scooter ban

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

scooter ban

Bericht door Alex »

Hallo proos,

Ik vind dit echt een *** streek wat je doet tegenover scooter. Hij bied zijn excuses aan en dan kom jij met zown antwoord :? Lekker vriendelijk zeg en dan nog klagen dat het de laatste tijd hier zo hard aan toe gaat....
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

180cc heeft een ban en die heeft-ie niet voor niks. Bovendien zijn klonen niet toegestaan. Niks mis met Proos' reactie dus.
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

ban voor onbepaalde tijd..... 4 maanden geleden...? en aangezien hij zijn excuses heeft aangeboden vind ik dat hij wel weer een kans mag krijgen. als hij zich dan weer misdraagt kan je hem alsnog voor altijd bannen. dus ik snap niet dat iemand er gelijk weer vanaf geflikkerd word aangezien het hier de laatste tijd toch al leegstroomt...
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Wanneer iemand een ban voor onbepaalde tijd krijgt heeft-ie het destijds al aardig bont gemaakt, je krijgt namelijk niet voor niets een ban, laat staan voor onbepaalde tijd. Als hij nu graag terug wil komen heeft-ie pech, daar had hij dan 4 maanden terug maar aan moeten denken.
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
PPL
Lid
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 okt 2002, 17:21
Locatie: Amsterdam

Bericht door PPL »

Wat Zhukov zegt.
Discussie gesloten.

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Gebruikersavatar
PPL
Lid
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 okt 2002, 17:21
Locatie: Amsterdam

Bericht door PPL »

Voor wat betreft hetvolgende:
alex schreef:Hallo proos,

Ik vind dit echt een *** streek wat je doet tegenover scooter. Hij bied zijn excuses aan en dan kom jij met zown antwoord :? Lekker vriendelijk zeg en dan nog klagen dat het de laatste tijd hier zo hard aan toe gaat....
Juist door consequent de regels te handhaven blijft dit forum bruikbaar voor een ieder.
Op het beleid worden geen uitzonderingen gemaakt voor individuen.

Daarnaast vind ik het geen pas geven te schelden op een beslissing van een administrator.
Het feit dat je sterretjes gebruikt, doet niets af aan de belediging.
Nogmaals, we zijn allemaal vrijwiliigers die dit voor onze lol en uit idealisme erbij doen.
We willen er graag lol in blijven houden.

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Gesloten