Probleem

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Probleem

Bericht door Nick »

Hallo,

Een vriend van me, die af en toe ook dit forum bezoekt, kan niet meer op dit forum komen door een of andere reden.
Hij krijgt steeds de volgende melding:

Bad Request
Your browser sent a request that this server could not understand.
Size of a request header field exceeds server limit.

[Proos edit: knip persoonlijke cookiedata]

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

B.v.d.

Nick
Infanterie: Königin aller Waffen!
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Hij moet waarschijnlijk even zijn oude cookies verwijderen. Ik heb het ook gehad, toen ik mijn cookies verwijderd had kon ik er ineens wel weer op. Als dat niet helpt moet je Proos maar even PB'en...
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Dit is waarschijnlijk inderdaad de oplossing. Ik heb een tijdje geleden hetzelfde probleem gehad. Harro adviseerde me de koekjes weg te gooien en zie hier .... ik ben er weer!
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8133
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Dat is 't inderdaad, zie ook dit topic.

http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=11173

Wel jammer dat mijn opvang van bad-requests dus blijkbaar niet werkt, hoewel andere 400-error's wel opgevangen worden. Klik maar eens op deze bad request:

http://forum.wo2.nl/%

Heb nu alleen geen tijd om me er verder in te verdiepen. Handigste is als men de cookies even wist wanneer deze melding zich voordoet en dan kijk ik volgende week of ik iets kan bedenken om een mededeling op het scherm te krijgen.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Oke bedankt allemaal! :)
Infanterie: Königin aller Waffen!
Plaats reactie