Programma "Er is zoveel meer"...

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

@Pionier: Dit zijn ze! :o Heel erg mooi!!! Heb je veel foto's moeten maken voor dit resultaat?

@Sobel: Hmmm nog nooit gezien. Kun je de foto's laten zien? En stof is inderdaad gekarteld en vocht vaak transparrant gekarteld. Het valt me op dat er inderdaad meestal een motiefje inzit bijv. een spiraal of een soort werpmesvorm.

@Maj. Cain: Hoe bedoel je??? :?

@YPPY: De babbelbox is ook goed! ;)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

SiNiStEr schreef:@Pionier: Dit zijn ze! :o Heel erg mooi!!! Heb je veel foto's moeten maken voor dit resultaat?
Nouja, ik moet je wat bekennen. 8) Deze zijn nep. Als je flink op je burostoel slaat en dan 2 foto's maakt krijg je dit als resultaat.

Geloof dus niet alles wat je op internet tegen komt van dergelijke foto's

Of ze wel bestaan, geen id, maar wie weet???
Gebruikersavatar
Drs. S.
Lid
Berichten: 516
Lid geworden op: 07 sep 2005, 13:32
Locatie: Groningen (NL)

Bericht door Drs. S. »

sobel schreef:er is een verschil tussen watercondens druppels en stof op een foto en de zo gehete orbs.. watercondes druppels en stof zijn meestal rond met een happerige buitenkant.. orbs in vergelijking zijn vaak spiraal vorming, of gewoon wit vaag vlak.
Als iets dichtbij de lens zit, dan maakt het niet uit wat voor vorm het heeft, aangezien elke vorm verloren gaat als er niet op wordt gefocust. Daar komt bij dat een druppel of stofdeeltje tig keer groter wordt op een foto.

Naar mijn idee moet het wel aan de camera/foto liggen. De camera is de enige variabele die wordt toegevoegd. Je kijkt en ziet niks, maar als je een foto neemt zie je wel wat. De omgeving en het oog zijn in beide gevallen aanwezig, de camera/foto is alleen aanwezig als je de orb ziet.
"Earth provides enough to satisfy every man's need, but not every man's greed." M. Gandhi

Zin in discussies? Surf naar het Odeon discussie forum.
n2
Lid
Berichten: 883
Lid geworden op: 01 mar 2005, 12:57

Bericht door n2 »

Wou het net ook eens proberen maar vreemd genoeg deden m'n batterijen het plots niet meer....
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

Lichtdeeltjes die afkaatsen op de stofdeeltjes. Is wetenschappelijk verklaard (zie oa NGC)
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
n2
Lid
Berichten: 883
Lid geworden op: 01 mar 2005, 12:57

Bericht door n2 »

heb het net een eens geprobeert met me telefoon, niets kunnen zien, en als ik dacht wat te zien was het logisch te verklaren..
Gebruikersavatar
J Bishop
Lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 17 dec 2004, 21:19

Bericht door J Bishop »

Ik maakte me hoofd leeg en pakte mijn camera. Ik had al een gevoel dat er geesten aanwezig waren, ik voelde de koude rillingen in me rug voordat ik de foto wilde nemen. Dit is wat ik kreeg.

Afbeelding

Hmm.
Gebruikersavatar
Leidenwo2
Lid
Berichten: 115
Lid geworden op: 15 nov 2005, 01:03

Bericht door Leidenwo2 »

samson

haha
leiden wo2 spullen gezocht
Gebruikersavatar
Bert-Jan
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:51
Locatie: Diepenheim
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 14 keer

Bericht door Bert-Jan »

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah


is samson dood ??

en gert ???
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

J Bishop schreef:Ik maakte me hoofd leeg en pakte mijn camera. Ik had al een gevoel dat er geesten aanwezig waren, ik voelde de koude rillingen in me rug voordat ik de foto wilde nemen. Dit is wat ik kreeg.

Afbeelding

Hmm.
ik snap er de lol nog niet zozeer van, degene waarbij het is gelukt wil hierbij ervaringen uitspelen, en dit slaat naar mijn idee nergens op... beetje serieus graag.


Mvg

Sobel.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

Hier is gewoon niets serieus aan :
zoals ik al zei zijn de 'bewegende witte bollen' al vastgelegd op onder andere foto en video. Telkens gaat het om de weerkaatsing van het licht op) stofdeeltjes die voorbij de lens dwarrelen...
En een beetje lachen van tijd tot tijd heeft nog nooit iemand gedood... :wink:
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Back on topic. Voor bewerkte foto's zijn aparte topics.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

Robin Vercammen schreef: En een beetje lachen van tijd tot tijd heeft nog nooit iemand gedood... :wink:
word!
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Robin Vercammen schreef: En een beetje lachen van tijd tot tijd heeft nog nooit iemand gedood... :wink:
Behalve Tommy Cooper. :wink:

(En nu echt back on topic.)
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Robin Vercammen schreef:Hier is gewoon niets serieus aan :
zoals ik al zei zijn de 'bewegende witte bollen' al vastgelegd op onder andere foto en video. Telkens gaat het om de weerkaatsing van het licht op) stofdeeltjes die voorbij de lens dwarrelen...
De afwezigheid ervan kan dan gemakkelijk door dat medium verklaard worden als het gerbek aan openheid of concentratie. Inderdaad niets om serieus te nemen en best te klasseren onder volksverlakkerij.
Plaats reactie