Drie Pakistaanse kerken platgebrand

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Glenn Janssens schreef:Ik kan nu allerlei verwensingen naar je hoofd slingeren,maar ik beperk me ertoe om enkel te zeggen dat ik u nog niet eens een blik waardig gunt. Jij bent niets voor mij,duidelijk?
Hypocriet hoor.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Harro schreef:. Eikel :roll:
Zwak heel zwak,om weer te moeten schelden.
Zou ik ook overwegen als ik zulke slechte papieren had.
Sorry,je argumenten trekken op niks.
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Glenn Janssens schreef:
Trouwens.
Kan harro zijn eigen boontjes niet doppen.
Met welk recht meen jij zich te mengen (deze vraag is er gewoon omdat jij het ook vroeg)
Omdat ik hem persoonlijk ken én ik het met hem eens ben in deze discussie. Mijn inbreng is dus niet zo uit de lucht gegrepen als jou volledig off-topic reactie op Harro.

Trouwens, je mag opzich best reageren op mijn vorige post, hoor.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Glenn Janssens schreef:
Harro schreef:. Eikel :roll:
Zwak heel zwak,om weer te moeten schelden.
Zou ik ook overwegen als ik zulke slechte papieren had.
Sorry,je argumenten trekken op niks.
Het is gewoon zinloos discussiëren met mensen die enkel uit zijn op ruzie. Het speciaal onderwijs kan je geen moer schelen, je hebt geen idee wat ZMOK en DLE is maar omdat je specifiek een hekel aan mij hebt doe je er alles aan om mij tegen te spreken en aan te vallen. Je doet maar, maar daar ga ik geen serieuse uitleg op loslaten over taalgebruik en leerlingen. Je zoekt het maar uit. Vanwege dat gedrag ben je een eikel.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

Sbf.Koch schreef:
Glenn Janssens schreef:
Trouwens.
Kan harro zijn eigen boontjes niet doppen.
Met welk recht meen jij zich te mengen (deze vraag is er gewoon omdat jij het ook vroeg)
Omdat ik hem persoonlijk ken én ik het met hem eens ben in deze discussie. Mijn inbreng is dus niet zo uit de lucht gegrepen als jou volledig off-topic reactie op Harro.

Trouwens, je mag opzich best reageren op mijn vorige post, hoor.
Jij bent niet toevallig 1 van Harro's oud-leerlingen??
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Dat is helemaal Jelle. Ten voeten uit.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Sbf.Koch schreef: Trouwens, je mag opzich best reageren op mijn vorige post, hoor.
Waarom ik je niet moet?
Gewoonweg omdat wij haaks tegenover elkaar staan en ik niet moet hebben van mensen zoals jij en harro.

Dan druk ik me zacht uit.
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Harro schreef:
Glenn Janssens schreef:
Harro schreef:. Eikel :roll:
Zwak heel zwak,om weer te moeten schelden.
Zou ik ook overwegen als ik zulke slechte papieren had.
Sorry,je argumenten trekken op niks.
Het is gewoon zinloos discussiëren met mensen die enkel uit zijn op ruzie. Het speciaal onderwijs kan je geen moer schelen, je hebt geen idee wat ZMOK en DLE is maar omdat je specifiek een hekel aan mij hebt doe je er alles aan om mij tegen te spreken en aan te vallen. Je doet maar, maar daar ga ik geen serieuse uitleg op loslaten over taalgebruik en leerlingen. Je zoekt het maar uit. Vanwege dat gedrag ben je een eikel.
Dat is nu de essentie van mij reactie.
Mensen met een andere mening (of gedrag?) als de uwe meen jij te moeten uitschelden.
En hij begrijpt niet waarom ik dan reageer in deze topic.
Go figure it out!!
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Glenn, heb je dan echt zo'n hekel aan mensen die met feiten jouw onderbuikfantasiën ontkrachten? Want dat is toch de oorzaak van jouw afkeer tegen mij, je racistisch uit-je-nek-lullen van een goede maand geleden? 8)
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Jelle H. schreef:
Jij bent niet toevallig 1 van Harro's oud-leerlingen??
Geen snuggere inbreng Jelle.
Ik moet die gasten ook niet,maar je post trekt op niks.
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Glenn Janssens schreef:
Sbf.Koch schreef: Trouwens, je mag opzich best reageren op mijn vorige post, hoor.
Waarom ik je niet moet?
Gewoonweg omdat wij haaks tegenover elkaar staan en ik niet moet hebben van mensen zoals jij en harro.

Dan druk ik me zacht uit.
Ja, we staan haaks tegenover elkaar. Maar dat je je op deze manier verlaagt vind ik wel erg jammer hoor. Harro en ik hebben ook heerlijke discussies gehad en op verschillende fora kan ik heel goed opschieten met mensen die het niet met me eens zijn op bepaalde vlakken. Dat je me persoonlijk meent te kennen vind ik dan ook zeer frappant en nogal humoristisch (zacht uitgedrukt 8) )

En nee hoor Jelle, ik ben geen oud-leerling. Geweldige opmerking trouwens, het is 100% jou _/-\o-
Ik een IQ van 66... gewéldig _/-\o-
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Harro schreef:Glenn, heb je dan echt zo'n hekel aan mensen die met feiten jouw onderbuikfantasiën ontkrachten? Want dat is toch de oorzaak van jouw afkeer tegen mij, je racistisch uit-je-nek-lullen van een goede maand geleden? 8)
Nee.
Ik heb een hekel aan mensen die schelden om iets duidelijk te maken.
En zoals jij en koch doodleuk in één of andere topic verkondigen dat men krediet heeft verloren en niet meer wenst te discussieren.
Dat zijn mensen die bij mij de haren te berge doen rijzen.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Glenn Janssens schreef:Mensen met een andere mening (of gedrag?) als de uwe meen jij te moeten uitschelden.
Dat is te goedkoop Glenn. Er zijn namelijk heel veel mensen die een andere mening hebben die ik respecteer. Dat zijn mensen die een normaal onderbouwde, op feiten gebaseerde mening hebben. Zodra ze echter zonder onderbouwing over buitenlanders gaan klagen en daarbij beweren dat je ze boven de noordpool uit een vliegtuig zou moeten gooien dan heb je niet gewoon een andere mening, dan ben je gewoon een hufter. En dan kun je een hufterige reactie verwachten.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Glenn Janssens schreef:Geen snuggere inbreng Jelle. Ik moet die gasten ook niet,maar je post trekt op niks.
Heb je nou eindelijk door hoe Jelle is? 8)
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

Harro schreef:
Glenn Janssens schreef:Geen snuggere inbreng Jelle. Ik moet die gasten ook niet,maar je post trekt op niks.
Heb je nou eindelijk door hoe Jelle is? 8)
Ik word gedemoniseerd! Net als Pim! :D
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Gesloten