Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ik wou graag een metaaldetector aanschaffen.
maar nu was ik wel nieuwschierig met wat voor metaaldetectors jullie zoeken
en in wat voor prijsklasse zit een beetje een goeie detector ?
ik heb ook geen flauw idee waar ik op moet letten bij aanschaf van een md.
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse ~~~
Mja, ligt eraan. Als je hobby "fulltime" MD'en gaat worden, koop dan gelijk een redelijk goede...zoals n2 zegt.
Ikzelf heb er 1 op metaaldetectorshop.nl gekocht(nee ik heb geen aandelen ofzo ) voor 80 euri gewoon om het af en toe es mee te doen. Werkt prima, gaat lekker diep en heb er plezier van
Jurrie schreef:Mja, ligt eraan. Als je hobby "fulltime" MD'en gaat worden, koop dan gelijk een redelijk goede...zoals n2 zegt.
Ikzelf heb er 1 op metaaldetectorshop.nl gekocht(nee ik heb geen aandelen ofzo ) voor 80 euri gewoon om het af en toe es mee te doen. Werkt prima, gaat lekker diep en heb er plezier van
Dus, het is maar net wat je wil
Jurrie
jah had ik laatst ook op gekeken dacht dat die goedkope niet zouden werken maar toch iemand goeie ervaringen mee .
ik had er al 1 gezien en ik kan het ophalen het bedrijf is net een paar kilometer van mijn huis.
(ook voor het eerst iets dicht bij mijn huis ) http://www.detectorshop.nl/metaaldetect ... ector.html
bij deze detector had ik wel interesse iemand tips o.i.d
als het me bevalt het zoeken dan kan ik altijd nog duurdere of betere kopen
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse ~~~
ik heb er vanmorgen ook maar eentje opgehaalt.
heb de analoge gekozen en nog even zitten zoeken om te leren hoe die werkt.
kan er nog niks mee worden maar dat komt vast nog wel
ik en zelf ook begonnen met zo'n analoge van de detectorshop. Hebt er op zich best een hoop mee gevonden, maar nu ik een duurdere hebt merk je wel heel goed verschil qua diepte, fijnafstelling en discriminatie.
Die an jou is best een leuke detector om mee te beginnen en je zult er vast wel 't een en ander mee vinden als je goed in de geschiedenisboeken duikt om te kijken waar je moet gaan zoeken
Hallo ik wou binnenkort een metaaldetector aanschaffen maar ik heb er
niet veel verstand van.Wie kan mij vertellen wat een goede metaaldector met eengoede zoekdiepte
voor niet al te veel geld.Wie kan mij een goede aanraden voor het zoeken naar helmen wapens enz enz,
Heb ik al wel naar gekeken maar die links werken niet meer,heb geen verstand van metaaldetectors daarom maar ik wil wel een goeie aanschaffen. Ik hoop dat iemand me een merk of type kan aanraden voor een goede zoekdiepte en zo.