collectie van mike update!

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
Devilmorfose
Lid
Berichten: 408
Lid geworden op: 28 dec 2003, 23:46

Bericht door Devilmorfose »

Ik wil niet veel zeggen maar in de buurt van Arnhem en Oosterbeek is het TEN STRENGSTE VERBODEN te zoeken met een detector!!!
Dus ik zou dat ffe weghalen als ik jou was.
-mike-
Lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 14 sep 2005, 08:15
Locatie: naaldwijk

Bericht door -mike- »

maar als je dat niet zou weten, hoe moet je dan weten dat er niet gezocht mag worden? het staat nergens aangegeven.
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

-mike- schreef:maar als je dat niet zou weten, hoe moet je dan weten dat er niet gezocht mag worden? het staat nergens aangegeven.
Op de site van Gemeente Renkum waar Oosterbeek onder valt staat het volgende in de APV:
Afdeling 7 Detectorverbod

Artikel 5.7.1 Mijndetector e.d.
1. Het is verboden op de openbare weg of enige voor het publiek toegankelijke plaats een mijndetector, een metaaldetector of enig ander voorwerp, kennelijk bedoeld voor het opsporen van explosieven, metalen voorwerpen en dergelijke, bij zich te hebben.
2. Het college kan ontheffing verlenen van het in het eerste lid gestelde verbod.
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Nico Roelofs schreef:
-mike- schreef:maar als je dat niet zou weten, hoe moet je dan weten dat er niet gezocht mag worden? het staat nergens aangegeven.
Op de site van Gemeente Renkum waar Oosterbeek onder valt staat het volgende in de APV:
Afdeling 7 Detectorverbod

Artikel 5.7.1 Mijndetector e.d.
1. Het is verboden op de openbare weg of enige voor het publiek toegankelijke plaats een mijndetector, een metaaldetector of enig ander voorwerp, kennelijk bedoeld voor het opsporen van explosieven, metalen voorwerpen en dergelijke, bij zich te hebben.
2. Het college kan ontheffing verlenen van het in het eerste lid gestelde verbod.
Maar toch niet iedereen heeft internet....
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
-mike-
Lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 14 sep 2005, 08:15
Locatie: naaldwijk

Bericht door -mike- »

Simon schreef:
Nico Roelofs schreef:
-mike- schreef:maar als je dat niet zou weten, hoe moet je dan weten dat er niet gezocht mag worden? het staat nergens aangegeven.
Op de site van Gemeente Renkum waar Oosterbeek onder valt staat het volgende in de APV:
Afdeling 7 Detectorverbod

Artikel 5.7.1 Mijndetector e.d.
1. Het is verboden op de openbare weg of enige voor het publiek toegankelijke plaats een mijndetector, een metaaldetector of enig ander voorwerp, kennelijk bedoeld voor het opsporen van explosieven, metalen voorwerpen en dergelijke, bij zich te hebben.
2. Het college kan ontheffing verlenen van het in het eerste lid gestelde verbod.
Maar toch niet iedereen heeft internet....


dat bedoel ik juist. als ik dat niet op dit forum gelezen had had ik het nooit geweten.
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Simon schreef:Maar toch niet iedereen heeft internet....
Nee dat klopt, tegenwoordig zijn dat er niet veel meer. Maar het gaat niet over iedereen, maar over Mike. En Mike is hier wel lid op het forum, dus hij had daar kunnen kijken. Daarnaast is een telefoontje naar die desbetreffende gemeente waarschijnlijk ook wel voldoende. :lol:
-mike- schreef:dat bedoel ik juist. als ik dat niet op dit forum gelezen had had ik het nooit geweten.
Ik denk dat het wel verstandig is om even uit te zoeken vorodat je ergens zomaar begint te zoeken of je daar wel mag zoeken. Het is namelijk ook op veel plekken gewoon verboden. En dat kan je dan een duur dagje worden. :)
-mike-
Lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 14 sep 2005, 08:15
Locatie: naaldwijk

Bericht door -mike- »

ja das waar. k denk ook niet dat ik daar nog meer ga zoeken.
dat magazijn heb ik trouwens even opgezocht en blijkt van een
mp40 te zijn.
-mike-
Lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 14 sep 2005, 08:15
Locatie: naaldwijk

Bericht door -mike- »

/ / /
Laatst gewijzigd door -mike- op 15 nov 2005, 20:39, 2 keer totaal gewijzigd.
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

1. UIteinde van een US wapenpoetsstok
2. Handvat van een Amerikaanse rol draad voor veldtelefoon

Zichtbaar op deze mannequin

Afbeelding


Johan
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Die knoop is van onder andere een US overcoat, ik denk dat er ook nog andere uniformen zijn die deze knopen hebben, maar het is er dus zoéén voor op een overcoat:)
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Plaats reactie