Drie Pakistaanse kerken platgebrand

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Glenn Janssens schreef:Als leerkracht HOOR JE NIET TE SCHELDEN,geen excuses hiervoor. Je bent een voorbeeld,in dit geval een slecht voorbeeld want je zet mensen aan tot hetzelfde gedrag (in dit geval schelden).
Fout: maar ga mij nu niet vertellen dat het speciaal onderwijs voor ZMOK leerlingen het verkeerd aanpakt. Dus hou maar op :roll:
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Glenn Janssens schreef:Leuk om te weten.
Als jij het niet eens bent met een ander zijn posting (los van het feit of die post idioot is of niet) meen jij het tot zich te moeten nemen van te gaan schelden. Hou het bij tegenargumenten,waar je goed in bent,ipv te gaan schelden.
Goed, tot zover is dat blijkbaar jouw mening, en die mag je geven. Maar...


Glenn Janssens schreef:Zo heb jij alle krediet verloren bij mij onder andere.
Maar dat kan je geen bal schelen,besef ik ook.

Ik lees dit forum met veel plezier,ook topic's als deze.
Maar telkens weet jij door je reactie's (lees: schelden) mij aan tot het terug te reageren. (gewoonweg omdat jij me mateloos irriteert met die botte opmerkingen als je niet akkoord bent)
Hou het deftig,zodat ik daar geen aanstoot aan neem ok?Dan zal ik ook niet meer reageren,simpel!!

Trouwens,dit keer vond ik je verdediging op mijn post nogal zwakjes,ben beter gewoon van je.
Moelijk hé,om toe te geven dat je gedrag in feite toch niet hoort?

Trouwens dit is geen ruzie zoeken,enkel mijn mening over jou geven.
Als ik ruzie zoek doe ik dat wel persoonlijk met je.
Face to face,niet via forum.
Sorry beste, maar ik zie hier nergens tegenargumenten m.b.t. het topic. Je bent hier gewoon duidelijk uit op een discussie op persoonlijk vlak met Harro. Opzich prima, maar zeg dan niet eerst dat harro het op tegenargumenten moet houden. Verschrikkelijk hypocriet, heet dat.
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Harro schreef:
Glenn Janssens schreef:Als leerkracht HOOR JE NIET TE SCHELDEN,geen excuses hiervoor. Je bent een voorbeeld,in dit geval een slecht voorbeeld want je zet mensen aan tot hetzelfde gedrag (in dit geval schelden).
Fout: maar ga mij nu niet vertellen dat het speciaal onderwijs voor ZMOK leerlingen het verkeerd aanpakt. Dus hou maar op :roll:
Waarom ophouden?
Wordt de discussie afgebroken omdat je geen valide tegenargumenten hebt?
Als leerkracht hoor je niet te schelden,punt. (niet voor uw onderwijstype,niet voor een ander type).
Ook niet tegen mensen die NIET een leerling zijn van u,zoals sommige mensen hier,waaronder mezelf.
Je voorbeeldfunctie laat dat niet toe,evenals de regels hier het niet toelaten van te schelden.
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Glenn Janssens schreef:
Harro schreef:
Glenn Janssens schreef:Als leerkracht HOOR JE NIET TE SCHELDEN,geen excuses hiervoor. Je bent een voorbeeld,in dit geval een slecht voorbeeld want je zet mensen aan tot hetzelfde gedrag (in dit geval schelden).
Fout: maar ga mij nu niet vertellen dat het speciaal onderwijs voor ZMOK leerlingen het verkeerd aanpakt. Dus hou maar op :roll:
Waarom ophouden?
Wordt de discussie afgebroken omdat je geen valide tegenargumenten hebt?
Als leerkracht hoor je niet te schelden,punt. (niet voor uw onderwijstype,niet voor een ander type).
Ook niet tegen mensen die NIET een leerling zijn van u,zoals sommige mensen hier,waaronder mezelf.
Je voorbeeldfunctie laat dat niet toe,evenals de regels hier het niet toelaten van te schelden.
Behandel hem dan zelf ook met wat meer respect.
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

koch ook voor u.
Respect moet je verdienen. (ga je niet krijgen door mensen af te zeiken)
Zekers jij hebt er bij mij gelegen.
Ik kan nu allerlei verwensingen naar je hoofd slingeren,maar ik beperk me ertoe om enkel te zeggen dat ik u nog niet eens een blik waardig gunt.
Jij bent niets voor mij,duidelijk?
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Ik hou niet op omdat ik geen valide tegenargumenten hebt maar omdat jij zonder enige kennis van zaken en enkel met het doel ruzie met mij temaken mij probeert aan te pakken op iets waar je niets van weet. Als jij wil denken dat schelden niet mag in het onderwijs - zelfs dat dit niet mag in mijn onderwijstype - dan heb je echt geen benul. Ik wil je aanraden eens op google te gaan zoeken over ZMOK leerlingen, wat bureau Halt! is, wat een time-out plek is en wat laatste kans onderwijs is en daarna praten we verder in een apart topic. Jij kunt vinden dat er geen excuses zijn voor een leerkracht om te schelden maar daar hebben ik en mijn collega's maling aan. En dat heeft niets met frustraties temaken.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Koch is niets voor jou Glenn?

Mag ik vragenwat je hier eigenlijk komt zoeken? Je bent drie weken weg en gaat dan verder met waar je gebleven was: ruzie zoeken met mij en enkele andere forumleden. Post eens iets zinnigs, bij voorkeur over WO2.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Glenn Janssens schreef:koch ook voor u.
Respect moet je verdienen. (ga je niet krijgen door mensen af te zeiken)
Zekers jij hebt er bij mij gelegen.
Ik kan nu allerlei verwensingen naar je hoofd slingeren,maar ik beperk me ertoe om enkel te zeggen dat ik u nog niet eens een blik waardig gunt.
Jij bent niets voor mij,duidelijk?
Och och och wat zijn we weer heerlijk op onze lange teentjes getrapt daar boven op die kast. Glenn, het interesseert me werkelijk waar niets of ik al dan niet iets voor je ben. Ik weet dat ik een inbreng heb op dit forum, op STIWOT en op Relic Hunters. men is tevreden met mij en mijn hulp alsmede mijn manier van discussieren en respect. Zelfde geldt voor Harro.

ben alleen wel benieuwd wat ik heb gedaan om je haat te verdienen _/-\o-
Glenn Janssens schreef:Jij bent niets voor mij,duidelijk?
Trouwens, hoe weet je dat nou? Heb je ooit een foto van me gezien dan? Misschien val je juist wel op mijn krulletjes 8)
Laatst gewijzigd door Opgeheven account 1427 op 14 nov 2005, 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Harro schreef:Jij kunt vinden dat er geen excuses zijn voor een leerkracht om te schelden maar daar hebben ik en mijn collega's maling aan. En dat heeft niets met frustraties temaken.
Ja dat vind ik.
Mijn mening.
En schelden horen zowiezo niet om je argumenten kracht bij te zetten....op een forum (zelfs tegen de regels).
En ja,de eerste de beste leerkracht die mijn kind uitscheld (teken van onmacht) heeft met mij te maken.
En ja users hier die menen te moeten schelden om een punt duidelijk te maken mogen een reactie van mij verwachten (zoals nu in deze topic).

Is dat ruzie zoeken?
Nee.
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Harro schreef:Koch is niets voor jou Glenn?

Mag ik vragenwat je hier eigenlijk komt zoeken? Je bent drie weken weg en gaat dan verder met waar je gebleven was: ruzie zoeken met mij en enkele andere forumleden. Post eens iets zinnigs, bij voorkeur over WO2.
Ah veranderen we van onderwerp?
Wordt het te lastig soms?
Ik ben hier omdat je mij irriteerde met je scheldpartij.
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Glenn Janssens schreef:Is dat ruzie zoeken?
Nee.
is dat je neus in andermans zaken steken? Ja.

is Jelle H. je zoon? Nee.

Is Jelle H. zelf niet in staat voor zichzelf? Misschien.

Heeft hij je om hulp gevraagd of ken je hem persoonlijk? nee.

Hypocriet 8)
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Glenn Janssens schreef:Ja dat vind ik. Mijn mening.
En zoals gebruikelijk zonder enige onderbouwing. Gewoon zonder kennis van zaken wat roepen.
Glenn Janssens schreef:En schelden horen zowiezo niet om je argumenten kracht bij te zetten....op een forum (zelfs tegen de regels). En ja,de eerste de beste leerkracht die mijn kind uitscheld (teken van onmacht) heeft met mij te maken.
Jeetje, het Vlaams onderwijs zit te rillen van angst _/-\o-
Glenn Janssens schreef:En ja users hier die menen te moeten schelden om een punt duidelijk te maken mogen een reactie van mij verwachten (zoals nu in deze topic).
Het is wel opmerkelijk dat je alleen reageert op mensen dat soort dingen. Daarom vroeg ik je al wat je hier eigenlijk komt doen. Blijkbaar erger je je meer aan mensen die hun geduld verliezen dan aan mensen die express discussies verzieken.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

101st Michiel schreef:
Harro schreef:Inderdaad, bij Jelle gaat actueel nieuws altijd over allochtonen en moslims en nooit in positieve zin.
Als hij daar toch zo over denkt, laat hem lekker.

Begint erop te lijken dat iedereen die het niet met jou eens is, minder is dan jijzelf..

Vraag ik me af wie hier nou 'racistisch' zou zijn... :roll:
misschien omdat er ook niet zo vaak positief nieuws is over moslims :roll:
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Glenn Janssens schreef:
Harro schreef:Koch is niets voor jou Glenn?

Mag ik vragenwat je hier eigenlijk komt zoeken? Je bent drie weken weg en gaat dan verder met waar je gebleven was: ruzie zoeken met mij en enkele andere forumleden. Post eens iets zinnigs, bij voorkeur over WO2.
Ah veranderen we van onderwerp?
Wordt het te lastig soms?
Ik ben hier omdat je mij irriteerde met je scheldpartij.
En dat is echt het enige wat je hier komt doen. Je frustraties over de "waar gaat het heen met de maatschappij" discussie hier voortzetten. Eikel :roll:
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Sbf.Koch schreef:
Glenn Janssens schreef:Is dat ruzie zoeken?
Nee.
is dat je neus in andermans zaken steken? Ja.

is Jelle H. je zoon? Nee.

Is Jelle H. zelf niet in staat voor zichzelf? Misschien.

Heeft hij je om hulp gevraagd of ken je hem persoonlijk? nee.

Hypocriet 8)
1 Op een publiek forum heb ik evenveel recht van spreken als een ander.
Hij irriteert mij met zijn postgedrag.
Dus reageer ik erop.

2 Jelle is niet mijn zoon.

3 Als hij zich van verder commentaar onthoudt is dat zijn ding.

4. nogmaals ik kom hem niet ter hulp (iemand zijn postgedrag was de reden van mijn reactie).

5.Hypocriet?
Das uw mening,punt.

Trouwens.
Kan harro zijn eigen boontjes niet doppen.
Met welk recht meen jij zich te mengen (deze vraag is er gewoon omdat jij het ook vroeg)
Gesloten