collectie killingspree nieuwe foto's pagina 15

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Plaats reactie
zero
Lid
Berichten: 143
Lid geworden op: 06 jul 2005, 13:15
Locatie: noordbergum

Bericht door zero »

Bedankt peter moelans voor het heropenen.
En killingspree plaats nog wat foto,s a.u.b laat ons weer genieten van jou verzameling


groetjes
zero
Lieve mensen ga ook eens naar de site van onze engeltje
http://www.bieuwkjemaaike.vlindersite.nl
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

nou hier dan weer de foto's van mij 100% orginele wehrmacht singel decal helm waar ik zo juist van Perry Floyd van het Wehrmacht Awards forum een bod van 2500$ heb gekregen !
dit effe tussen door !

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

de groeten van niels
Gebruikersavatar
Sbas
Lid
Berichten: 882
Lid geworden op: 25 jun 2004, 14:41

Bericht door Sbas »

killingspree schreef:bod van 2500$ heb gekregen!
VERPATS DIE HELM GEAK!!! En koop er een normale voor terug! LOL

sbas
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

sturmman schreef:
killingspree schreef:bod van 2500$ heb gekregen!
VERPATS DIE HELM GEAK!!! En koop er een normale voor terug! LOL

sbas
Beter nog: verpatsen en US kopen! :lol: Ik heb er niet veel verstand van, maar da's een mooie helm! Ik durf het bijna niet te vragen, maar deze is 100% orgineel?
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
Reca
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 04 mei 2005, 11:32
Locatie: de beste provinincie

Bericht door Reca »

nou Peter, daar stel je een vraag die al door velen is gesteld, ook op andere forums en die daar het forum op zijn grondvesten deed trillen..
Het is trouwens (zeker als Perry zo'n hoog bod geeft) 110% origineel
mvg
Rémy
----
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

ik bevestig remé's verhaal !
inderdaad deze is 110% orgineel !

niels
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Dank jullie wel voor de antwoorden! Waar heb je de helm vandaan? ( Just out of curiousity.. ;) )
Daar is 'ie weer!
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Niels, waar blijf je alles vandaan halen :O

Ziet er weer goed uit hoor :D
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

lang verhaal !

ik ga er bij deze liever niet meer te diep op in dean

het is een feit dat alles wat je hier zegt tegen je gebruikt word door sommige !
helaas ! pindakaas

er komen nog meer foto''s !

niels
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

killingspree schreef:nou hier dan weer de foto's van mij 100% orginele wehrmacht singel decal helm waar ik zo juist van Perry Floyd van het Wehrmacht Awards forum een bod van 2500$ heb gekregen !
dit effe tussen door !
Ten eerste heeft deze meneer jou helemaal geen bod gedaan van 2500$. Jij hebt deze meneer gevraagd wat hij voor deze helm zou over hebben. Daarop heeft hij je gewoon gezegd dat àls hij de helm eens zou kunnen bekijken en hij blijkt origineel te zijn, dat hij er dan wel 2500$ voor zou over hebben. Nogal wat anders dan wat jij beweert, denk ik zo.
Ten tweede heeft deze meneer me laten weten dat hij er helemaal niet mee gediend is dat zijn naam en "bod" zomaar op het internet worden gegooid. Misschien maar beter verwijderen dus.
Dean schreef:Niels, waar blijf je alles vandaan halen :O
Hier vind je de volledige uitleg (het verhaal is later in de thread -toen er een kritische vraag kwam- wel aangepast)
Gebruikersavatar
Boroskov
Lid
Berichten: 411
Lid geworden op: 18 feb 2005, 12:23
Locatie: Vlaardingen

Bericht door Boroskov »

Sorry hoor, maar is er onderhand niet genoeg geruzied over deze helm?! Misschien wordt het tijd dit te laten rusten. Killingspree is een van de personen die dit onderdeel van het forum interessant houdt, o.a. door de vele mooie foto's die hij plaatst. Ik heb tot nu vrijwel alleen maar mooie en interessante stukken van hem gezien en ik ben hem zeer erkentelijk dat hij deze met ons wilt delen. Ik denk dat al het geruzie Killingspree niet erg zal motiveren om meer foto's te plaatsen, en dat zou ik erg jammer vinden.
Niels, ik hoop dat je ons blijft verwonderen met je mooie poppen en je verzameling!
Hic manebimus optime
german collector
Lid
Berichten: 548
Lid geworden op: 14 aug 2005, 14:46
Locatie: gelderland

Bericht door german collector »

Toch ben ik het met Tim eens dat er wel eerlijk gebleven moet worden.
en wat ik uit de reacties op wehrmachtawards kan opmaken is dat er een aantal dingen twijfels oproepen.
Zoals de weinige draagsporen op de helm.
Maar het is desalniettemin een leuke helm.
en i.d.d voor 2500 dollars was ie bij mij allang weggeweest
:)
SignalH
Lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 24 feb 2005, 21:10

Bericht door SignalH »

Ik denk dat dit voor de meeste onder ons geen discussieforum moet zijn (een pittige discussie op tijd en stond zorgt wel voor animo :) ).
Maar het posten van mooie stukken/foto's uit je verzameling mag geen alibi zijn om de waarheid geweld aan te doen.

Trouwens ik zie niet in wat er mis is met gefundeerde kritiek.

En wat de motivatie betreft, door het feit dat kritiek geven niet mag (of niet in de hand kan gehouden worden door de moderators), zijn er al andere met de nodige kennis (en ook mooie stukken in hun collectie ) die er de brui aan gegeven hebben. En wie doet daar voordeel mee. Zeker niet de onervaren beginner!

Vriendelijke groeten,
Gebruikersavatar
jeroen1944
Lid
Berichten: 991
Lid geworden op: 20 aug 2004, 22:03

Bericht door jeroen1944 »

Tim schreef:
killingspree schreef:nou hier dan weer de foto's van mij 100% orginele wehrmacht singel decal helm waar ik zo juist van Perry Floyd van het Wehrmacht Awards forum een bod van 2500$ heb gekregen !
dit effe tussen door !
Ten eerste heeft deze meneer jou helemaal geen bod gedaan van 2500$. Jij hebt deze meneer gevraagd wat hij voor deze helm zou over hebben. Daarop heeft hij je gewoon gezegd dat àls hij de helm eens zou kunnen bekijken en hij blijkt origineel te zijn, dat hij er dan wel 2500$ voor zou over hebben. Nogal wat anders dan wat jij beweert, denk ik zo.
Ten tweede heeft deze meneer me laten weten dat hij er helemaal niet mee gediend is dat zijn naam en "bod" zomaar op het internet worden gegooid. Misschien maar beter verwijderen dus.
Dean schreef:Niels, waar blijf je alles vandaan halen :O
Hier vind je de volledige uitleg (het verhaal is later in de thread -toen er een kritische vraag kwam- wel aangepast)
Daar gaan we weer..... :roll:
Wanneer houden jullie (LOWLANDSFORUM) eens een keer op met jullie irritante gezeik op dit forum..... Zeer vervelend iemands reputatie proberen kapot te maken. En jij Tim moet je grote waffel dicht houden, ik weet niet waar jij je mee bemoeit, dit gaat jou NIET aan. Maar volgens mij is het meer een anti-iets tegen Nederland heb ik het idee. Het lijkt wel Belgie-Nederland. Ik dacht dat we die tijd sinds 1830 wel achter de rug hadden.
Ik hoop dat jullie je commentaar nu achterwege laten dan zal ik ook niet meer zitten zeiken op jullie forum!
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Tim schreef:
killingspree schreef:nou hier dan weer de foto's van mij 100% orginele wehrmacht singel decal helm waar ik zo juist van Perry Floyd van het Wehrmacht Awards forum een bod van 2500$ heb gekregen !
dit effe tussen door !
Ten eerste heeft deze meneer jou helemaal geen bod gedaan van 2500$. Jij hebt deze meneer gevraagd wat hij voor deze helm zou over hebben. Daarop heeft hij je gewoon gezegd dat àls hij de helm eens zou kunnen bekijken en hij blijkt origineel te zijn, dat hij er dan wel 2500$ voor zou over hebben. Nogal wat anders dan wat jij beweert, denk ik zo.
Ten tweede heeft deze meneer me laten weten dat hij er helemaal niet mee gediend is dat zijn naam en "bod" zomaar op het internet worden gegooid. Misschien maar beter verwijderen dus.
Dean schreef:Niels, waar blijf je alles vandaan halen :O
Hier vind je de volledige uitleg (het verhaal is later in de thread -toen er een kritische vraag kwam- wel aangepast)
Beetje onrespectvol, vind je niet!? :)
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Plaats reactie