Doelpuntenfestijn...

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Doelpuntenfestijn...

Bericht door Harro »

Mag ik jullie na een halfuur spelen even wijzen op de letterlijke tekst van de promo waarmee SBS6 de kijkers de afgelopen dagen bestookte ter voorbereiding op de wedstrijd Nederland - Macedonië:
Nederland heeft zich al geplaatst. maar aanstaande woensdag krijgt het thuispubliek waar het recht op heeft. Een doelpuntenfestijn
Dat zijn grote woorden voor een wedstrijd die in Macedonië op 2 -2 bleef steken. Ongeacht de eindstand straks, ik ben bang dat de arrogantie en overschatting door de media (dus niet door de bondscoach en de spelers) alweer grenzenloos is.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Richard1976
Lid
Berichten: 467
Lid geworden op: 14 apr 2005, 18:40
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Richard1976 »

Nou tot nu toe ziet het er naar uit dat het geen doelpunten festijn wordt. TV staat op de achtergrond aan, maar nog niet echt de moeite geweest om er voor te gaan zitten. Hopelijk gaat dit zo veranderen.
Een lokkertje om kijkers te trekken denk ik. Nu dat oranje zich gekwalificeerd heeft zullen er niet zo veel mensen kijken.
Jaja Edgar loopt zich warm.
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Shaft schreef:Jaja Edgar loopt zich warm.
Nou, juppie!

Lompe voetballer, en nog geen eens de beste..
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

0 - 0

Wat een doelpuntenfestijn.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

^-^

Wat een lozers..
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

De quiz van SBS6 is vanavond ook briljant:
Met hoeveel won Nederland afgelopen zaterdag?

A. 0 - 2
B. 1 - 2
C. 2 - 2
Waarschijnlijk kom je alleen voor de hoofdprijs in aanmerking als je C kiest. Ze moeten toch een manier bedenken om de trouwe SBS6 kijkers te ontdekken tussen de mensen die enkel even voetbal komen kijken
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Richard1976
Lid
Berichten: 467
Lid geworden op: 14 apr 2005, 18:40
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Richard1976 »

101st Michiel schreef:
Shaft schreef:Jaja Edgar loopt zich warm.
Nou, juppie!

Lompe voetballer, en nog geen eens de beste..
Had gehoopt dat hij iets kon forceren.
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Saaie wedstrijd, niks waard ook natuurlijk, spelen tegen zulke ploegen...

Mooi dat Davids er weer bij zit, speler van zijn kaliber hoort er natuurlijk gewoon in te staan. Jammer alleen dat onze verdedigers zo slecht zijn. Boulahrouz is wel aardig, maar zo'n Opdam, alsjeblieft zeg... :roll:
Neem dan André Ooijer, ook niet alles, maar mijns inziens een evenwichtiger figuur dan Opdam. Die overtreding achter de achterlijn ook, om te huilen natuurlijk!!

ohja, wil SBS6 de volgende keer alsjeblieft ook Hans van Breukelen thuis laten?? Ook zo'n triest figuur, met z'n semi-'tegen-de-stroom-in'-analyses.
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Trouwens, de thriller in groep 3 staat nog altijd 0-0
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Oberschütze
Lid
Berichten: 178
Lid geworden op: 04 mei 2005, 15:12
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Oberschütze »

Voetbal is zoiezo meestal een grote ophef om niks.. ik geef er niks om iniedergeval.
Das Feuer liebt mich!
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Oberschütze schreef:Voetbal is zoiezo meestal een grote ophef om niks.. ik geef er niks om iniedergeval.
Ach.... wat mij vooral zo irriteert is dat de pers met alle winden meewaait. Win je al dan niet met mazzel, dan zijn het de beste tralalala, verliezen ze dan zijn het diva's en de Bondscoach is dan incompetent, etc, etc... Een hoop poeha om 22 man die achter een leren knikker aanrennen.... Kortom: ( Puur mij persoonlijke mening ) een hoop poeha om niks, het is allang geen spelletje meer met al die Bobo's die er massa's geld in pompen en bij geldverlies ineens steun gaan zoeken bij de ( lokale ) overheid.... voetbal laat me onverschillig, maar van die tralala en geneuzel eromheen begrijp ik niks. Maar ja, dat is dan ook mijn persoonlijke mening: de overige 15.999.998 Nederlanders vinden het wel leuk, dus wie ben ik :) ?
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
Oberschütze
Lid
Berichten: 178
Lid geworden op: 04 mei 2005, 15:12
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Oberschütze »

iemand die dezelfde mening als mij heeft in dit geval. :D hahahaa
Das Feuer liebt mich!
Gebruikersavatar
BBB
Lid
Berichten: 1019
Lid geworden op: 16 jul 2005, 00:18
Locatie: Vlaanderen

Bericht door BBB »

heb gistren genen minuut naar Litouwen-Belgie gekeken, en idd, de grootste reden is wat de pers ervan maakt...
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Er zijn 4 doelpunten gemaakt.. Das toch aardig wat he. :P
Een heel festijn!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Plaats reactie