Je gelooft je ogen werkelijk waar niet

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Opgeheven account 1427

Je gelooft je ogen werkelijk waar niet

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Nee, echt. Kijk dit filmpje en val gegarandeerd van je stoel.

(let wel even op het feit dat de wereldkaart (met name 'het eiland rechtsonderin') telkens wordt veranderd.)

Ik ben niet aansprakelijk voor enige schade aan de vloer of letsel.

http://www.compfused.com/directlink/940/
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Haha dit meen je toch niet :lol:
Gebruikersavatar
Mich
Lid
Berichten: 465
Lid geworden op: 28 mar 2004, 22:43
Locatie: Haarlem

Bericht door Mich »

Het is inderdaad niet te geloven hoe slecht het gesteld is met de topografische kennis van de mensen! Wel vinden dat Frankrijk problemen oplevert en dan uit domheid Australië bestempelen als Frankrijk. Ongelooflijk. Van mijn stoel viel ik nog net niet, maar het was close. :wink:

Een tijdje geleden was er op de Nederlandse televisie ook zoiets. Iemand ging met een wereldkaart de straat op en vroeg mensen dan China aan te wijzen. En de antwoorden die ook daaruit voortkwamen... Mooie boel allemaal. :|
"They'll know that you've fought for your country
And no one will worry a bit..."

Siegfried Sassoon
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Mich schreef:Het is inderdaad niet te geloven hoe slecht het gesteld is met de topografische kennis van de mensen! Wel vinden dat Frankrijk problemen oplevert en dan uit domheid Australië bestempelen als Frankrijk. Ongelooflijk. Van mijn stoel viel ik nog net niet, maar het was close. :wink:

Een tijdje geleden was er op de Nederlandse televisie ook zoiets. Iemand ging met een wereldkaart de straat op en vroeg mensen dan China aan te wijzen. En de antwoorden die ook daaruit voortkwamen... Mooie boel allemaal. :|
Het enige wat de presentator doet is de eerder genoemde naam op australië plakken en ze wijzen het land steevast aan omdat de naam er op staat. Te triest voor woorden.
Laatst gewijzigd door Opgeheven account 1427 op 13 nov 2005, 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Hahaha, geweldig :D
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Ik geloof dat alle landennamen en landen door elkaar gehaald zijn, met op zet. Het is trouwens niet eens echte CNN news. Maar een fake programma :P

779
Tank Destroyer
Lid
Berichten: 576
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:35

Bericht door Tank Destroyer »

Ik ben bang dat als je dit in Nederland zou doen (namen veranderen op kaart), dat de meeste mensen er ook intrappen.... helaas :|
Gebruikersavatar
Bert-Jan
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:51
Locatie: Diepenheim
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 14 keer

Bericht door Bert-Jan »

was jaren geleden ook bij de vakantie man waren ze in spanje op vakantie wijzen ze finland aan !!!!
Gebruikersavatar
Mike Hazeleger
Lid
Berichten: 239
Lid geworden op: 13 nov 2005, 18:06
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike Hazeleger »

hahaha geweldig... ja Tank Destroyer ik denk ook dat de gemiddelde Nederlander hetzelfde zou doen ;)
Greetz Mikey ;)
'From my rotting body, flowers shall grow and I am in them and that is eternity'
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Ik zou zeggen; onderscheidt u van de massa, haal uw topografische kennis nogmaals op!!

De wereld
Europa
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Julian
Lid
Berichten: 767
Lid geworden op: 16 jul 2005, 19:08
Locatie: Twisk, NH

Bericht door Julian »

Zhukov schreef:Ik zou zeggen; onderscheidt u van de massa, haal uw topografische kennis nogmaals op!!

De wereld
Europa
Laatst nog gehad op school :wink:
10 voor gehaald :D

Gr. Julian
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Julian schreef:
Zhukov schreef:Ik zou zeggen; onderscheidt u van de massa, haal uw topografische kennis nogmaals op!!

De wereld
Europa
Laatst nog gehad op school :wink:
10 voor gehaald :D

Gr. Julian
Dus jij weet ook dat dat eiland rechtsonderin Frankrijk is 8)
Gebruikersavatar
Julian
Lid
Berichten: 767
Lid geworden op: 16 jul 2005, 19:08
Locatie: Twisk, NH

Bericht door Julian »

Tuurlijk, wie weet dat nou niet...?! :bonk:

:lol:

Gr. Julian
Gebruikersavatar
Mike Hazeleger
Lid
Berichten: 239
Lid geworden op: 13 nov 2005, 18:06
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike Hazeleger »

;) zeg t is Julian.. haha ;) zeg t maar... ;)

;) Greetz Mikey
'From my rotting body, flowers shall grow and I am in them and that is eternity'
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Bericht door koen »

haha, het is zeker niet te geloven dat sommige mensen zo dom zijn(ik zelf ben ook niet de slimste :P :lol: )
Plaats reactie