Leden stellen zich voor - deel 3

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
DoD - source
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 nov 2005, 16:25

Bericht door DoD - source »

ik ben willem, net nieuw hier:

via een werkstuk hier gekomen en vond het erg intresant ik hoop dat hier nog veel kan leren. verder doe ik aan mountainbiken en zit ik nog op school :x
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Welkom, Willem!
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Uit een ander topic:
Koen[B] schreef:Hoi allen,

als nieuwe geregistreerde wil ik me graag voorstellen:

ik ben Koen, kom uit Zichem in België en WWII is een hobby van me.

Ik speel het strategisch PC-spel "Combat Mission" waarbij je tegen de PC speelt of een kennis via email. Je speelt veldslagen, groot & klein, na uit de WWII of maakt de veldslagen zelf, zowel de map als de troepen.
Dit spel heeft een wereldwijde community met een grote kennis omtrent WWII
Als anti-stress middel speel ik "Return to Castle Wolfenstein: Enemy Territory", een first-person shooter in WWII kleedje.
Ik verzamel ook WWII films, documentaires en boeken.

Kortom, WWII neemt heel wat van m'n vrije tijd in beslag.

Ik ben blij dat ik dit forum heb gevonden, zo kan ik m'n kennis delen en nog veel bijleren.

Overigens is het vandaag 11 november en da's in België een nationale feestdag. Dit ter herinnering aan het einde van WWI en hierbij worden alle slachtoffers van alle oorlogen herdacht.

Deze namiddag ga ik dus naar de begraafplaats in Lommel , http://www.ijlommel.org/www/site/Conten ... laats.html .

groeten
Koen
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
Bob Marien
Lid
Berichten: 220
Lid geworden op: 27 jun 2004, 20:20

Bericht door Bob Marien »

Groeten aan allen,

De 'verloren zoon' is teruggekeerd. Lid zijnde sedert 27/06/04 was ik het spoor naar dit forum kwijtgeraakt. Paswoord vergeten...:oops:
Even opfrissen:
Ik ben Bob, leef in de Westhoek en dus niet ver van het Belgisch WO I - front, gepensioneerde "jonge" man van de jaargang '49.
Mijn interesse gaat hoofdzakelijk uit naarWO I alhoewel alle militaire conflicten mij wel interesseren.
Hopelijk nemen de Mod's mijn lange afwezigheid niet kwalijk. :?
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

779arien schreef:Hopelijk nemen de Mod's mijn lange afwezigheid niet kwalijk. :?
Dat doen ze zeker niet, welkom terug :)
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Welkom terug Bob :)
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Bob Marien
Lid
Berichten: 220
Lid geworden op: 27 jun 2004, 20:20

Bericht door Bob Marien »

Miesjel schreef:Welkom terug Bob :)
Dank je wel Miesjel. :oops:
Gebruikersavatar
Mich
Lid
Berichten: 465
Lid geworden op: 28 mar 2004, 22:43
Locatie: Haarlem

Bericht door Mich »

Welkom weer Bob.
Slechts 56 jaar en nu al gepensioneerd? Lekker leventje! :P
Nee, even serieus, wat voor werk heb je gedaan voordat je met pensioen ging? Want 56 is vrij vlot om dan al met werken te stoppen toch?

*Geen idee of zo'n vraag thuishoort in dit topic, maar ik zal het bij deze ene vraag houden*
"They'll know that you've fought for your country
And no one will worry a bit..."

Siegfried Sassoon
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Hij is met de OVUT gegaan!
De Ongeloofelijk Vroege Uit Treding!
:P
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
nozem
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 nov 2005, 18:03

Bericht door nozem »

Goedeavond,

Mijn naam is erwin. Ik ben bij deze site terechtgekomen via iemand die ik op marktplaats ben tegengekomen. Ik vind het een interessante site. Sinds mijn jeugd ben ik al geinteresseerd in WO2. Een paar maanden geleden ben ik gaan verzamelen. Ben nu in het bezit van een winteranorak met italiaans camopatroon met konijnenbont voering, winterpelzmutse, leren u/boat broek, ss kraagstukken, hitlerjugend koppel, ijzeren kruis 2kl. Ik p.

groeten erwin
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Ook van harte welkom!
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
pigy
Lid
Berichten: 279
Lid geworden op: 13 mar 2005, 21:26

Bericht door pigy »

ja welkom :)
Gebruikersavatar
glen666benton
Lid
Berichten: 348
Lid geworden op: 03 aug 2005, 19:31
Locatie: belgië

Bericht door glen666benton »

Hello ik ben Pascal uit België. Ik ben hier al een paar maanden op maar had mij nog niet voorgesteld. :? Ik heb ook veel interesse in de 2e w.o. voornamelijk duits. Ik probeer waar ik kan iets origineel te kopen zodat ik ook iets kan opbouwen waarover dat ik dan fier kan zijn dat het geen nep is :) . En vooral waar ik kom probeer ik museums te bezoeken over de 2e w.o., en wat ik vooral goed vind is dat men hier, op dit forum, veel kan opzoeken. Grtz
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Wel, alsnog: welkom 8)
Gebruikersavatar
aKoni
Lid
Berichten: 167
Lid geworden op: 20 nov 2003, 19:36
Locatie: Tilburg
Ontvangen: 1 keer

Bericht door aKoni »

Hoi! Ik ben Anton, 21 jaar en zeer geïntresseert in militaire historie, verzamel ook militaria, vooral helmen, zwaarden, dolken en bajonetten (zie mijn site voor mijn nederige collectie). Ik woon in het zuiden van Nederland vlakbij de efteling.
Ben al een aantal jaren lid, maar ga nu toch maar eens posten :)
Gesloten