Had Hitler kinderen ?

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
Gast

Bericht door Gast »

Ik geloof dat eva wel kinderen had, Hitler niet, maar ik weet het echt niet zeker.
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

Eva had geen kinderen.
Wel hield ze erg veel van kinderen, en waren de kinderen van Speer ook vaak te gast op de Obersalzberg,
Brodie
Lid
Berichten: 1597
Lid geworden op: 27 feb 2004, 09:14
Contacteer:

Bericht door Brodie »

nee Adolf had maar een bal
en was gewond geraakt in WO1 waar door men vermoed dat hij geen kids kon krijgen
ook is het bekent dat Adolf niet van lichamelijk contact hield waardoor het toch moelijk wordt om kids te krijgen (IF bestond toen nog niet echt)
en hij had ook wat last van smet vrees
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Had hij Echt maar 1 bal? Nog nooit gehoord, ik vraag me dan ook af of dit niet zo'n opgeblazen verhaaltje is.. :?
Brodie
Lid
Berichten: 1597
Lid geworden op: 27 feb 2004, 09:14
Contacteer:

Bericht door Brodie »

volgens mij is dit een echt verhaal
ik heb geen bewijs maar ik heb dit verhaal meerdere keren gehoordt
Gebruikersavatar
LHek
Lid
Berichten: 762
Lid geworden op: 20 nov 2003, 14:58
Contacteer:

Bericht door LHek »

Er is zelfs een liedje geschreven over dat Hitler maar eén bal had.
Zie: http://ingeb.org/songs/hitlerha.html
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Brodie
Lid
Berichten: 1597
Lid geworden op: 27 feb 2004, 09:14
Contacteer:

Bericht door Brodie »

kijk kijk
Gebruikersavatar
Lord_Vetinari
Lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 20 sep 2003, 22:18
Locatie: Oss

Bericht door Lord_Vetinari »

Het feit dat Hitler maar 1 testikel had is van verschillende kanten bevestigd. Er zijn diverse bronnen die het melden, waaronder primaire bronnen uit de nazi-tijd.
Hij, die niet leert van de geschiedenis, is gedoemd deze te herhalen... / Si non confectus non reficiat / Fighting for peace is like making love for virginity
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Nou als Lord V. het zegt moet ik het toch wel geloven he
Gebruikersavatar
Willem ter Haar
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 27 jul 2003, 15:18
Locatie: Barneveld (Gelderland)
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

Volgens mij kun je met 1 bal prima gezonden kinderen verwekken. Dus het zaakje zal wel heel erg beschadigt zijn geraakt.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Hij kon ook gewoon kinderen krijgen, hij had er alleen geen!
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Hij had het ook veel te druk voor kinderen..

Misschien was ie wel bang dat zijn kinderen niet Arisch zouden zijn.. een haakneus ofzo.. :P Hij was immers ook voor een klein deel joods he..
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Ook dat is nooit bewezen en berust vooral op beweringen van een onbetrouwbare bron, hans frank
Gebruikersavatar
Lord_Vetinari
Lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 20 sep 2003, 22:18
Locatie: Oss

Bericht door Lord_Vetinari »

Miesjel schreef:Hij had het ook veel te druk voor kinderen..

Misschien was ie wel bang dat zijn kinderen niet Arisch zouden zijn.. een haakneus ofzo.. :P Hij was immers ook voor een klein deel joods he..
Voor de zoveelste keer dan maar:
Frank claimed [in 1946 in Nuremberg] that he had been called in by Hitler towards the end of 1930 and shown a letter from his nephew William patrick Hitler (...) threatening, in connection with the press stories circulating about Hitler's background, to expose the fact that Hitler had Jewish blood flowing in his veins. Allegedly commissioned by Hitler to look into his family history, Frank reportedly discovered, that maria Anna Schicklgruber had given birth to her child while serving as a cook in the home of a Jewish family called Frankenberger in Graz. Not only that: Frankenberger senior had reputedly paid regulare instalments to support the child on behalf of his son, around 19 years old at the birth, until the child's 14th birthday. Letters were allegedly exchanged between Maria Anna and the Frankenbergers. According to Frank, Hitler had declared that he knew, from what his father and grandmother had said, that his grandfather was not the Jew from Graz, but because his grandmother and her subsequent husband were so poor they had conned the Jew into believing he was the father and into paying for the boy's support.

Frank's story [...] simply does not stand up. There was no Jewish family called Frankenberger in Graz during the 1830s. In fact, there were no Jews at all in the whole of Styria at the time, since Jews were not permitted in that part of Austria until the 1860s. A family named Frankenreiter lived there, but was not Jewish. There is no evidence that Maria Anna was ever in Graz, let alone was employed by the butcher Leopold Frankenreiter. The son of Leopold and alleged father of the child [...] was ten years old at the time.
[...]
Equally lacking in credibility is Frank's comment that Hitler had learnt from his grandmother that there was no truth in the Graz story: His grandmother had been dead for over 40 years at the time of Hitler's birth.
Ian Kershaw, Hitler 1889 - 1936 Hubris (London 2000), p. 8.
Hij, die niet leert van de geschiedenis, is gedoemd deze te herhalen... / Si non confectus non reficiat / Fighting for peace is like making love for virginity
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Als we Lord_Vetinari toch niet hadden _/-\o_
Gesloten