Drie Pakistaanse kerken platgebrand

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Glenn... En slaan mag dus wel ??
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Harro schreef:LOL. Ik mag ze niet uitschelden maar wel slaan van Glenn! _/-\o-
Maak het belachelijk zoveel als je wilt,maar in weze is het zo.
Mijn kids horen respect te hebben voor de leerkracht.
Doen ze dat niet, mag de leerkracht gerust een "pattat tegen hunne appel" geven om het op zijn Belgisch te zeggen.
Zo denk ik erover.
Maar schelden accepteer ik niet van een leerkracht,al klink dat stom en raar voor jullie.
En ik accepteer dat ook niet van mijn kids.
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Harro schreef:Hoe een verhitte discussie verworden is tot een lollige avond voor een heleboel forumleden die moeten lachen om Glenn :)
Bigshot schreef:Het is om te schreien.
Tsja... :wink:

Die vind ik persoonlijk heel goed en hou ik erin: Schelden mag niet, want dat doet niet zeer. Maar iemand zo'n ouderwets dreun voor z'n kersepit flatsen, dat is de beste manier van aanpak.

Jonge, jonge, laat JPHD het maar niet horen, maar je bent gelukkig voor jou ook geen Nederlander...
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Hey jongens, pssst, ik hoor net dat er in Pakistan drie kerken zijn platgebrand. Iemand hier nog iets over?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Bigshot schreef:
Glenn Janssens schreef:Leerkrachten horen niet de schelden,ik verwacht van mijn kinderen hetzelfde.
Als mijn kid niet braaf is mag hij van mij gerust een mot tegen zijn oren krijgen van de leerkracht.
Ik ben misschien van de oude stempel.
Maar nooit of te nimmer accepteer ik dat de leerkracht mijn kinderen beledigen,want dat gaat voor mij te ver.
Oude Vlaamse principe's misschien,maar zo ben ik.
Klopt ook al niet. Een leraar mag jou kind half lens slaan. (Gaat tegen schoolregels in, en jij houdt je graag aan regels). Maar een leraar mag niet zeggen dat jou kind, als 'ie vloekt, bijvoorbeeld een verveldend "snotjong" is...
Waar heb ik geschreven dat een leerkracht een kid hald lens mag slagen?
Komaan he,niet overdrijven of woorden in mijn mond leggen hé.
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Bigshot schreef:
Harro schreef:Hoe een verhitte discussie verworden is tot een lollige avond voor een heleboel forumleden die moeten lachen om Glenn :)
Bigshot schreef:Het is om te schreien.
Tsja... :wink:

Die vind ik persoonlijk heel goed en hou ik erin: Schelden mag niet, want dat doet niet zeer. Maar iemand zo'n ouderwets dreun voor z'n kersepit flatsen, dat is de beste manier van aanpak.

Jonge, jonge, laat JPHD het maar niet horen, maar je bent gelukkig voor jou ook geen Nederlander...
Tsja,jij bent dan ook van een andere generatie zeker?
Bij mij is dat zo,punt.
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Natuurlijk is hij van een andere generatie. hij is 21 jaar jonger, wat verwacht je dan...

Maar Glenn, hoe kun je nou voor jezelf rechtvaardigen dat je iemand wel een tik voor z'n hersens mag verkopen, maar niet een eikel/klootzak mag noemen? Persoonlijk heb ik liever dat iemand me klootzak noemt (kun je altijd terughalen) dan dat hij me op mijn bek timmert. Maar blijkbaar wordt jij liever op je bek geslagen dan uitgescholden. Zal inderdaad wel generatie-verschil zijn.
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Glenn Janssens schreef:Tsja,jij bent dan ook van een andere generatie zeker?
Yupz, hoe raad je het zo? :mrgreen:
Jij hebt je re-enactment leeftijd zeker, anders verschillen we 3 generaties denk ik... :wink:

Ik geef m'n leeftijd tenminste, jij durft dat als opvoedende vader niet...
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Harro schreef:Hey jongens, pssst, ik hoor net dat er in Pakistan drie kerken zijn platgebrand. Iemand hier nog iets over?
Ja, zeker wat van gehoord, het schijnt in Nederland nog het onderwerp van verhitte discussies te zijn... :wink:
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Bigshot schreef:
Harro schreef:Hey jongens, pssst, ik hoor net dat er in Pakistan drie kerken zijn platgebrand. Iemand hier nog iets over?
Ja, zeker wat van gehoord, het schijnt in Nederland nog het onderwerp van verhitte discussies te zijn... :wink:
Nee :shock:
Waar? ik doe mee!
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Sbf.Koch schreef:Natuurlijk is hij van een andere generatie. hij is 21 jaar jonger, wat verwacht je dan...

Maar Glenn, hoe kun je nou voor jezelf rechtvaardigen dat je iemand wel een tik voor z'n hersens mag verkopen, maar niet een eikel/klootzak mag noemen? Persoonlijk heb ik liever dat iemand me klootzak noemt (kun je altijd terughalen) dan dat hij me op mijn bek timmert. Maar blijkbaar wordt jij liever op je bek geslagen dan uitgescholden. Zal inderdaad wel generatie-verschil zijn.
Ik heb 5 kids en ik mag gerust zeggen dat die hun weten te gedragen.
Geen enkele leerkracht(e) heeft er problemen mee gehad,integendeel ik krijg condstant de reactie's dat ze hun voorbeeldig doch speels gedragen.
Mijn kids zullen nooit of niet gauw iemand uitschelden.
Doen ze dat wel,dan moeten ze de gevolgen maar dragen EN dat weten ze,zodoende dat ze zoiets dan ook niet flikken,want ze lopen dan tegen de lamp.
Is dat een harde opvoeding?Misschien ja,maar ze zijn tenminste oprecht en beleefd en je mag er overal mee komen en wat het belangrijkste is,ze weten wat er kan en niet kan..
Maar ze laten ook niet op hun kop zitten als iemand anders de idioot uithangt...
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Glenn Janssens schreef:
Sbf.Koch schreef:Natuurlijk is hij van een andere generatie. hij is 21 jaar jonger, wat verwacht je dan...

Maar Glenn, hoe kun je nou voor jezelf rechtvaardigen dat je iemand wel een tik voor z'n hersens mag verkopen, maar niet een eikel/klootzak mag noemen? Persoonlijk heb ik liever dat iemand me klootzak noemt (kun je altijd terughalen) dan dat hij me op mijn bek timmert. Maar blijkbaar wordt jij liever op je bek geslagen dan uitgescholden. Zal inderdaad wel generatie-verschil zijn.
Ik heb 5 kids en ik mag gerust zeggen dat die hun weten te gedragen.
Geen enkele leerkracht(e) heeft er problemen mee gehad,integendeel ik krijg condstant de reactie's dat ze hun voorbeeldig doch speels gedragen.
Mijn kids zullen nooit of niet gauw iemand uitschelden.
Doen ze dat wel,dan moeten ze de gevolgen maar dragen EN dat weten ze,zodoende dat ze zoiets dan ook niet flikken,want ze lopen dan tegen de lamp.
Is dat een harde opvoeding?Misschien ja,maar ze zijn tenminste oprecht en beleefd en je mag er overal mee komen en wat het belangrijkste is,ze weten wat er kan en niet kan..
Maar ze laten ook niet op hun kop zitten als iemand anders de idioot uithangt...
Glenn, die opvoeding schort het niet aan. Ik meen serieus dat het fijn is dat jou kinderen zich voorbeeldig gedragen.

Maar ik blijf het vreemd en onbegrijpelijk raar vinden dat jou kinderen niet mogen schelden maar wel slaan, lekker vaag.
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

ik vind dat deze discussie iets teveel afdwaalt.

en wat betreft opvoeding, niet iedereen word/is hetzelfde opgevoed.

ik heb geen zin om alles te lezen maar in wat ik lees is het mischien beter om wat respectvoller tegen elkaar te doen.
dit is naar niemand persoonlijk gericht.


mvg

sobel
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Bigshot schreef: Glenn, die opvoeding schort het niet aan. Ik meen serieus dat het fijn is dat jou kinderen zich voorbeeldig gedragen.

Maar ik blijf het vreemd en onbegrijpelijk raar vinden dat jou kinderen niet mogen schelden maar wel slaan, lekker vaag.
Nee ze mogen niet schelden.
Zal door mijn eigen opvoeding en opleiding liggen,ik mocht dat ook niet en ik zie niet in waarom het wel zou mogen.
Slaan mogen ze ook niet zomaar en dat doen ze niet.
Maar pestkoppen weten dat ze bij hen niet moeten beginnen omdat ze weten dat dit gevolgen heeft
Dus mogen ze van mijn part ene een tik geven als die klootzak oid zegt of iets vernield etc etc.
Daar komt het een beetje op neer.
Ze hebben dat van mij,ik pik dat ook niet.
Ik ben de liefste mens van de wereld....zelfs 3 keer uitgerukt naar "den vreemden" om mensen in nood,al dan niet gewapenderhand te redden/evacueren.
Dus ik ben de slechtste niet...maar begin niet te lullen/schelden oid, of ik reageer erop op mijn manier....vooral als het van gastjes komt die denken dat ze alles al gezien hebben,maar uiteindelijk juist niks.
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Glenn Janssens schreef:vooral als het van gastjes komt die denken dat ze alles al gezien hebben,maar uiteindelijk juist niks.
Dat slaat dus op mij. Dat kan ik wel nagaan.

Wat weet je van mij. Ik begin niet te schelden, maar je verbeeld je ondertussen weer heel wat... :roll:
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Gesloten