collectie killingspree nieuwe foto's pagina 15

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
SignalH
Lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 24 feb 2005, 21:10

Bericht door SignalH »

Voor alle duidelijkheid;

Ik ben geen lid van het Lowlandsforum en ken het zelfs niet!

En wat heeft Belgie-Nederland er mee te maken?

En tot slot, als er geen discussie (liefst wel sereen) mag zijn, dient je niets op een forum te posten. Plaats het dan op een privé website.

Vriendelijke groeten,
Gebruikersavatar
willysproject
Lid
Berichten: 716
Lid geworden op: 24 feb 2005, 23:20

Bericht door willysproject »

jeroen1944 schreef:Maar volgens mij is het meer een anti-iets tegen Nederland heb ik het idee. Het lijkt wel Belgie-Nederland. Ik dacht dat we die tijd sinds 1830 wel achter de rug hadden.
Ik hoop dat jullie je commentaar nu achterwege laten dan zal ik ook niet meer zitten zeiken op jullie forum!
Denk je dat echt? Wie plaatst dan "Leve Forum wo2.nl, Holland zal overwinnen, O.Z.O." in zijn onderschrift op dit forum én op Lowlands forum??
"Het Centrum Voor Gelijkheid Van Kansen" ziet zo'n dingen graag... Dat heet "discriminatie"... (Da's dezelfde organistatie die het Vlaams Blok doen veroordelen heeft wegens discriminatie...)

"Een anti-iets tegen Nederland" :? :lol: :lol: Dat zoiets juist van jullie moet komen

Gerd
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

killingspree schreef:lang verhaal !

ik ga er bij deze liever niet meer te diep op in dean

het is een feit dat alles wat je hier zegt tegen je gebruikt word door sommige !
helaas ! pindakaas

er komen nog meer foto''s !

niels
Dat weet ik, ik bedoelde eigelijk meer van hoe krijg je het toch telkens voor elkaar die mooie spullen ergens vandaan te halen, sorry dat ik misschien niet zo duidelijk was :oops: :oops: :oops: :oops:
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Vanaf dit punt stoppen met het doen voorkomen of er een ruzie is tussen fora of dat het iets met Belgie / Nederland heeft te maken.

Verdere opmerkingen daarover zullen verwijderd worden. De gevolgen zijn voor de poster.

http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=11022
Gebruikersavatar
jeroen1944
Lid
Berichten: 991
Lid geworden op: 20 aug 2004, 22:03

Bericht door jeroen1944 »

willysproject schreef:
jeroen1944 schreef:Maar volgens mij is het meer een anti-iets tegen Nederland heb ik het idee. Het lijkt wel Belgie-Nederland. Ik dacht dat we die tijd sinds 1830 wel achter de rug hadden.
Ik hoop dat jullie je commentaar nu achterwege laten dan zal ik ook niet meer zitten zeiken op jullie forum!
Denk je dat echt? Wie plaatst dan "Leve Forum wo2.nl, Holland zal overwinnen, O.Z.O." in zijn onderschrift op dit forum én op Lowlands forum??
"Het Centrum Voor Gelijkheid Van Kansen" ziet zo'n dingen graag... Dat heet "discriminatie"... (Da's dezelfde organistatie die het Vlaams Blok doen veroordelen heeft wegens discriminatie...)

"Een anti-iets tegen Nederland" :? :lol: :lol: Dat zoiets juist van jullie moet komen

Gerd
Kun je niets beters verzinnen, ik had je toch wat hoger ingeschat :lol: :lol: .
Ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken, en wat betreft de helm van Niels, want daar gaat het om....!
Eens kijken of ik je zie in Ciney, dan kun je je waar maken wat betreft je kennis over camohelmen! :?
Ik denk persoonlijk van niet!

De groeten Gerdje (waar zijn trouwens je samsons?) :lol: :lol:
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

In dat geval zou het GerT moeten zijn.
En euh, jou reply had ik ook hoger ingeschat hoor...
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Gebruikersavatar
willysproject
Lid
Berichten: 716
Lid geworden op: 24 feb 2005, 23:20

Bericht door willysproject »

jeroen1944 schreef:
willysproject schreef:
jeroen1944 schreef:Maar volgens mij is het meer een anti-iets tegen Nederland heb ik het idee. Het lijkt wel Belgie-Nederland. Ik dacht dat we die tijd sinds 1830 wel achter de rug hadden.
Ik hoop dat jullie je commentaar nu achterwege laten dan zal ik ook niet meer zitten zeiken op jullie forum!
Denk je dat echt? Wie plaatst dan "Leve Forum wo2.nl, Holland zal overwinnen, O.Z.O." in zijn onderschrift op dit forum én op Lowlands forum??
"Het Centrum Voor Gelijkheid Van Kansen" ziet zo'n dingen graag... Dat heet "discriminatie"... (Da's dezelfde organistatie die het Vlaams Blok doen veroordelen heeft wegens discriminatie...)

"Een anti-iets tegen Nederland" :? :lol: :lol: Dat zoiets juist van jullie moet komen

Gerd
Kun je niets beters verzinnen, ik had je toch wat hoger ingeschat :lol: :lol: .
Ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken, en wat betreft de helm van Niels, want daar gaat het om....!
Eens kijken of ik je zie in Ciney, dan kun je je waar maken wat betreft je kennis over camohelmen! :?
Ik denk persoonlijk van niet!

De groeten Gerdje (waar zijn trouwens je samsons?) :lol: :lol:
Het zal dan wel weer aan mij liggen zeker...
Laster? strafbaar?
(Moderatoren: zie PM....)
Gerd
Gebruikersavatar
Reca
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 04 mei 2005, 11:32
Locatie: de beste provinincie

Bericht door Reca »

Zucht...
Houdt het dan nooit op!!
Nou Tim als het klopt wat je zegt had Niels misschien inderdaad het iets anders moeten formuleren van dat zogenaamde bod. Maar dan nog Tim vindt ik het een beetje respectloos en alleen een poging om een (eindelijk) een beetje tot rust gekomen discussie weer los te doen barsten. Je had dat bericht net zo goed naar Niels kunnen pb'en met de vraag zijn ''bod van Perry'' anders te formuleren ipv gelijk weer opschudding doen veroorzaken door het openbaar te posten!! :x
mvg
Rémy
----
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

En vanaf hier houden we op over de helm, en we stoppen met ruzie maken. Reacties die door gaan op het geruzie worden zonder pardon verwijderd.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Iedere post na deze, die alsnog niet over datgene gaat wat in de topictitel is opgeven verschaft de plaatser ervan een denk-na-voor-je-post-ban van drie dagen. De mededeling van Roel is duidelijk en dit topic gaan we niet elke dag opschonen.

Heerlijk Helder.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Nice fight... uh helm dus :)

Gefeliciteerd ermee niels
Starting up again
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

Dank je wel timo

Ik zal jullie ( ik hoop niet voor de laatste maal want ik ben er heel sterk over aan het denken ) nog wat foto's plaatsen, om naar te kijken ! Om van te genieten. Om uit te printen, of voor mijn part boven je bed te hangen. Zolang er maar niet over geruzied word !

We verzamelen spullen UIT de oorlog. Dat wil niet zeggen dat we oorlog moeten maken.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nou genieten maaaaaarrrrrrr........
Gebruikersavatar
PPL
Lid
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 okt 2002, 17:21
Locatie: Amsterdam

Bericht door PPL »

Mooie helm killingspree !



Verkapte post om te laten weten dat ook ik dit topic nu nauwlettend in de gaten hou.

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Gebruikersavatar
Bert-Jan
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:51
Locatie: Diepenheim
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 14 keer

Bericht door Bert-Jan »

super mooie helm ,maar wat is er zo bijzonder aan de helm waarom heeft hij die kleuren ?

ik weet dus echt helemaal niks van duits
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

hee bert jan,
dit is een laat oorlogse Camo helm. ja wat is er speciaal aan een camo helm :?
ik denk dat een camo helm speciaal is daar elke camo helm anders is !

niels
Plaats reactie