Drie Pakistaanse kerken platgebrand

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Harro schreef:
Maar Glenn, moest je speciaal om mij dit te zeggen na drie weken weereens iets posten op dit forum? Als he tje enkel om ruzie zoeken gaat, blijf dan weg.
Leuk om te weten.
Als jij het niet eens bent met een ander zijn posting (los van het feit of die post idioot is of niet) meen jij het tot zich te moeten nemen van te gaan schelden.
Hou het bij tegenargumenten,waar je goed in bent,ipv te gaan schelden.
Zo heb jij alle krediet verloren bij mij onder andere.
Maar dat kan je geen bal schelen,besef ik ook.

Ik lees dit forum met veel plezier,ook topic's als deze.
Maar telkens weet jij door je reactie's (lees: schelden) mij aan tot het terug te reageren. (gewoonweg omdat jij me mateloos irriteert met die botte opmerkingen als je niet akkoord bent)
Hou het deftig,zodat ik daar geen aanstoot aan neem ok?Dan zal ik ook niet meer reageren,simpel!!

Trouwens,dit keer vond ik je verdediging op mijn post nogal zwakjes,ben beter gewoon van je.
Moelijk hé,om toe te geven dat je gedrag in feite toch niet hoort?

Trouwens dit is geen ruzie zoeken,enkel mijn mening over jou geven.
Als ik ruzie zoek doe ik dat wel persoonlijk met je.
Face to face,niet via forum.
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Harro schreef:Als je goed oplet Glenn dan merk je dat ik dat alleen zeg als ik het meen en pas als iemand het ernaar gemaakt heeft. Bijvoorbeeld toen jij rechtsradicaal begon te zwetsen over het uit een vliegtuig droppen van allochtonen boven de noordpool. Dan verspeel je alle krediet bij mij en dan ben je gewoon een zielige racist. Idem met Jelle, die er een sport van maakt om mensen die serieus op hem reageren volledig te negeren of enkel te reageren met tegenvragen.
Als lesgever aan "moeilijke" leerlingen.
Hebben die bij jou ook snel het krediet verloren als ze onzin uitkramen?
Of meet je met twee maten en gewichten?
Of zijn je leerlingen allemaal verstandige,begripvolle medemensen en kramen die nooit onzin uit?
Zitten zekers geen "zielige racistjes" tussen, of vergis ik me?
Ga je ook schelden op je leerlingen?

Als leerkracht heb je willens nilles een voorbeeldfunctie.
Is uw gedrag hier gepased EN een voorbeeld??
Laatst gewijzigd door Glenn Janssens op 14 nov 2005, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Ja hoor...

Daar gaan we weer....

Harro denk jij dan ook even aan je taalgebruik :wink:
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Ik zal niet voor Harro gaan antwoorden, maar ben wel - net als hij - teleurgesteld dat Jelle H niet uitlegt met welk doel hij deze post plaatst.

Dat is precies de reden waarom ik in mijn reactie aangeef dat Jelle mogelijk iets anders bedoeld dan dat Arjen, Harro, Ik en anderen daaruit lezen.

Jelle lijkt me redelijk intelligent, dus ik kan me niet voorstellen dat het doel van de post is om haat te zaaien..

Vraag aan Jelle is en blijft dus wat mij betreft: Met welk doel staat deze post hier en welk soort reacties verwacht je hierop?

Ik kan me namelijk ook niet voorstellen dat je dit onderwerp post om door diverse forumleden afgesabelt te worden.....

P.S. Ik vind de kwalificatie van Harro ook niet juist, maar kan me gezien het feit dat Jelle de discussie uit de weg gaat wel een beetje voorstellen.
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

dvaupell schreef:Ik zal niet voor Harro gaan antwoorden, maar ben wel - net als hij - teleurgesteld dat Jelle H niet uitlegt met welk doel hij deze post plaatst.

Dat is precies de reden waarom ik in mijn reactie aangeef dat Jelle mogelijk iets anders bedoeld dan dat Arjen, Harro, Ik en anderen daaruit lezen.

Jelle lijkt me redelijk intelligent, dus ik kan me niet voorstellen dat het doel van de post is om haat te zaaien..

Vraag aan Jelle is en blijft dus wat mij betreft: Met welk doel staat deze post hier en welk soort reacties verwacht je hierop?

Ik kan me namelijk ook niet voorstellen dat je dit onderwerp post om door diverse forumleden afgesabelt te worden.....

P.S. Ik vind de kwalificatie van Harro ook niet juist, maar kan me gezien het feit dat Jelle de discussie uit de weg gaat wel een beetje voorstellen.
Jelle H. schreef:
Harro schreef: Actueel nieuws waar de media weinig aandacht aan heeft besteed. Heb ik het zo voldoende gemotiveerd?
dvaupell, ik neem aan dat je over het bovenstaande heen hebt gelezen. Ik ben in ieder geval blij dat jij wel je fatsoen kunt houden.

De volgende topic die ik ga openen zal over de Opgepakte mannen in djellaba gaan. Ik hoop dat die discussie niet verkracht zal gaan worden worden door personen die hun fatsoen niet kunnen houden.
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Glenn Janssens schreef:Als lesgever aan "moeilijke" leerlingen. Hebben die bij jou ook snel het krediet verloren als ze onzin uitkramen?
Wil je beweren dat ik Jelle en jou moet behandelen als ZMOK leerlingen of als leerlingen met een DLE van 30? :yes:
Glenn Janssens schreef:Of meet je met twee maten en gewichten?
Dat lijkt mij niet meer dan redelijk, toch? Of ben jij ook een puber van veertien met een iq van 66 die op het niveau zit van een kind van zes? In dat geval zal ik je precies zo behandelen als mijn leerlingen :mrgreen:
Glenn Janssens schreef:Of zijn je leerlingen allemaal verstandige,begripvolle medemensen en kramen die nooit onzin uit?
Nee, en juist daarom heb ik meer begrip voor mijn leerlingen.
Glenn Janssens schreef:Zitten zekers geen "zielige racistjes" tussen, of vergis ik me? Ga je ook schelden op je leerlingen?
Absoluut! Soms ga ik helemaal uit mijn dak en dan gaat de adjunct-directeur er ook nogeens overeen bulderen. Dat is helaas soms nodig bij ZMOK leerlingen. Vandaar dat jouw gedrag ook zo herkenbaar is voor mij :)
Glenn Janssens schreef:Als leerkracht heb je willens nilles een voorbeeldfunctie. Is uw gedrag hier gepased EN een voorbeeld??
Helemaal mee eens. Ik ben geduldig, leg alles drie keer uit en als het moet vier keer, ook al heeft degene met wie ik discussieer een enorm bord voor zijn kop en ook al is hij niet van zins feiten te presenteren in plaats van generalisaties, vooroordelen en onderbuikgevoelens, maar als iemand bewust en expres loopt te zieken zoals Jelle dan heeft hij aan mij een slechte. O-)
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Jelle,
Actueel nieuws waar de media weinig aandacht aan heeft besteed. Heb ik het zo voldoende gemotiveerd?
Deze regel had ik niet gemist... Ik hoopte alleen dat je nog wat meer toelichting kon geven. Er is heel veel nieuws in deze wereld en ik nam aan dat je nog een andere reden had dan het informeren van de forumleden over deze gebeurtenis.

Even een (ongevraagde) tip: Misschien is het een idee om als je zoiets post er ook nog iets bij te vertellen: Bijvoorbeeld wat je ervan vind..
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Inderdaad, bij Jelle gaat actueel nieuws altijd over allochtonen en moslims en nooit in positieve zin.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

dvaupell schreef:Jelle,
Actueel nieuws waar de media weinig aandacht aan heeft besteed. Heb ik het zo voldoende gemotiveerd?
Deze regel had ik niet gemist... Ik hoopte alleen dat je nog wat meer toelichting kon geven. Er is heel veel nieuws in deze wereld en ik nam aan dat je nog een andere reden had dan het informeren van de forumleden over deze gebeurtenis.

Even een (ongevraagde) tip: Misschien is het een idee om als je zoiets post er ook nog iets bij te vertellen: Bijvoorbeeld wat je ervan vind..
Ik probeer mij in de regel objectief op te stellen als ik een topic open om beschuldigingen dat ik subjectief, racistisch en miezerig et cetera ben, te voorkomen. Sommige mensen beschuldigen mijn desalniettemin van racisme zonder dat ik ook maar een woord over het onderwerp heb gesproken.

Al gereageerd op mijn nieuwe topic over de heren in de trein?
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Al je argumenten zijn ronduit zwak.
Je hebt met mensen te maken (of het pubers,30jarigen,niveau dit of dat zijn doet er niet toe)
Als leerkracht HOOR JE NIET TE SCHELDEN,geen excuses hiervoor.
Je bent een voorbeeld,in dit geval een slecht voorbeeld want je zet mensen aan tot hetzelfde gedrag (in dit geval schelden).

Elke argumentatie kun je onkrachten met een tegenargumentatie als je een andere mening op nahoudt.
Jij kan dat als de beste,dus is het niet nodig om je argumenten op sommige momenten nog eens kracht bij te zetten met te zitten schelden....want dan verlaag je het niveau.
Zo simpel is dat.

En je moet ons niet behandelen als ZMOK leerlingen of als leerlingen met een DLE van 30.
Je moet u gedragen,zowel tegen ons als tegen hen!!!!
Schelden hoort nergens thuis!
Laatst gewijzigd door Glenn Janssens op 14 nov 2005, 17:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Harro schreef:Inderdaad, bij Jelle gaat actueel nieuws altijd over allochtonen en moslims en nooit in positieve zin.
Als hij daar toch zo over denkt, laat hem lekker.

Begint erop te lijken dat iedereen die het niet met jou eens is, minder is dan jijzelf..

Vraag ik me af wie hier nou 'racistisch' zou zijn... :roll:
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

101st Michiel schreef:
Harro schreef:Inderdaad, bij Jelle gaat actueel
Begint erop te lijken dat iedereen die het niet met jou eens is, minder is dan jijzelf..

Vraag ik me af wie hier nou 'racistisch' zou zijn... :roll:
Inderdaad!!!!
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

Glenn Janssens schreef:Al je argumenten zijn ronduit zwak.
Je hebt met mensen te maken (of het pubers,30jarigen,niveau dit of dat zijn doet er niet toe)
Als leerkracht HOOR JE NIET TE SCHELDEN,geen excuses hiervoor.
Je bent een voorbeeld,in dit geval een slecht voorbeeld want je zet mensen aan tot hetzelfde gedrag (in dit geval schelden).

Elke argumentatie kun je onkrachten met een tegenargumentatie als je een andere mening op nahoudt.
Jij kan dat als de beste,dus is het niet nodig om je argumenten op sommige momenten nog eens kracht bij te zetten met te zitten schelden....want dan verlaag je het niveau.
Zo simpel is dat.
`

En Glen, ga er maar niet verder op in.

Ik kan me voorstellen dat wanneer iemand de hele dag tussen zulke kinderen rondloopt, behoorlijk gefrustreerd wordt en woede opkropt.

Het zal best lekker zijn om wat stoom af te blazen op dit forum door af en toe wat mensen uit te schelden met wie je het niet eens bent.
Laatst gewijzigd door Jelle H. op 14 nov 2005, 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Jelle H. schreef:.

Het zal best lekker zijn om wat stoom af te blazen op dit forum door af en toe wat mensen uit te schelden met wie je het niet eens bent.
Stoom afblazen en dergelijke kun je op andere manieren.
Nu moet ik eerlijk toegeven dat mijn gedrag op een forum en in werkelijkheid ook verschillend is.
Op een forum ben ik meestal gematigder in mijn reactie's (te braaf).
In irl had dit allang uitgelopen tot een fysisch handgemeen omdat ik daar niet zoveel woorden aan verspil.

Hij (harro) doet dat ook,maar volgens mij in de andere richting.
Hier grote mond en irl waarschijnlijk minder.
Alhoewel dat maar mijn gedacht is natuurlijk,zeker weten doe ik dat nooit,daarvoor ken ik harro niet goed genoeg.
Dus het is maar een aanname.

Edit;maar dat is nu eenmaal wat moeilijk voor hem en niet toelaatbaar.
Hij ,met een maatschappelijke voorbeeldfunctie moet zich ten allen tijden gedragen.
Meer dan een ander!!!
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Jelle H. schreef:Ik probeer mij in de regel objectief op te stellen [...]
Nu weet ik zeker dat je geen zelfreflextie kent (lees: bord voor je kop)
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gesloten