Post hier je uitgaans-foto's !!

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
glen666benton
Lid
Berichten: 348
Lid geworden op: 03 aug 2005, 19:31
Locatie: belgië

Bericht door glen666benton »

zoals ik denk iedereen zijn eigen leven, je wilt helpen maar je kan niet
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Jongens, het is een topic om je uitgaansfoto's te plaatsen. Beetje opscheppen mag, beetje kritiek geven ook. Maar laten we ons niet meeslepen en dit topic gezellig houden.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Sbas
Lid
Berichten: 882
Lid geworden op: 25 jun 2004, 14:41

Bericht door Sbas »

Ja idd lekker boeiend laat degene die dat willen zich lekker lam zuipen of skaffa roken...moeten ze zelf weten. Maar laat die uitgaans fotos maar weer zien want dats altijd wel fun...ik heb ze helaas niet!

Sebas
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Ik wil even een kleine kanttekening plaatsen bij dit topic. Jullie moeten helemaal zelf weten wat jullie doen en gebruiken bij het uitgaan maar ik hoop dat jullie beseffen dat het internet voor iedereen te doorzoeken is. Je moet jezelf afvragen of iedereen maar zomaar moet kunnen lezen wat jij doet tijdens het uitgaan?

Daarnaast kan het voor mensen die toch al moeite hebben met mensen die een interesse hebben in de oorlog behoorlijk vreemd overkomen. Een babbelbox is leuk maar het moet wel relatief serieus blijven.
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Persoonlijk vind ik dit topic wel serieus, iedereen geeft zijn mening over alcoholgebruik drugsgebruik e.d. Of het relatief serieus aan wo2 is, is een ander verhaal, maar persoonlijk vind ik dit één van de weinig babbelbox topics waar diepgang in zit. :)

779
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

779 schreef:Persoonlijk vind ik dit topic wel serieus, iedereen geeft zijn mening over alcoholgebruik drugsgebruik e.d. Of het relatief serieus aan wo2 is, is een ander verhaal, maar persoonlijk vind ik dit één van de weinig babbelbox topics waar diepgang in zit. :)

779
I agree.

maar laten we verder gaan met foto's posten...
zodat we van elkaar kunnen zien wat we zoal in het weekend doen :)
(buiten het roken van blab ed)

ik zal even zoeken of ik een foto van mij kan vinden
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Ik heb zonet even de reacties doorgelezen. Ik sluit mij volledig bij Guido aan. Het gaat erom dat mensen hun eigen grenzen weten te stellen. Of het nou bij het drinken van een biertje is, of het roken van een joint.

Wat mij wel opviel is dat men behoorlijk over mijn post heen las en het haast op de verkeerde manier interpreteerde. Ik stelde dat THC níet verslavend was, en vervolgens kreeg ik allerlei reacties waarin longkanker werd beschreven. Als er íets is wat ik niet wil ontkennen, dan is het wel dat de mensen longkanker oplopen door de hoeveelheid teer (en andere longschadelijke stodffen) die zich bevinden in een sigaret. (in een sigaret overigens meer dan in een joint, je zou dus haast kunnen stellen dat een joint "gezonder" -in dit opzicht- is)

Oh ja, rijden onder invloed (welke dan ook) is voor mij onvergeefelijk stom. (Gelukkig) Heb ik mijn rijbewijs nog niet en is het dus voor mij vrij moeilijk om met 50 km/h tegen een boom aan te knallen.

En ach.. Ik heb mijzelf in de hand, sommige dingen leer je via de harde weg en je maakt onvergeefelijke fouten.
Gister was ik met een stel vrienden die ik heel lang niet meer had gezien, ik heb veel gedronken, maar die avond vergeet ik nooit!! Het was zó gezellig, en men kan het niet ontkennen, de oorzaak hiervan was ook dat men bier dronk dat het een lieve lust is.

Trouwens, op het moment heb ik ook een fles champagne, 2 liter bier en skunk op met 2 andere vrienden, het was een hele gezellige avond, en als het enkel cola was geweest, ik durf te wedden dat het anders was gelopen. Hoe groot de vooroordelen over drugs ook mogen zijn, er is 1 enorm voordeel en dat is: gezelligheid!!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Plaats reactie