Overval :P

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

glen666benton schreef:Kan je niet eens normaal typen
Je trekt nu het hele topic een andere richting op zoals je ziet. Vanaf hieronder gaat het weer over datgene dat Leidenwo2 heeft meegemaakt en niets anders; voor andere dingen zijn andere topics en je kunt iemand ook een pb sturen in plaats van zo'n negatief bericht te plaatsen.

Dank.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Vooruit, het is immers de babbelbox. Let op Julian....;-)

Messtal lijkt het zo ver weg maar totdat je zelf overvallen word of je ziet het gebeuren.
Wel mooi dat de daders nu gepakt zijn, en dat ze je film matteriaal als bewijs kunnen gebruiken.


1. Messtal = Meestal
2. De eerste zin is sowieso krom maar tussen "weg" en "maar" hoort ten minste een komma.
3. "word" in de eerste zin hoort met een extra "t" (wordt)
4. Voor "en" in de tweede zin hoort GEEN komma.
5. filmmateriaal is één woord en (6) materiaal schrijf je dus met een enkele 't'

Dat is wat ik er in zie. Ik ben geen neerlandicus dus misschien is er nog meer mis. Ik vind overigens 6 fouten in 2 zinnen best een aardige oogst.

Zullen we dan nu weer ON-TOPIC gaan?
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Tjeerd
Lid
Berichten: 120
Lid geworden op: 07 jan 2006, 01:12

Bericht door Tjeerd »

Dat we hier moeilijk doen om spelfouten in het forum. Dat ben ik al vaker tegen gekomen. Al is de een beter in spelling en de ander in iets anders. Dat jullie je daar uberhaupt (ja fout gespeld ) op letten zeg.... schaam je :(

Maaarrrr nu gezellig weer ON-TOPIC .......

Heeft iemand anders ooit een overval gemaakt??
Gebruikersavatar
glen666benton
Lid
Berichten: 348
Lid geworden op: 03 aug 2005, 19:31
Locatie: belgië

Bericht door glen666benton »

dvaupell schreef:Is het niet "Kun je niet eens normaal typen"? :?

Of is dat muggenzifterij?


ik weet niet waar dat de muggen zitten, meskien wiet gie wel
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Volgens mij was ik best duidelijk. Dit is de laatste oproep.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Mich
Lid
Berichten: 465
Lid geworden op: 28 mar 2004, 22:43
Locatie: Haarlem

Bericht door Mich »

Leidenwo2, heb je overigens nog een beloning of een bedankje gekregen van degene die was overvallen? (Bosje bloemen, iets lekkers etc.) Goed dat je het gefilmd hebt! Dat is toch wel weer een mooie bijkomstigheid van die mobiele cameraatjes. Het is niet alleen leuk, het helpt ook bij het oplossen van misdrijven! :) Hulde!

kleine wijziging over taalfouten
"They'll know that you've fought for your country
And no one will worry a bit..."

Siegfried Sassoon
Gebruikersavatar
Julian
Lid
Berichten: 767
Lid geworden op: 16 jul 2005, 19:08
Locatie: Twisk, NH

Bericht door Julian »

Paar weken geleden zaten er een paar zwervers te vechten achter een parkeergarage.
Ik heb het vanaf het begin gezien, de ene zwerver wou de fiets van die andere in de gracht gooien en toen ging ie helemaal door het lint... :?
Maargoed, het werd dus vechten, dus hebben we de politie erbij gehaald (stond om de hoek te controleren :P ), die hebben ze wel uitelkaar gehaald, maar ze hebben verder eigenlijk niks tegen ons gezecht...tja, behalve dat we weg moesten omdat we te veel lawaai maakten...lekker dankbaar he :?

(ik plaats dit omdat Leidenwo2 dus waarschijnlijk ook niet beloond is :wink: )

PS: let ook hier niet op eventuele spelfouten :P
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Julian schreef:Paar weken geleden zaten er een paar zwervers te vechten achter een parkeergarage.
Ik heb het vanaf het begin gezien, de ene zwerver wou de fiets van die andere in de gracht gooien en toen ging ie helemaal door het lint... :?
Maargoed, het werd dus vechten, dus hebben we de politie erbij gehaald (stond om de hoek te controleren :P ), die hebben ze wel uitelkaar gehaald, maar ze hebben verder eigenlijk niks tegen ons gezecht...tja, behalve dat we weg moesten omdat we te veel lawaai maakten...lekker dankbaar he :?

(ik plaats dit omdat Leidenwo2 dus waarschijnlijk ook niet beloond is :wink: )

PS: let ook hier niet op eventuele spelfouten :P
:P hahaha geweldig... zie t al helemaal voor me :P
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Julian
Lid
Berichten: 767
Lid geworden op: 16 jul 2005, 19:08
Locatie: Twisk, NH

Bericht door Julian »

Mike.H schreef:
Julian schreef:Paar weken geleden zaten er een paar zwervers te vechten achter een parkeergarage.
Ik heb het vanaf het begin gezien, de ene zwerver wou de fiets van die andere in de gracht gooien en toen ging ie helemaal door het lint... :?
Maargoed, het werd dus vechten, dus hebben we de politie erbij gehaald (stond om de hoek te controleren :P ), die hebben ze wel uitelkaar gehaald, maar ze hebben verder eigenlijk niks tegen ons gezecht...tja, behalve dat we weg moesten omdat we te veel lawaai maakten...lekker dankbaar he :?

(ik plaats dit omdat Leidenwo2 dus waarschijnlijk ook niet beloond is :wink: )

PS: let ook hier niet op eventuele spelfouten :P
:P hahaha geweldig... zie t al helemaal voor me :P
Wat?
Dat ie de fiets van die ander in de gracht wou gooien :P ?
Haha, ja, dat zag er inderdaad heel dom uit :P
Gebruikersavatar
Leidenwo2
Lid
Berichten: 115
Lid geworden op: 15 nov 2005, 01:03

Bericht door Leidenwo2 »

Mich schreef:Leidenwo2, heb je overigens nog een beloning of een bedankje gekregen van degene die was overvallen? (Bosje bloemen, iets lekkers etc.) Goed dat je het gefilmd hebt! Dat is toch wel weer een mooie bijkomstigheid van die mobiele cameraatjes. Het is niet alleen leuk, het helpt ook bij het oplossen van misdrijven! :) Hulde!

kleine wijziging over taalfouten
Die vrouw zei wel bedankt bla bla , maar dat was het. Meer hoef ik ook niet :P
leiden wo2 spullen gezocht
Tjeerd
Lid
Berichten: 120
Lid geworden op: 07 jan 2006, 01:12

Bericht door Tjeerd »

En heeft ze het cd-tje ook niet betaald? :)
Gebruikersavatar
glen666benton
Lid
Berichten: 348
Lid geworden op: 03 aug 2005, 19:31
Locatie: belgië

Bericht door glen666benton »

Tegen iedereen dat ik tegen de schenen geschopt heb, forgive me 8) . Ksalt nooit meer doen :oops:
Gebruikersavatar
the_king88
Lid
Berichten: 1269
Lid geworden op: 06 nov 2005, 22:45
Locatie: stadskanaal(GR)
Contacteer:

Bericht door the_king88 »

De agenten vroegen of ze het filmpje konden krijgen, toch :?:
Maar dan moeten zij de onkosten van de cd toch vergoeden :roll:
Nu kost een lege cd niet zoveel maar het gaat om het idee :wink:
Maar aan de ene kant lijkt het me toch wel leuk dat je keer zoiets mee maakt. :)
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse :) ~~~
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Ik denk dat het topic lang genoeg open is geweest. Verdere discussie gaat maar verder in de slow-chat.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gesloten