Drie Pakistaanse kerken platgebrand

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Drie Pakistaanse kerken platgebrand

Bericht door Jelle H. »

Drie Pakistaanse kerken platgebrand

LAHORE - Een woedende menigte van meer dan duizend moslims heeft zaterdag in het Pakistaanse stadje Sangla Hill drie christelijke kerken en een meisjesschool platgebrand. Dit is van de politie vernomen, die circa veertig arrestaties heeft verricht. De moslims waren woedend over berichten dat een christen exemplaren van de koran zou hebben verbrand.
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Sja, weer een mooi voorbeeld van hoe dit geweld dus overal ter wereld voor kan komen en voorkomt.
Gebruikersavatar
PPL
Lid
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 okt 2002, 17:21
Locatie: Amsterdam

Bericht door PPL »

Discussie -> Babbelbox

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Zeg Jelle; krijg jij er een kick van haat te zaaien en dingen helemaal uit zijn verband te trekken en als voorbeeld te laten fungeren waar het niet op van toepassing is?
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

--woops..1x is genoeg..--
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Hé Jelle,

Het is natuurlijk al weer even geleden dat een extremist Theo van Gogh vermoordde, maar weet je nog wat er in ons eigen tolerante landje allemaal gebeurde naar aanleiding van deze (overigens gruwelijke) moord ?
Of ben je de aanslagen op moskeën en scholen al weer vergeten?

.. Maar mogelijk was dit helemaal niet de strekking van je bericht. Kun je misschien toelichten waarom je dit bericht hebt gepost en wat jouw gevoelens daarbij zijn ?
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Ook hier gaat Jelle blijkbaar niet reageren. Hij plaatst berichten die tegen moslims zijn en gaat elke serieuse discussie uit de weg. En walgelijk ventje.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

Harro schreef:Ook hier gaat Jelle blijkbaar niet reageren. Hij plaatst berichten die tegen moslims zijn en gaat elke serieuse discussie uit de weg. En walgelijk ventje.
Dankjewel :)
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Gebruikersavatar
Mike Hazeleger
Lid
Berichten: 239
Lid geworden op: 13 nov 2005, 18:06
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike Hazeleger »

ehm Jelle jij geeft je mening, zeg dan gelijk waarom en leg uit waarom je dat denkt... ik bedoel ga de discussie dan aan. Niet iedereen is het met jou eens zoals je merkt, dus verdedig jezelf maar...

Greetz Mikey
'From my rotting body, flowers shall grow and I am in them and that is eternity'
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Mike, dat heeft Jelle sowieso nog nooit gedaan. Hij schopt tegen moslims en allochtonen maart als mensen de moeite nemen om serieus op zijn posts in tegaan dan ontwijkt hij hun vragen. Hij post dan onzinnige tegenvragen of blijft stil. Erg irritant voor mensen die een normale dialoog met hem willen voeren.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

Mike Hazeleger schreef:ehm Jelle jij geeft je mening, zeg dan gelijk waarom en leg uit waarom je dat denkt... ik bedoel ga de discussie dan aan. Niet iedereen is het met jou eens zoals je merkt, dus verdedig jezelf maar...

Greetz Mikey
Eeeuhm Mike, wat is mijn mening dan in dit draadje??
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Dank Jelle voor de bevestiging. Je post nu precies zo'n onzinnige tegenvraag die ik bedoel. Ga nou eerst eens in op alle andere vragen die mensen specifiek aan jou stellen. Arjen, David, Mike en ik willen graag weten waarom je deze topic begonnen bent.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

Harro schreef:Dank Jelle voor de bevestiging. Je post nu precies zo'n onzinnige tegenvraag die ik bedoel. Ga nou eerst eens in op alle andere vragen die mensen specifiek aan jou stellen. Arjen, David, Mike en ik willen graag weten waarom je deze topic begonnen bent.
Actueel nieuws waar de media weinig aandacht aan heeft besteed. Heb ik het zo voldoende gemotiveerd?
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Harro schreef:Ook hier gaat Jelle blijkbaar niet reageren. Hij plaatst berichten die tegen moslims zijn en gaat elke serieuse discussie uit de weg. En walgelijk ventje.
Je hebt gelijk dat het niet netjes is dat mensen zulke discussie's afkappen.
Maar wat ik mij afvraag is het volgende.
Je moet altijd bepaalde opmerkingen kracht bijzetten met beledigingen.
Ik citeer een paar voorbeelden van je:
Walgelijk ventje,irritante klootzak,zielig racistje....om er een paar op te noemen.
Mijn vraag is nu,waarom is dat nodig?Want dat trekt in mijns inziens ook de discussie naar omlaag of op een ander niveau.
Of is dat voor u een uitlaatklep op een forum?
Kan me voorstellen dat je zulks gedrag niet moet toepassen op je leerlingen!!Of je hebt vermoedelijk last met iemand die daar niet "open" voor staat.

Je hebt bewezen dat je weet waarover je spreekt,intelligent genoeg bent,maar dan zoiets?
Bij mij kom je telkens over (sorry dat ik me effe verlaag op uw niveau) als een eikel!
Ben je zo geboren,of doe je daar moeite voor om er ene te zijn?
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Als je goed oplet Glenn dan merk je dat ik dat alleen zeg als ik het meen en pas als iemand het ernaar gemaakt heeft. Bijvoorbeeld toen jij rechtsradicaal begon te zwetsen over het uit een vliegtuig droppen van allochtonen boven de noordpool. Dan verspeel je alle krediet bij mij en dan ben je gewoon een zielige racist. Idem met Jelle, die er een sport van maakt om mensen die serieus op hem reageren volledig te negeren of enkel te reageren met tegenvragen.

Maar Glenn, moest je speciaal om mij dit te zeggen na drie weken weereens iets posten op dit forum? Als he tje enkel om ruzie zoeken gaat, blijf dan weg.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gesloten