Had Hitler kinderen ?

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
RQZ

Had Hitler kinderen ?

Bericht door RQZ »

ja ja rare vraag maar toch had hitler nou wel of geen kinderen? en niet alleen ja of nee want ik was ook al op fok forum maar krijg niet echt een goed antwoord.Liefst een antwoord met bron dan kan ik het ook aan een vriend laten zien waarmee ik van mening verschil


EDIT {Ernst-H} Titel aangepast. In het vervolg graag wat duidelijker titels
Ernst-H
Lid
Berichten: 606
Lid geworden op: 02 jan 2004, 12:59

Bericht door Ernst-H »

Hitler had geen kinderen.


hij had natuurlijk wel verdere familie. Zo is zijn zus Paula begraven in Berchtesgaden.
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Haal even de posts van The General uit het topic, die legt het goed uit:

"Goeie god, lees eens een boek,

Hitler was kinderloos en schoot zich door de kop, eva beet op een capsule, de hond werd vergiftigt, magda en jospeh goebbels schoten zich door hun kop en hun kinderen werden door een ss artz vergiftigt!"
Gebruikersavatar
Lord_Vetinari
Lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 20 sep 2003, 22:18
Locatie: Oss

Bericht door Lord_Vetinari »

YPPY schreef:Haal even de posts van The General uit het topic, die legt het goed uit:

"Goeie god, lees eens een boek,

magda en jospeh goebbels schoten zich door hun kop "
Nee hoor. Magda en Joseph lieten zich door een SS-wacht een kogel in de nek schieten nadat ze zichzelf vergiftigd hadden.

H. Trevor-Roper, De laatste dagen van Hitler
Hij, die niet leert van de geschiedenis, is gedoemd deze te herhalen... / Si non confectus non reficiat / Fighting for peace is like making love for virginity
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Wat lord vetinari zegt klopt trouwens, :)

Iedereen overtuigt Ts ervan dat hij geen kinderen heeft, maar raar dat sommige dat toch denken :)

Hij zal zich ook wel afvragen waarom hier zoveel fokkers zitten :)
Gebruikersavatar
PPL
Lid
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 okt 2002, 17:21
Locatie: Amsterdam

Bericht door PPL »

Zover ik weet zijn er geen officieel geregistreerde/erkende kinderen van Adolf.
Ik meende echter wel ooit gelezen te hebben dat hij kinderen had bij een maitresse.

Weten jullie daar misschien meer van, of is dat een fabeltje uit de "Bernhard-categorie" :wink:

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Gebruikersavatar
Lord_Vetinari
Lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 20 sep 2003, 22:18
Locatie: Oss

Bericht door Lord_Vetinari »

PPL schreef:Zover ik weet zijn er geen officieel geregistreerde/erkende kinderen van Adolf.
Ik meende echter wel ooit gelezen te hebben dat hij kinderen had bij een maitresse.

Weten jullie daar misschien meer van, of is dat een fabeltje uit de "Bernhard-categorie" :wink:
Dat is een fabeltje. Geen enkele bron meldt deze geruchten.
Hij, die niet leert van de geschiedenis, is gedoemd deze te herhalen... / Si non confectus non reficiat / Fighting for peace is like making love for virginity
Ernst-H
Lid
Berichten: 606
Lid geworden op: 02 jan 2004, 12:59

Bericht door Ernst-H »

Harry Mulisch heeft een boek geschreven met de titel "Siegfried" dat gaat over de zoon van Hitler.

Dat boek is natuurlijk een verzonnen verhaal. Fictie.

Wel een goed boek om te lezen trouwens ;)
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
Gebruikersavatar
Wilco Vermeer
Lid
Berichten: 938
Lid geworden op: 26 jan 2004, 14:50
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Bericht door Wilco Vermeer »

Algemeen wordt er vanuit gegaan dat Hitler geen kinderen had. Er zijn tenminste nooit bewijzen gevonden dat hij bij een vrouw kinderen zou hebben verwekt.

Maar ja je weet hoe dat gaat in de wereld. Wanneer niet onomstotelijk is bewezen dat hij geen kinderen had (hoe bewijs je zoiets, je kan alleen bewijzen door iemand die zegt een kind van Hitler te zijn aan DNA testen te onderwerpen, dat hij/zij wel of geen kind is. Moet je wel DNA van Hitler zelf hebben) zullen dit soort speculaties altijd de ronde blijven doen.
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Dna van hitler zou te halen zijn bij de laatste amerikaanse telgen van het hitler geslacht!
Gebruikersavatar
Wilco Vermeer
Lid
Berichten: 938
Lid geworden op: 26 jan 2004, 14:50
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Bericht door Wilco Vermeer »

Leuk, maar dan weet je alleen dat een persoon familie van Hitler is. Over het feit dat het een kind van Hitler is zegt DNA van andere familieleden helaas niets.
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

ooftopic: Ik had pas op discovery iets gezien over een van Hitlers bunkers, die waar hij zelfmoord pleegde.

Ze vertelden daar dat Hitler, zijn vrouw, de hond, Goebels, zijn vrouw en hun zes kinderen allemaal in die bunker waren.
De kinderen van goebels kregen iets te drinken waar stieken slaapmiddel in zat, toen ze dermate verdoofd waren kregen ze een pilletje door de strot geduwd. Goebels en zijn vrouw zelf hebben zich door ss-ers neer laten schieten. (hij heeft ook opdracht gegeven om hun alle 8 met benzine te overgieten en verbranden, wat dus ook gedaan werd)
Hitlers vrouw heeft een pil genomen waardoor ze dood ging, Hitler zelf heeft een pil genomen EN zichzelf door zijn hoofd geschoten. (ook hun hebben zichzelf laten verbranden, maar zijn minder "erg" verbrand gevonden dan goebels en zijn gezin.
Over de hond werd verder niks gezegd.
Ik weet niet of het allemaal klopt, is alleen wat ze daar vertelden.

Trouwens was het een heel intressante aflevering, die ik jullie allemaal aanraad voor als hij nog eens op tv komt.

Michel.
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

De kinderlijkjes zijn niet verbrand,
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

Miesjel schreef:ooftopic: Over de hond werd verder niks gezegd.
Michel.
Blondi, en Hitlers andere hond (kan ff niet op zijn/haar naam komen), zouden ook wel een pilletje in hun voer hebben gekregen.

Bjorn.
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

BjornSpiN schreef:
Miesjel schreef:ooftopic: Over de hond werd verder niks gezegd.
Michel.
Blondi, en Hitlers andere hond (kan ff niet op zijn/haar naam komen), zouden ook wel een pilletje in hun voer hebben gekregen.

Bjorn.
De andere hond heette Wolf ( Ook de nom-de guerre van Hitler. ) De legende dat Hitler kinderen had is ontstaan uit het feit dat hij veel is gefotografeerd met een klein meisje uit Berchtesgaden ( ik geloof dat ze Berni heette... weet ik echter niet zeker. )
Gesloten