaar
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

bertjan schreef:
Nederland op scherp en wel zodanig dat nu elke scheet van een buitenlander aanleiding is tot ellenlange generaliserende en discriminerende reacties op Internet-brede fora.

en Rachid is naar alle waarscheinlijkheid een marokaan of turk vandaar
Ooow! 'bij iedere scheet' en 'uien eten'... nou snap ik hem :oops:
siggel
Lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 08 jun 2005, 19:17
Locatie: Assendelft

Bericht door siggel »

De meest slechte Nederlander is voor mij, degene die gezorgt heeft dat we nooit konden zeggen wat we dachten. En daardoor gaan we nu tever met zeggen wat we denken.
En natuurlijk iedereen die iemand anders wat aandoet wat diegene niet verdient.
(\_/)
(o.o)
(><) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Sbf.Koch schreef: Ooow! 'bij iedere scheet' en 'uien eten'... nou snap ik hem :oops:
LOL! Koch had em niet door!
:)
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Arjen schreef:Oei...Ik zal eens tegen Rachid zeggen dat ie geen ui meer mag eten...daar gaat ie altijd scheten van laten.
:+
:lol: Maar even terug ontopic: ik denk dat de mentaliteit onder Nederlanders veranderd is, van politiek correct naar onderbuik gevoel. Pim Fortuin was een opportunist die de onderbuikgevoelens aansprak die onder het Nederlandse volk latent aanwezig waren. Dat politici reactief regeren en dat er over elk incident kamervragen worden gesteld is het gevolg van de enorme communicatiemogelijkheden die we tegenwoordig hebben, en zeker ook een gevolg van de propaganda die Fortuyn maakte. Wat de meeste mensen echter ontgaat in hun grenzeloos egocentrisme is dat hun vrijheid eindigd waar die van een ander begint. Eigenlijk is er geen sprake van de slechtste Nederlander, hij/zij is een product van de tijdsgeest. Eigenlijk zijn we allemaal verrot.
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Verbeter de wereld; begin bij jezelf.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Plaats reactie