Verzameling van Yorn.

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
Polte
Lid
Berichten: 2171
Lid geworden op: 08 nov 2005, 16:53

Bericht door Polte »

Iedereen leert wel goed van mijn inval :)

Ga mooi door met zoeken Yorn, zat leuke dingen te vinden. 2cm flak magazijn etc. mag je ook niet hebben.. onderdeel van wapen. :roll:
mja ik heb de wet niet gemaakt.
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
Yorn
Lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 jan 2006, 19:07

Bericht door Yorn »

ik zal zeker door gaan met zoeken en nog vele leuke dingen vinden maar ontzettend jammer dat dat soort dingen niet toe zijn gestaan en omdat het nou 1 van me grootste vondsten zijn waar ik heel trots op maar helaas.
Groet
n2
Lid
Berichten: 883
Lid geworden op: 01 mar 2005, 12:57

Bericht door n2 »

Mooie vondsten :)
Is zoeken in Polen trouwens legaal?
Ik zit er ook aan te denken met wat mensen die kanten op te rijden van de zomer namelijk.

gr
Niels
Yorn
Lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 jan 2006, 19:07

Bericht door Yorn »

zoeken is legaal totzo ver ik het weet tenzij het een monument gebied is. en zover ik weet is dat er 1 ik zal de naam even voor je opzoeken want ik weet hem zo niet uit me hoofd. het is wel een bijzondere plek het is een soort VERDUN maar dan in polen en uit WO2. Wat wel het beste is te doen is gewoon uit het zicht blijven van mensen want ze vinden het niet fijn als je gaat zoeken tot zover ik uit eigen ervaring weet. maar verder is er geen enkel probleem. alleen het over de grens mee nemen is een ander verhaal. sinds polen bij de EU zit zijn de grens controles verzwakt ze kijken alleen nog even in je paspoort en dan kan je door rijden wat een voordeel maar eigenlijk is het niet toegestaan om spul van daar naar hier mee te nemen omdat dat tot de geschiedenis van het land behoort.
Groet
Plaats reactie