Programma "Er is zoveel meer"...

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
TommoVich
Lid
Berichten: 401
Lid geworden op: 31 jul 2005, 22:07
Locatie: Gellik , Limburg , België
Contacteer:

Bericht door TommoVich »

Euh Kerels , Check dit maar eens :^) en dit is niks met fotoshop bewerkt ofzo , het is gewoon een pure foto gemaakt op een Lan-party in een verlaten gekkengesticht !

Afbeelding

Afbeelding
"L'union Fait la Force - Eendracht Maakt Macht"
"Regiment Forteresse de Liège"
Gebruikersavatar
Julian
Lid
Berichten: 767
Lid geworden op: 16 jul 2005, 19:08
Locatie: Twisk, NH

Bericht door Julian »

Jezus, dat zijn er veel :shock:

En toch geloof ik het niet, ik weet niet waarom, maar ik vind het allemaal zo vaag om zou te gaan denken dat daar allemaal geesten in de vorm van een rond wit bolletje zweeven... :?

Als het een verlaten gekkenhuis is, zou het er behoorlijk stoffig kunnen zijn, maarja, dat dat stof er op de ene foto niet is en op de andere ineens wel, is toch wel raar...naja...ik weet het niet.

Ik kom er later wel achter als ik zelf ook misschien wel een rond wit bolletje ben :lol:

Gr. Julian
Gebruikersavatar
Eric
Lid
Berichten: 1275
Lid geworden op: 15 mei 2005, 21:30

Bericht door Eric »

Of het dak was lek :lol:
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Welke idioot gaat er in een kelder spelletjes spelen?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

TommoVich schreef: Afbeelding
Vele (stoffige) computers = veel lichtstralen uitsturen = veel 'bollen'

Ofwel de zielen van doodgegamede gamers! :shock:
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Denk eerlijk gezegd dat er meer is als wij nu weten, verklaar me voor gek of niet maar soms heb je van die dingen. Dieren voelen vaak zulke dingen aan, in New Orleans waren heel veel dieren gevlucht, in ieder geval: volgens my is er meer dan we nu weten..
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Gebruikersavatar
Sbas
Lid
Berichten: 882
Lid geworden op: 25 jun 2004, 14:41

Bericht door Sbas »

Ik blijf gewoon bij stof deeltjes, schut je kussen maar eens uit op een donkere kamer en maak meteen erna een foto, naaaah al1 maar orbs ;)

Sbas
Gebruikersavatar
TommoVich
Lid
Berichten: 401
Lid geworden op: 31 jul 2005, 22:07
Locatie: Gellik , Limburg , België
Contacteer:

Bericht door TommoVich »

Dodo schreef:Welke idioot gaat er in een kelder spelletjes spelen?
Is net hard ... underground zitte , keiharde muziek , gewoon de hele nacht opblijve :D
"L'union Fait la Force - Eendracht Maakt Macht"
"Regiment Forteresse de Liège"
Easycompany506th
Lid
Berichten: 61
Lid geworden op: 01 sep 2005, 11:17
Locatie: Deventer
Contacteer:

Bericht door Easycompany506th »

En bovendien; veel van deze dingen leven in je fantasie, hoe kun je onderbouwen dat het iets buitenaards is die dit jou heeft toegespeeld, het meeste leeft toch in je fantasie over hoe het zou kúnnen zijn. Ik heb zelf ook heel lang geloofd dat er iets buitenaards zou zijn maar als je je op geesten o.i.d gaat concentreren dan krijg je ook de drang er contact mee te krijgen dus te ongeduldiger je word en des te sneller je je iets gaat inbeelden.

En bovendien is het erg vochtig in kelders wat de flits weerkaatst en je allemaal bollen te zien krijgt.
"If you can read this, thank a teacher! If you are reading it in English, Thank a Veteran."

http://www.freewebs.com/easycompany506th
Easycompany506th
Lid
Berichten: 61
Lid geworden op: 01 sep 2005, 11:17
Locatie: Deventer
Contacteer:

Bericht door Easycompany506th »

Dean- schreef:Denk eerlijk gezegd dat er meer is als wij nu weten, verklaar me voor gek of niet maar soms heb je van die dingen. Dieren voelen vaak zulke dingen aan, in New Orleans waren heel veel dieren gevlucht, in ieder geval: volgens my is er meer dan we nu weten..
Dat is wel waar, er is ooit een onderzoek geweest dat honden een soort van telepatische band hebben met hun baasje... Een hond ligt (Ik weet niet of jullie zelf ook honden hebben :wink: ) thuis de hele tijd te wachten tot zijn baasje thuiskomt.
Dus wat hebben ze gedaan: Ze lieten zijn baas op een heel ongewone tijd uit zijn werk, op een willekeurige dag, naar huis rijden. En hoe dichter de man zijn huis naderde hoe onrustiger de hond werd en dit begon toen de man net een paar meter met de auto richting huis gereden had.

Zelf heb ik dit ook zo vaak meegemaakt onze hond word ook steeds onrustiger als mijn vader (die hij dus ziet als ZIJN baasje, andere mensen toloreerd hij wel maar zal hij nooit echt naar luisteren) naar huis kwam en bijvoorbeeld in het weekend had hij dit nooit als mijn vader thuis is maar als bijvoorbeeld 's ochtends boodschappen gaat doen word hij opeens weer steeds onrustiger tot zijn baasje thuiskomt.
Wat dat betreft geloof ik wel in dat dieren een soort van 6e zintuig hebben...

Zo was het bijvoorbeeld ook bij de Tsunami dat een stel olifanten gevlucht zijn voor de golven en veel mensen naar hoger- gelegen gebieden heeft geleidt... Maar dit zou volgens wetenschappers ook weer komen doordat zij de trillingen van de zeebeving gevoeld zouden kunnen hebben en daardoor op de vlucht zijn geslagen...

We zullen het waarschijnlijk nooit te weten komen...
"If you can read this, thank a teacher! If you are reading it in English, Thank a Veteran."

http://www.freewebs.com/easycompany506th
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

'RTL-medium is een bedrieger'


http://frontpage.fok.nl/nieuws/60819
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Gebruikersavatar
stengun
Lid
Berichten: 273
Lid geworden op: 12 jan 2005, 17:43
Locatie: N-Limburg
Contacteer:

Bericht door stengun »

op discovery was een keer een programma, waar ze al deze "unsolved mysteries" oploste door simpele trucjes.
"obrs" bleken niet meer als stof te zijn
"geesten" waren gewoon reflecties van dingen op glas
enz. enz.

Al heb ik soms ook mijn twijfels, ik blijf erbij dat het bijgeloof is.
n2
Lid
Berichten: 883
Lid geworden op: 01 mar 2005, 12:57

Bericht door n2 »

Gelezen op een ander forum:

Knip een een klein aliënhoofdje, en teken er ovale ogen op.
Hou dan het hoofdje vlak voor de lens van je camera, en beweeg het hoofdje goed.Maak nu een foto, wel met de flitser uit!

En je zou dan een foto hebben met een alien/geest oid
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Wil je 'm transparant hebben, gebruik dan een statief met lange sluitertijd en haal dan tijdens het nemen van de foto met een snelle beweging het hoofdje weg.

... of gebruik Photoshop met bijvoorbeeld twee foto's.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
stengun
Lid
Berichten: 273
Lid geworden op: 12 jan 2005, 17:43
Locatie: N-Limburg
Contacteer:

Bericht door stengun »

wat mij wel vaak opvalt is dat op de eerst foto die mensen maken vaak (bijna) geen "orbs" te zien zijn, en op een andere foto ineens wel :?
Plaats reactie