mode

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
Gast

mode

Bericht door Gast »

Geachte Mevrouw/Meneer,

Ik ben een leerling uit 6VWO en maak een profielwerkstuk over de geschiedenis van de mode. Een van mijn deelvragen is hoe de mode zich ontwikkelde in de Tweede Wereldoorlog. Graag zou ik hier wat meer over willen weten, en ik hoopte dat U mij misschien kan helpen. Als U hier misschien niets over kunt vinden, wat raad U mij dan aan? Heeft U misschien nog andere bronnen waar ik het misschien wel zou kunnen vinden?

Bij voorbaat dank,

Fleur
Bloemetje96@hotmail.com :D
lapijntje
Lid
Berichten: 234
Lid geworden op: 22 okt 2002, 17:56
Locatie: België (Bredene)

Bericht door lapijntje »

bij welke mensen wil je iets weten over mode, bedoel je dan in het leger, of bij het gewone volk, of bij de hoge officieren en hun dames?
K zal anders straks eens vragen aan mijn -modebewuste- oma of zij daar eigenlijk iets van merkten, in het gewone volk, van de mode. Want ik heb zo het idee dat dit wel een van de laatste dingen was waar geld voor was... Ik kan verkeerd zijn, hoor. Maar ik plaats nog wel een berichtje nadat ik het er eventjes met grootouders over gehad heb, goed? HOpelijk kunnen zij je verder helpen?
Maar ik - met mijn kleine vleugeltjes - wil de hele wereld zonnig kleuren...
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Beste Gast,

Ik ga ervan uit dat je heel geinteresseerd bent, maar je zult toch gerichte vragen moeten stellen als je ook ECHTE antwoorden wilt.

Misschien kun je je (zonder verdere verplichtingen) registreren als lid en je vraag of vragen iets specifieker opnieuw op dit forum stellen.

Om onnodige discussie en speculatie over het onderwerp van de vraag te voorkomen beeindig ik dit onderwerp
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gesloten