Grappige moppen,afbeeldingen en filmpjes

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

mja minder grappig
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

[quote="Kilroy"]Simon Wiesenthal overleden ...

[edit Sjoerd]Plaatje verwijderd om eerder genoemde reden.[/edit]

Humor...?

Afbeelding
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Bericht door koen »

idd er zit echt geen humor in!
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Smakeloos. De afbeelding is verwijderd.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
symen
Lid
Berichten: 540
Lid geworden op: 29 sep 2005, 20:57

Bericht door symen »

Afbeelding
Kilroy
Lid
Berichten: 248
Lid geworden op: 16 jan 2005, 20:35
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Kilroy »

Sjoerd schreef:Smakeloos. De afbeelding is verwijderd.
Nou ja, jullie zijn de baas.
Blijkbaar wordt de humor achter deze cartoon niet begrepen in Nederland.
Ik kijk wel even uit in de toekomst.
Een zaak is niet noodzakelijkerwijs rechtvaardig omdat een mens er voor sterft (Oscar Wilde).
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Kilroy schreef:Blijkbaar wordt de humor achter deze cartoon niet begrepen in Nederland.
Nou, dan mag jij ons uitleggen wat de humor hier van is!

Ben benieuwd!
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

misschien een korreltje zout bij deze cartoon nemen? Ik denk zelf dat je niet alles zo serieus moet nemen. Het is wat grof misschien maar vandaar dat zout! Wees eens niet zo serieus en leef!
Kilroy
Lid
Berichten: 248
Lid geworden op: 16 jan 2005, 20:35
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Kilroy »

Guido schreef:misschien een korreltje zout bij deze cartoon nemen? Ik denk zelf dat je niet alles zo serieus moet nemen. Het is wat grof misschien maar vandaar dat zout! Wees eens niet zo serieus en leef!
Dat is nu wat ik exact bedoel.

Kom even uit je enge wereld. Ik neem het niemand kwalijk dat de cartoon verwijderd werd. Niemand hoeft zich daarvoor op te winden.
Jullie mogen gerust weten dat deze afbeelding circuleert op een bekend forum in Vlaanderen en niemand neemt er aanstoot aan.

Overigens werd er bij de release van de film "Der Untergang" in de affiche Hitler vervangen door onze Eerste Minister Guy Verhofstadt.
Vlaanderen tolereert op dat gebied meer.

Als je wat commentaar wil bij de cartoon van Hitler i.v.m. Wiesenthal :
beeld je in dat Hitler nog leeft en ergens ondergronds schuilt ...
"Endlich" is zijn reactie als hij hoort dat Simon Wiesenthal overleden is en hij (Hitler, dus), eindelijk wat vrijer kan leven ...

Ach, er is helemaal geen spot met Simon Wiesenthal in deze cartoon. Wees nou a.u.b. eens ernstig.
Overigens kan ik je zo Vlaamse stripverhalen opnoemen waar passages in voorkomen waar Hitler nog "leeft" en dergelijke uitspraken doet.

Nogmaals, ik neem jullie niets kwalijk en begrijp dat die zaken gevoeliger liggen in Nederland.

Laat ons het incident sluiten.
Een zaak is niet noodzakelijkerwijs rechtvaardig omdat een mens er voor sterft (Oscar Wilde).
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

Precies! je slaat spijkers met koppen! Ik vond het zelf een komisch plaatje! dit is inderdaad DE uitleg voor de grap er achter "Endlich" is zijn reactie als hij hoort dat Simon Wiesenthal overleden is en hij (Hitler, dus), eindelijk wat vrijer kan leven ... ""
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

ik zag de humor er ook wel van in!
net of Hitler daadwerkelijk nog zou kunnen leven :?
dan zou hij 116 zijn! het is gewoon onzin daar gaat het toch over!!
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Uit reacties kwam duidelijk naar voren dat een aantal leden er wel aanstoot aan namen. Dan ga ik in de forumregels bladeren en daar staat het volgende:
forumregels schreef:Let erop dat je niemand op welke wijze dan ook kwetst met je uitlatingen
Het plaatsen van een afbeelding is ook een uitlating, sommige leden namen er aanstoot aan, dus de afbeelding is verwijderd. Einde discussie, nu weer verder met het posten van grappige plaatjes of moppen.

Als je het niet met mijn beslissing eens bent mag je altijd een PB sturen, of contact opnemen met met één van de Admins.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Kilroy
Lid
Berichten: 248
Lid geworden op: 16 jan 2005, 20:35
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Kilroy »

Sjoerd schreef:Uit reacties kwam duidelijk naar voren dat een aantal leden er wel aanstoot aan namen. Dan ga ik in de forumregels bladeren en daar staat het volgende:
forumregels schreef:Let erop dat je niemand op welke wijze dan ook kwetst met je uitlatingen
Het plaatsen van een afbeelding is ook een uitlating, sommige leden namen er aanstoot aan, dus de afbeelding is verwijderd. Einde discussie, nu weer verder met het posten van grappige plaatjes of moppen.
Als je het niet met mijn beslissing eens bent mag je altijd een PB sturen, of contact opnemen met met één van de Admins.
Onnodig hierover verder te zeuren.
Lees en herlees mijn post van 8 oktober om 18.46 uur a.u.b.
Van dat tijdstip af was het voor mij al in orde en afgesloten. :wink:
Een zaak is niet noodzakelijkerwijs rechtvaardig omdat een mens er voor sterft (Oscar Wilde).
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Dan zijn we het daar over eens. :) Ik reageerde even op de reacties van andere users.
Als je het ergens niet mee eens bent, heb je volgens mij recht op een nadere verklaring, vandaar...

Maar goed: nu echt back on topic.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Bert-Jan
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:51
Locatie: Diepenheim
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 14 keer

Bericht door Bert-Jan »

oke deze vind ik echt superrrrrrrrrrrr

http://theteatime.free.fr/talc/rocky.html
Gesloten