Waar gaat het naar toe met de nederlandse maatschappij

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bert-Jan
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:51
Locatie: Diepenheim
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 14 keer

Bericht door Bert-Jan »

en voor welke vergrijpen dan fietsdiefstal of doodslag waneer is de grens berijkt

in amerika heb je in sommige staten 3 strikes and oud

3 keer wat ergs gedaan nooit meer vrij
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Precies, Bertjan. Waar trek je de grens?

Kennelijk is Glenn nogal conservatief. Hij wil terug naar de middeleeuwen. Gevangenen moeten naast hun vrijheid hun tv (die ze nu enkel krijgen als ze er voor werken) inleveren (en op water&brood?) en vervelende buitenlanders deporteren we gewoon even.

Onderbouw nu eens waarom je vindt dat buitenlanders eruit moeten als ze een misdaad begaan? Tot noch toe roep je enkel en allen dat ze eruit moeten. Maar waarom?

Klinkt als zo'n type:

"Hun zijn vervelend joh hé, echt wel."
"waarom zijn ze vervelend dan?"
"Nou, hun zijn gewoon vervelend omdat hun gewoon stom zijn."
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Glenn Janssens schreef:
KevinP schreef:
Glenn Janssens schreef: Kevin.
Ik heb het reeds gezegd in één van mijn voorgaande berichten.
Maar blijkbaar heb je het gemist.
Mensen die in Belgie geboren zijn (ongeacht hun origine,Marrokaan,Turk,chinees,Engelsman,Amerikaan,Rus etc) zijn voor mij Belg en worden de gevangenis ingedraaid.
Oké, wat dit betreft baseer je je dus op nationaliteit en niet op ras. Uiteindelijk zal je dan weinig criminelen het land uit kunnen zetten, want in Nederland heeft het merendeel van de criminelen met een allochtone achtergrond de Nederlandse nationaliteit. Dat is het hele punt: er zijn politici die deze uitspraak ook doen maar daarbij beseffen ze zich blijkbaar niet dat maar een kleine groep criminelen op deze grond het land uitgezet kan worden.
Ik baseer het inderdaad op Nationaliteit.
Ik wil niet een heel bevolking "deporteren",maar enkel die criminelen die daarvoor in aanmerking komen...daarom is het een goede zaak dat dit in feite een minderheid is (weliswaar een minderheid die voor een grote onveiligheidsgevoel zorgen in de samenleving).

deporteren?

wat is dat voor een belachelijk idee, je zou dus wel alle allochtonen crimminele deporteren maar niet alle crimminele belgen?

RASICME!

waarom zijn jou landgenoten meer?
volgens mij heb je niet veel opgestoken van mijn vorige bericht, over niet willer wel kunners enz.

kijk het nog maar eens na, je zegt steeds hetzelfde zonder daar een goede rede bij tegeven, wat schieten we daar mee op?
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Bert-Jan
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:51
Locatie: Diepenheim
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 14 keer

Bericht door Bert-Jan »

ik vind toh het hele rechtssysteem in nederland zwaar k*t

als je iemand dood rijd met drank op of iemand dood schopt wat heb je dan 1,5 jaar of 350 uur harken ??

ligt ik de belasting op ??

10 of 15 jaar
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Sbf.Koch schreef:Precies, Bertjan. Waar trek je de grens?

Kennelijk is Glenn nogal conservatief. Hij wil terug naar de middeleeuwen. Gevangenen moeten naast hun vrijheid hun tv (die ze nu enkel krijgen als ze er voor werken) inleveren (en op water&brood?) en vervelende buitenlanders deporteren we gewoon even.

Onderbouw nu eens waarom je vindt dat buitenlanders eruit moeten als ze een misdaad begaan? Tot noch toe roep je enkel en allen dat ze eruit moeten. Maar waarom?

."


Ok,ik heb het al eens gezegd,maar ook gemist zeker?

Alle niet geboren Belgen zijn gasten/Buitenlanders.
Gasten die iets verkeerds doen zijn voor MIJ hier niet meer welkom....is misbruik van onze gastvrijheid.
Heel simpel,niet van deze tijd....maar wel MIJN mening.

Criminelen hebben geen rechten...water en brood is genoeg.
Weer niet van deze tijd....maar wel MIJN meni!ng.

Strafmaat wordt aangepast aan de misdaad.
Steel je een appel als Belg....maand de cel in,water ....
Moord als Belg....levenslang of doodsstraf.

Alle NIET Belgen met criminele feiten....buiten.

Heeeel simpel uitgelegd,maar daar komt het wel op neer.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

kijk dan ook nog ff naar mijn stukje
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

sobel schreef:
deporteren?

wat is dat voor een belachelijk idee, je zou dus wel alle allochtonen crimminele deporteren maar niet alle crimminele belgen?

RASICME!

waarom zijn jou landgenoten meer?
volgens mij heb je niet veel opgestoken van mijn vorige bericht, over niet willer wel kunners enz.
Landgenoten die criminele feiten plegen zijn niet meer dan een ander....maar het blijven landgenoten,dus moeten wij voor hun straf zorgen.

Gasten,vreemd aan onze natie,die niet deugen,weg ermee.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Glenn Janssens schreef:
sobel schreef:
deporteren?

wat is dat voor een belachelijk idee, je zou dus wel alle allochtonen crimminele deporteren maar niet alle crimminele belgen?

RASICME!

waarom zijn jou landgenoten meer?
volgens mij heb je niet veel opgestoken van mijn vorige bericht, over niet willer wel kunners enz.
Landgenoten die criminele feiten plegen zijn niet meer dan een ander....maar het blijven landgenoten,dus moeten wij voor hun straf zorgen.

Gasten,vreemd aan onze natie,die niet deugen,weg ermee.
dus een allochtoon met een nederlandse nationaliteit word wel hetzelfde bestraft als een doorsnee belg?
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

sobel schreef:
dus een allochtoon met een nederlandse nationaliteit word wel hetzelfde bestraft als een doorsnee belg?
Ik ben Belg. (misschien dat je dat niet wist).
Een allochtoon met Nederlandse nationaliteit is een gast in België.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

Glenn Janssens schreef:
sobel schreef:
dus een allochtoon met een nederlandse nationaliteit word wel hetzelfde bestraft als een doorsnee belg?
Ik ben Belg. (misschien dat je dat niet wist).
Een allochtoon met Nederlandse nationaliteit is een gast in België.
exusus met belgiche nationaliteit bedoel ik
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

sobel schreef:
Glenn Janssens schreef:
sobel schreef:
dus een allochtoon met een nederlandse nationaliteit word wel hetzelfde bestraft als een doorsnee belg?
Ik ben Belg. (misschien dat je dat niet wist).
Een allochtoon met Nederlandse nationaliteit is een gast in België.
exusus met belgiche nationaliteit bedoel ik
Een allochtoon die hier geboren is,is een belg.
Een allochtoon die genaturaliseerd is tot Belg is een Belg....op voorwaarde dat die persoon geen ander paspoort/nationaliteit heeft (dus geen twee paspoorten).
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

straffen horen even zwaar te zijn!

dat is, zoals jij het verteld niet het geval.

stel dat er nou oorlog is in het vaderland van die mensen, en oke ze begaan een fout, maar dat hebben ze van huize uit niet geleerd over hoe het in belgie eraantoe gaat.
hoor je ze dan geen kans te geven?
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

sobel schreef:straffen horen even zwaar te zijn!

dat is, zoals jij het verteld niet het geval.

stel dat er nou oorlog is in het vaderland van die mensen, en oke ze begaan een fout, maar dat hebben ze van huize uit niet geleerd over hoe het in belgie eraantoe gaat.
hoor je ze dan geen kans te geven?
Ik denk dat ze daar wel rekening mee houden. Ergens waar een oorlog is zullen ze heus niet zo (gauw?) terugsturen.
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

maar volgens gebruiker Glenn Janssens is het gewoon naarbuiten stampen of deporteren boven de noordpool...
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

sobel schreef:straffen horen even zwaar te zijn!

dat is, zoals jij het verteld niet het geval.

stel dat er nou oorlog is in het vaderland van die mensen, en oke ze begaan een fout, maar dat hebben ze van huize uit niet geleerd over hoe het in belgie eraantoe gaat.
hoor je ze dan geen kans te geven?
Simpel voorbeeldje.
Een bezoeker bij me thuis die in mijn woonkamer plast,die trek ik aan zijn oren en maak hem duidelijk dat wij dat niet doen en aanvaarden..dat dat niet de gewoonte is bij mij thuis. (foutjes gebeuren)
Doet hij dat terug,knal voor zijne kop en vliegen zal hij.(is geen fout meer).

Diezelfde bezoeker steelt bij mij thuis een appel...onmiddelijk knal tegen zijne kop en vliegen zal hij (is crimineel en dan kan het mij geen bal schelen dat zoiets bij hem thuis wel mag)dus bekijk het maar.
Plaats reactie