Drie Pakistaanse kerken platgebrand

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

Wie maakt trouwens steeds die 'Jelle H. en Harro' topics aan? In ben steeds net te laat! Wie is die stille aanbidder??
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Harro schreef:Glenn dat je dit in real life met je vuisten zou oplossen, tsss, wat een voorbeeld stel je hier zeg. Nee, dan is het gebruik van een paar scheldwoorden echt erg. Heb jij op dit forum niet evengoed een voorbeeldfunctie? Of meet je met twee maten? :+
Mocht jij in't echt,hetzelfde gedrag vertonen als hier,dan had je prijs.
Wie dit abnormaal vindt,so be it.
Jij zet hier een grote bek op,lekker makkelijk.
Ik gedraag me nog een beetje hier....en idd,zeg mij persoonlijk dat ik een irritante klootzak ben of een zielig racistje of een eikel irl,dan zal dat een reactie geven.
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Sbf.Koch schreef:
dvaupell schreef:Niet zuigen nu heren !
maak je geen zorgen, ik ben hetero.
_/-\o-
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Egbert, Glenn vindt dat het fysiek geweld wel binnen een voorbeeldfunctie past maar het gebruik van scheldwoorden niet. Hij gaf al eerder aan dat hij een leraar die zijn kind uitscheldt wel even een lesje zou leren en ook deze discussie over het gebruik van scheldwoorden zou hij "in real life" met geweld beslechten. De logica van een platgereden soepkip 8)
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Bigshot schreef:
Glenn Janssens schreef:Maar in irl zal ik dat niet slikken.
Dat is dan een opvoedende vader... Dus als jou kind tegen iemand klootzak zegt, dan krijgt dat kind een hengst dat 'ie zeilt? Jij praat volgens mij tegen je kinderen alleen met non-verbale communicatie.
Mijn kinderen mogen niet vloeken.
Als mijn kind tegen iemand klootzak zegt dan draagt hij daar de gevolgen van en thuis kan hij er van mij ook nog ene krijgen.
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Harro schreef:Egbert, Glenn vindt dat het fysiek geweld wel binnen een voorbeeldfunctie past maar het gebruik van scheldwoorden niet. Hij gaf al eerder aan dat hij een leraar die zijn kind uitscheldt wel even een lesje zou leren en ook deze discussie over het gebruik van scheldwoorden zou hij "in real life" met geweld beslechten. De logica van een platgereden soepkip 8)
Hulde!! Niets aan toe te voegen, zijn verhaal rammelt aan alle kanten!
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Nou, als ik die verhalen over zuigen en al dan niet slikken lees hier...

Even serieus nu mensen. Hoe kan het dat volwassen mensen, soms nog ouders ook, hier aangeven dat ze een verschil van inzicht met geweld zouden beslechten?

Glenn, wat is er aan de hand? Dit kun je onmogelijk willen ..
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Glenn Janssens schreef:
Bigshot schreef:
Glenn Janssens schreef:Maar in irl zal ik dat niet slikken.
Dat is dan een opvoedende vader... Dus als jou kind tegen iemand klootzak zegt, dan krijgt dat kind een hengst dat 'ie zeilt? Jij praat volgens mij tegen je kinderen alleen met non-verbale communicatie.
Mijn kinderen mogen niet vloeken.
Als mijn kind tegen iemand klootzak zegt dan draagt hij daar de gevolgen van en thuis kan hij er van mij ook nog ene krijgen.
ja, een leraar mag een kind (dat moeilijk opvoedbaar is) geen eikel noemen, maar papa Glenn mag zijn kindjes wel een ros verkopen als ze vloeken (papa is geen voorbeeldfunctie hoor, hoe kom je erbij). Ik heb medelijden met de mensen die hem bij de plaatselijke bakker een eikel noemen... *boem* tegen de vlakte.

Ja, glenn, jouw manier van problemen oplossen is natuurlijk wél juist. Als iedereen de ander nou meteen op de bek zou rossen zou het een stuk beter gaan op de wereld :mrgreen:
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Harro schreef:Egbert, Glenn vindt dat het fysiek geweld wel binnen een voorbeeldfunctie past maar het gebruik van scheldwoorden niet. Hij gaf al eerder aan dat hij een leraar die zijn kind uitscheldt wel even een lesje zou leren en ook deze discussie over het gebruik van scheldwoorden zou hij "in real life" met geweld beslechten. De logica van een platgereden soepkip 8)
Leerkrachten horen niet de schelden,ik verwacht van mijn kinderen hetzelfde.
Als mijn kid niet braaf is mag hij van mij gerust een mot tegen zijn oren krijgen van de leerkracht.
Ik ben misschien van de oude stempel.
Maar nooit of te nimmer accepteer ik dat de leerkracht mijn kinderen beledigen,want dat gaat voor mij te ver.
Oude Vlaamse principe's misschien,maar zo ben ik.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

LOL. Ik mag ze niet uitschelden maar wel slaan van Glenn! _/-\o-
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Glenn, Als je te veel spelfouten maakt in je bijdragen begrijpen we het niet meer...

Mogen je kinderen de leerkracht niet beledigen of andersom?
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Sbf.Koch schreef:
Ja, glenn, jouw manier van problemen oplossen is natuurlijk wél juist. Als iedereen de ander nou meteen op de bek zou rossen zou het een stuk beter gaan op de wereld :mrgreen:
Alsof die knuffelpolitiek van velen beter is.
Getuige de vele problemen hier en daar.
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Glenn Janssens schreef:Leerkrachten horen niet de schelden,ik verwacht van mijn kinderen hetzelfde.
Als mijn kid niet braaf is mag hij van mij gerust een mot tegen zijn oren krijgen van de leerkracht.
Ik ben misschien van de oude stempel.
Maar nooit of te nimmer accepteer ik dat de leerkracht mijn kinderen beledigen,want dat gaat voor mij te ver.
Oude Vlaamse principe's misschien,maar zo ben ik.
Klopt ook al niet. Een leraar mag jou kind half lens slaan. (Gaat tegen schoolregels in, en jij houdt je graag aan regels). Maar een leraar mag niet zeggen dat jou kind, als 'ie vloekt, bijvoorbeeld een verveldend "snotjong" is...
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

dvaupell schreef:
Mogen je kinderen de leerkracht niet beledigen of andersom?
Beide.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Hoe een verhitte discussie verworden is tot een lollige avond voor een heleboel forumleden die moeten lachen om Glenn :)
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gesloten