Drie Pakistaanse kerken platgebrand

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Glenn Janssens schreef:En ik ga zelfs niet beweren dat je dit aanwendt om niet meer te hoeven te reageren wegens gebrek aan....
Ik heb je nu drie keer proberen duidelijk te maken waarom ik deze discussie niet met je voer: je weet niet waarover je het hebt, je doet mijn argumenten en mijn vakkennis en die van mijn collega's af als onzin en je bent enkel uit op de confrontatie.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Harro schreef:Glenn, niet schelden en mensen in hun waarde laten toch? Waarom zeg je dan zelf dat je iemand niet moet en dat hij lucht voor je is? Dat is hypocriet
Zeggen dat je iemand niet graag heeft is nog altijd in België niet gelijk aan schelden.

Tussen "ik moet je niet" en "je bent een eikel" zit er bij mij toch een wezenlijk verschil.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Nee "je bent niets voor mij" is echt heel vriendelijk. Hypocriet!
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Glenn Janssens schreef:
Harro schreef:Glenn, niet schelden en mensen in hun waarde laten toch? Waarom zeg je dan zelf dat je iemand niet moet en dat hij lucht voor je is? Dat is hypocriet
Zeggen dat je iemand niet graag heeft is nog altijd in België niet gelijk aan schelden.

Tussen "ik moet je niet" en "je bent een eikel" zit er bij mij toch een wezenlijk verschil.
Dus je mag Harro wel, maar vind hem een eikel (zie je 1e post op pagina 1)?
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Harro schreef:
Glenn Janssens schreef:En ik ga zelfs niet beweren dat je dit aanwendt om niet meer te hoeven te reageren wegens gebrek aan....
Ik heb je nu drie keer proberen duidelijk te maken waarom ik deze discussie niet met je voer: je weet niet waarover je het hebt, je doet mijn argumenten en mijn vakkennis en die van mijn collega's af als onzin en je bent enkel uit op de confrontatie.
Idd,schelden als leerkracht op leerlingen en of mensen doe je niet,punt.
Je argumentatie slik ik niet.
Dus,omdat we van mening verschillen,mag ik je nu ook de huid volschelden?
Zoals jij dat te pas en onpas doet?
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Heerlijk... weer zo iemand die graag ruzie maakt met Harro!

Als je hem (iets) beter kent is het een toffe kerel, die zeer behulpzaam is. Ik heb vaak genoeg informatie van hem gekregen als ik er om vroeg. Waarom dan al die commotie?
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Glenn Janssens schreef:Idd,schelden als leerkracht op leerlingen en of mensen doe je niet,punt. Je argumentatie slik ik niet.
En ik bracht daar tegenin dat je totaal niet weet waarover je het hebt als je dat zegt, dat je daarom eens moet gaan lezen over deze onderwijsvorm (ZMOK, bureau Halt!, DLE's, etc.) en dat ik dan in een apart topic met je verder wil discussiëren. Maar die uitnodiging is voor jou blijkbaar niet voldoende :roll:
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Bigshot schreef:Heerlijk... weer zo iemand die graag ruzie maakt met Harro!

Als je hem (iets) beter kent is het een toffe kerel, die zeer behulpzaam is. Ik heb vaak genoeg informatie van hem gekregen als ik er om vroeg. Waarom dan al die commotie?
Omdat Glenn zo netjes is opgevoedt dat hij nog nooit iemand 'eikel' of 'klootzak' (of een belgische equivalent daarvan) heeft genoemd (behalve naar Harro toe, zie Glenn's 1e post op pagina 1) en hij vindt dat Harro stout is en dit niet mag doen. kennis, behulpzaamheid, intelligentie en respect tellen voor hem niet.
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

Heren, wat is eigenlijk het onderwerp van jullie discussie? :D

Wel eens gehoord van msn? Daar kunnen jullie ongestoord verder gaan met deze discussie over eeuh .. $#?? ... Doe anders een trio gesprek; Harro met sidekick Koch en Glenn.

Ik nodig jullie hierbij wel uit voor een nieuwe discussie over de opgepakte mannen in djellaba die excus eisen. Iedereen is van harte welkom en probeer die scheldwoorden te vermijden.. Maar goed, schelden is erfelijk..
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Harro schreef:
Glenn Janssens schreef:Idd,schelden als leerkracht op leerlingen en of mensen doe je niet,punt. Je argumentatie slik ik niet.
En ik bracht daar tegenin dat je totaal niet weet waarover je het hebt als je dat zegt, dat je daarom eens moet gaan lezen over deze onderwijsvorm (ZMOK, bureau Halt!, DLE's, etc.) en dat ik dan in een apart topic met je verder wil discussiëren. Maar die uitnodiging is voor jou blijkbaar niet voldoende :roll:
Nee ik neem die uitnodiging niet aan omdat je in geen 100j mijn gedachte kan doen veranderen.
Punt.
Mijn standpunt is,dat het moet gedaan zijn met je scheldpartijen,want Mij wekt dat irritatie's.
En dan mag jij nog 1000keer beweren dat schelden geen probleem of toegestaan is.....zelfs tijdens je beroep.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Bigshot: Ik mag van Glenn mensen die enkel lopen te zieken en het forum verpesten (Jelle) geen eikel noemen want ik heb een voorbeeldfunctie.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Glenn Janssens schreef:Nee ik neem die uitnodiging niet aan omdat je in geen 100j mijn gedachte kan doen veranderen. Punt.
Maar zeik dan niet dat ik geen argumenten heb en dat ik de discussie ontloop. Ik ontloop hem niet, jij bent degene die nu wegloopt.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Sbf.Koch schreef: kennis, behulpzaamheid, intelligentie en respect tellen voor hem niet.
Nee,zolang je het recht meen te hebben van te lopen schelden.
Dan heeft het bovenstaande geen tel bij mij.

Respect ga je nooit krijgen als je mensen loopt af te zeiken als "eikels,idioten,zielige racistjes,irritante klootzakken"....ook al ben je voor de rest hulpzaam,intelligent etc.
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Het is om te schreien.

Vrijheid van meningsuiting wordt in ons land nog altijd gehandhaafd. Verder uit Glenn negatieve kreten tegen jouw/jullie "Ik moet je niet" en "Je bent niks voor mij". Hij noemt jouw ook een eikel en dan jouw afzeiken...

Jammer Glenn, je laat je wel van je slechte kant zien.
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Harro schreef:
Glenn Janssens schreef:Nee ik neem die uitnodiging niet aan omdat je in geen 100j mijn gedachte kan doen veranderen. Punt.
Maar zeik dan niet dat ik geen argumenten heb en dat ik de discussie ontloop. Ik ontloop hem niet, jij bent degene die nu wegloopt.
Ik ontloop geen discussie.
Ik heb een andere mening.

Jij wilt die discussie verleggen naar een ander terrein,terwijl we van in beginnen al weten dat geen van beide zijn visie zal veranderen.

Jij meent te mogen schelden,te pas en te onpas.
En ik meen te mogen zeggen dat dit mij irriteert en niet past voor iemand met een voorbeeldfunctie.
Gesloten